Profesionální centrum | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic Profesionální centrum | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic

Profesionální kontaktní centrum: Anywhere

 

Rozšiřte své nastavení Skype for Business o nové užitečné funkcionality.

Připraveno pro Vás

Chcete být zákazníkovi k dispozicí 24×7? Kontaktujte nás

Buďte jednička v komunikaci.

Pro zajištění spokojenosti zákazníka je zajištění správné a velmi rychlé komunikace. Zákazník potřebuje informace co nejdříve, aby mohl zdokonalovat svůj business.

Prostřednictvím sjednoceného kontaktního centra Anywhere dokážete splnit Všechna zákaznická očekávání ve velmi krátkém čase.

Přinášíme Vám velmi jednoduché a rychle dostupné řešení Vašich problémů

Dokáže Vaše firma komunikovat se zákazníkem rychle a s dostatkem informací? Dokáže garantovat rychlou komunikaci?

business colorful icons

Skype for businness centrum

Sjednoťte své kontaktní centrum a postavte jej na Skype for Business. Pomocí nového kontaktního centra získáte schopnost dodat požadovaný obsah správné osobě ve správný čas na jakékoli místo, na jakékoli zařízení a v profesionální podobě – to vše spadá pod řízení práce neboli work management.

Anywhere365 je integrované řešení pro řízení práce, které dokáže plynule spravovat veškeré vaše konverzace z e-mailu, chatu, webchatu, telefonu, webforem a dalších zdrojů.

Microsoft Skype for Business umožňuje nové formy spolupráce. Anywhere365 je nativní rozšíření Skype for Business Unified Contact Center, které výrazně rozšíří standardní funkcionality dostupné pro vaši organizaci.

Optimalní řízení práce

Vzhledem k tomu, že Anywhere365 bylo vyvinuto v rámci platformy Microsoft Skype for Business, je si řešení vědomo přítomnosti vašich uživatelů, funkcí zařízení, místa, kvalifikačních předpokladů a dalších relevantních informací, kterých je zapotřebí k naplnění vašeho závazku služeb a kvality pro vaše zákazníky i pro vaše podnikání.

Vedle řízení práce v rámci řízení konverzací (Dialogue Management) rovněž dodáváme informace týkající se konverzací (anebo pracovní položky) na základě vašich firemních záznamů, Dynamics CRM nebo databází ve vaší společnosti. Anywhere365 je provozované místně, ve vaší společnosti, takže veškeré informace zůstávají nebo odcházejí tam, kde je chcete mít.

Contact_Anywhere_Centre

Zvyšte produktivitu firmy

Použitím Anywhere365 místo tradičního systému řízení pracovních toků se vyhnete zastaralému procesu alokace položek a úkolů do pracovních košů nebo odeslaných e-mailů. Anywhere365 nabízí řízení práce v reálném čase, přičemž v kterémkoli okamžiku je možné získat přehled vykonaných prací a přehled o produktivitě.

Anywhere365 ví v reálném čase, zda je dotyčná osoba dostupná, jaké jsou její kvalifikační předpoklady, je-li zapotřebí další čas pro splnění úkolu apod. Jelikož celý proces je součástí Dialogue Intelligence, je každý krok procesu viditelný a lze extrahovat dříve skryté procesní vzorce.

Anywhere přináší nové funkcionality

S pomocí Anywhere, získáte jednoduché odpovídací centrum pro Vaše zákazníky. Obsahuje jednoduché přehledné prostředí ukazující na jednom místě hovor, statistiky volajícího, stav požadavků zákazníka včetně předchozích komunikaci se zákazníkem v reálném čase.

Obsahuje jednoduchou funkci převodu kontaktů z jiných aplikací. Díky rozšířenému oknu systém komunikuje mezi back office a jedním nebo mnoha UCC (Sjednocené kontaktní centrum). Centrum zlepšuje služby mezi volajícím a Agentem. Za pomocí funkce GridChat, použitelné pro všechny mobilní platformy je možné komunikovat se zákazníkem i v anonymním okně 24×7.

Contact_Anywhere_Centre

Zajímá Vás jak zjednodušit Vaší komunikaci se zákazníkem?

Rádi Vám představíme naše zkušenosti, reference i konzultační znalosti z Vašeho oboru.

Kontaktujte nás

Email to someonePrint this pageShare on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn