Saint-Gobain: Rozvoj Dynamics CRM | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic Saint-Gobain: Rozvoj Dynamics CRM | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic

Saint-Gobain: Rozvoj Dynamics CRM

  • Realizované cíle

    Přechod ze staré on premise verze CRM 4.0 na novou verzi CRM 2016 v Cloudu

    Zákazník

    Společnost SAINT-GOBAIN PAM CZ s.r.o. je obchodní zastoupení předního světového výrobce trubních systémů z tvárné litiny SAINT-GOBAIN PAM. Firma SAINT-GOBAIN PAM, vyrábějící litinové výrobky již déle než sto let, byla prvním podnikem na světě, který zavedl proces výroby tvárné litiny v průmyslovém měřítku. Společnost SAINT-GOBAIN PAM CZ s.r.o je součástí společnosti SAINT-GOBAIN PIPE DIVISION, která působí ve více než dvaceti zemích pěti světadílů prostřednictvím svých výrobních závodů a obchodních zastoupení.

    Původní stav

    Zákazník využíval řešení MS CRM 4.0 pro komplexní řízení vztahů se zákazníky v on Premise verzi.

    • CRM bylo využíváno především v těchto oblastech:
    • Obchodními zástupci pro jejich obchodní činnost
    • Oddělením reklamací pro řízení a sledování průběhu reklamačního procesu a pro hlídání nákladů s tím spojených
    • Pro plánování a správu projektů v souvislosti s plánováním výroby a skladu

    Zároveň bylo MS CRM integrováno na okolní systémy prostřednictvím nevyhovujícího přímého přístupu do databáze MS CRM.

    Realizované řešení

    Vzhledem ke zjištěným skutečnostem a rozsahu řešení a nutnosti přistupovat k CRM obchodními zástupci z terénu jsme se rozhodli doporučit využití MS CRM 2016 v online verzi.

    • Výhody Cloudu:
    • Licenční flexibilita,
    • Žádné náklady na provoz vlastního HW
    • Žádné starosti s aktualizacemi
    • Integrace na Office 365

     

    • Dodané řešení obsahuje tyto body:
    • Migrace dat a funkcí do nové verze MS CRM 2016 online
    • Předělání integrace na okolní systémy s využitím moderních technologiích
    • Školení uživatelů spojené workshopem, kde byli seznámeni s novými možnostmi a zároveň si mohli vyzkoušet nové funkce
    • Po migrační podpora mimo jiné spojená s nastavením Outlook klientů a mobilních aplikacích

    Po celou dobu realizace migrace byl realizační tým v úzkém kontaktu se zákazníkem a s vybranými uživateli.

    Technologické informace
    • CRM 2016 Online v Cloudu
    • Integrace na MS AX prostřednictvím webových služeb
    • Vše běží v Cloudu na HW Microsoftu
    Technologie
    • MS Dynamics CRM 2016 Online
    Email to someonePrint this pageShare on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn