Microsoft Dynamics CRM | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic Microsoft Dynamics CRM | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic

Microsoft Dynamics CRM

Ucelená sada funkcí pro marketing, prodej a servis

 

Custom callout image

CRM

Microsoft Dynamics CRM  představuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management). Je vhodný zejména pro firmy, které nevyužívají CRM integrované přímo v Dynamics 365.

Microsoft Dynamics CRM

Úplná orientace na zákazníka, rychlejší získávání zakázek, systematické budování důvěry, to vše přináší Dynamics CRM.

Poskytuje veškeré nástroje potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících – od prvního kontaktu přes prodej až po následnou péči o klienta. Sjednocením a zautomatizováním obchodních procesů pomáhá snižovat náklady a zvyšovat ziskovost s cílem pečovat o spokojenost a loajalitu zákazníků v oblasti prodeje, marketingu a zákaznického servisu. Microsoft Dynamics CRM je k dispozici pro místní nasazení i jako cloudová služba.

Kompletní komunikace s klienty na jednom místě



Zvýšení produktivity obchodních kanálů


Predikovatelná zákaznická zkušenost


Personalizovaný přístup


Řízená zákaznická zkušenost


Microsoft Dynamics CRM obsahuje tři základní moduly:

Marketing

  • Zvyšuje efektivitu marketingových investic. Umožňuje identifikovat příležitosti a sledovat klíčové ukazatele výkonu (KPI) pomocí intuitivních nástrojů pro segmentaci, funkcí pro řízení kampaní a marketingových analýz.
  • Dokážete efektivně plánovat, realizovat a sledovat kampaně prostřednictvím marketingových pracovních postupů, které snižují náročnost ručně prováděných úkolů.
  • Poskytuje přístup ke správným informacím v každé fázi probíhající kampaně.

Prodej

Pozitivní zkušenosti zákazníků jsou stále důležitější složkou, která rozhoduje o úspěchu každé společnosti. Zákaznická zkušenost je také rozhodující pro získání, ale hlavně udržení všech zákazníků.

  • Optimalizuje prodejní procesy a poskytuje obchodnímu týmu možnost uceleného pohledu na data o zákaznících a zakázkách.
  • Zvyšuje míru uzavřených obchodů prostřednictvím užitečných přehledů a nástrojů, které pomohou identifikovat produkty, o něž mají zákazníci zájem.
  • Poskytuje přístup k věnování svého času prodejním aktivitám a ne administrativě. Inteligentní sledování komunikace, automatizace pracovních postupů a výkonné nástroje omezí objem ručně zadávaných dat.
  • Zlepšuje přehled o chodu podniku a podporuje informovanější rozhodování pomocí integrovaných řídicích panelů, předdefinovaných sestav a automatizovaného sledování prodejních předpovědí.

Služby

  • Zpřístupňuje specialistům zákaznické podpory úplnou historii jednotlivých případů a zákaznických dat, aby mohli poskytovat konzistentní služby, které zvýší loajalitu zákazníků a z dlouhodobého hlediska zvýší ziskovost.
  • Umožní využít výhod flexibilního plánování služeb a možností znalostní báze k rychlému zpřístupnění potřebných materiálů a následnému rychlému řešení problémů.
  • CRM představuje ucelené řešení pro zákaznické služby a podporu se známým uživatelským rozhraním aplikace Microsoft Outlook, které je možné snadno přizpůsobit specifickým potřebám konkrétního poskytovatele zákaznických služeb.

 

Zjistěte si více

 

 

Máte zájem o CRM nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám:

Vaše jméno a příjmení*
Komentář
Společnost
Pracovní pozice
Email*
Přiložit soubor
Telefon*

Email to someonePrint this pageShare on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn