BCC: Integrace s pomocí BizTalk | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic BCC: Integrace s pomocí BizTalk | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic

BCC: Integrace s pomocí BizTalk

  • Realizované cíle

    V rámci heterogenního prostředí zákazníka zajistit spolehlivé řešení disponující dostatečnou propustností.

    Zákazník

    Společnost BCC elektrospeciaalzaken B.V. působí na holandském trhu se spotřební elektronikou a nabízí své služby zákazníkům ve svých 80 obchodech a v e-shopu.
    Spolu s belgickou sesterskou společností dosáhla BCC v roce 2013 obrat 688,6 milionu Euro.

    Klíčové parametry
    • Více jak 25 integrovaných aplikací.
    • Více jak 30.000 datových přenosů za hodinu.
    • Integrace jak interních systémů, tak systémů externích partnerů a dodavatelů.
    • Propracovaný aktivní monitoring, který umožnuje detekovat výpadky dříve, než dojde k větším dopadům na obchodní činnost.
    • Vylepšená správa datových přenosů, která umožnuje v případě selhání provést analýzu dat,
      jejich úpravu a re inicializaci procesu.

     

    “V roce 2013 začala naše spolupráce s Blue Dynamic s poměrně malým rozsahem technické správy IT infrastruktury. V současné době je Blue Dynamic naším strategickým outsourcingovým partner, podporujícím naší kompletní infrastrukturu a aplikace v režimu 24×7. Jejich celková angažovanost při poskytování služeb a projektů je skutečnou podporou inovací BCC. Blue Dynamic je náš respektovaný poradce v souvislosti s IT strategií.”

    -Jan Bloemendaal, Chief Information Officer, BCC elektrospeciaalzaken B.V.

    Základní informace

    Na platformě BizTalk jsou implementovány následující tři aplikace:

    Integrace ERP s okolím

    Hlavní ERP systém je prostřednictvím integrační platformy BizTalk propojen s okolními systémy externích dodavatelů, logistikou, sklady, jednotlivými prodejnami a web obchodem. Toto propojení umožňuje rychlé a bezpečné přenosy dat mezi jednotlivými aplikacemi zákazníka a umožnuje efektivní správu datových přenosů, která je přehledně centralizována na platformě BizTalk.

    Integrace CRM s objednávkovým systémem a logistikou

    Cílem této integrační platformy je umožnit maximálního využití potenciálu MS CRM pro call centrum, marketing, řízení komunikace se zákazníky a plánování rozvoje firmy. MS CRM je propojeno s objednávkovým, produktovým a logistickým systémem. Díky tomu má call centrum k dispozici aktuální data o objednávkách, produktech a termínech dodání zboží a může tak poskytovat úplné a aktuální informace volajícím zákazníkům. V neposlední řadě, data získaná touto integrační aplikací jsou použita pro cílený marketing a pro dlouhodobé plánování obchodní strategie společnosti.

    Integrace CRM s externími partnery

    Tato integrační aplikace řeší záruční a pozáruční servis a kompletní výměnu informací mezi servisními partnery a logistickými společnostmi, zajištujícími převozy reklamovaného zboží a MS CRM, které je použité jako hlavní platforma pro řešení servisních případů. Díky tomuto řešení zákazník kdykoliv ví, kde je jeho reklamované zboží a jaký je přibližný termín vyřízení reklamace.

    Zároveň oddělení, řešící reklamace, má k dispozici silný nástroj obsahující detailní informace od servisů o odhadovaných nákladech, termínech, návrhu řešení apod. Na základě těchto informací se reklamační oddělení může operativně rozhodnou jak s konkrétním případem postupovat.

    Samozřejmě historická data získaná pomocí této integrace, uložená v MS CRM, umožnují plánování optimalizace a nastavení reklamačních parametrů celé společnosti.

    Technologické informace
    • Komplexní serverová architektura DTAP obsahující aktuálně 7 BizTalk aplikačních serverů.V současné době přecházíme na Enterprise verzi BizTalku a architekturu vysoké dostupnosti na produkčním a akceptačním prostředí (AP).Široká škála použitých integračních technologií od webových služeb, přes FTP, SQL, SSIS datové pumpy.
    Technologie.

    MS BizTalk 2013 R2, MS SQL Server 2012, MS Windows Server, MS Dynamics AX 2012

    Email to someonePrint this pageShare on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn