BCC: Podpora a rozvoj Dynamics CRM | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic BCC: Podpora a rozvoj Dynamics CRM | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic

BCC: Podpora a rozvoj Dynamics CRM

  • Realizované cíle

    Zajištění bezchybného provozu a rozvoje systému podle business potřeb zákazníka.

    Klíčové parametry
    • Více jak 1.200 uživatelů systému
    • Více jak 5.000.000 evidovaných zákazníků
    • Více jak 5.000.000 rozeslaných emailů měsíčně
    • Více jak 15.000 servisních případů měsíčně
    • Nadprůměrně vysoké využití CRM funkcionalit
    • Vysoká míra integrace, která není tak obvyklá
    • Velký objem dat a jejich komplexnost (málokdo shromažďuje v CRM takové množství a především takovou hloubku dat)
    • Pokročilá architektura infrastruktury se 7 servery
    “V roce 2013 začala naše spolupráce s Blue Dynamic s poměrně malým rozsahem technické správy IT infrastruktury. V současné době je Blue Dynamic naším strategickým outsourcingovým partner, podporujícím naší kompletní infrastrukturu a aplikace v režimu 24×7. Jejich celková angažovanost při poskytování služeb a projektů je skutečnou podporou inovací BCC. Blue Dynamic je náš respektovaný poradce v souvislosti s IT strategií.”

    — Jan Bloemendaal, Chief Information Officer, BCC elektrospeciaalzaken B.V.

    Základní informace
    • Maximální využití CRM jak pro obchod, tak pro vnitřní chod firmy
    • Veškeré údaje o zákaznících, včetně komplexní historie aktivit a veškeré komunikace
    • Objednávky, jak pro následnou analýzu dat pro marketing, tak pro call centrum
    • Logistické informace o zasílaném zboží tak o reklamovaném zboží a sledování jeho pohybu
    Marketing
    • Cílený marketing, který je úspěšně využíván marketingovým oddělením
    • Sběr dat o aktivitách a zájmech klientů jako součást marketingu
    • Využívání nadstavby ClickDimensions
    Servis
    • Záruční a pozáruční servis, včetně evidence faktur za opravy a vyhodnocování nákladovosti servisu
    • Plánování termínů oprav a sledování stavu oprav a reklamací v reálném čase. Integrace na externí servisní partnery
    • Incidenty, jejich řešení, jak pro zákazníky, tak pro zaměstnance
    Technologické informace
    • 7 produkčních aplikačních CRM serverů zapojených do vysoké dostupnosti, což znamená, že je to jedno z největších CRM řešení v Evropě 5 testovacích aplikačních CRM serverů
    • Celková velikost CRM databáze 700GB ve vysoké dostupnosti
    • Pokročilá architektura systému a rozdělení serverů v závislosti na umístění cílových uživatelů mezi několik datacenter
    • CRM je využíváno jak v centrále tak i přímo na prodejnách (80) po celém Holandsku
    • Vysoká míra integrace s okolními systémy, desítky aktivních rozhraní na CRM

     

    • Systém je integrován s
      • Dopravci, zjištění stavu dopravy, stav dodaného zboží
      • Internet (web obchod, Azure, stav opravy na webu)
      • Intranet (SharePoint)
      • Objednávkové systémy, marketingové systémy (ClickDimensions), ERP systémy (SAP, AX)
      • Externí servisní partneři
      • Využití pokročilé integrační platformy BizTalk
      • BI integrace pro analýzu prodejních dat
    Technologie.

    MS Dynamics CRM, MS BizTalk, MS SQL, MS Windows Server, MS Hyper-V

    Email to someonePrint this pageShare on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn