Průlom v plánování a řízení servisních služeb v Dynamics CRM | Blue Dynamic Průlom v plánování a řízení servisních služeb v Dynamics CRM | Blue Dynamic

Průlom v plánování a řízení servisních služeb v Dynamics CRM

FieldOne nástroj pro
vytváření komplexních
řešení

Custom callout image

V nedávné době provedl Microsoft akvizici společnosti FieldOne, která se specializuje na tvorbu komplexních řešení pro servisní a logistické operace. Microsoftu se touto akvizicí podařilo splnit svůj cíl a vyplnit slabé místo standardního Microsoft Dynamics CRM řešení v oblasti plánování logisticky a servisních činností u koncových zákazníků.
Field One pro Microsoft Dynamics CRM Online

Cílem tohoto článku je Vám představit toto řešení jako zajímavou variantu a rozšíření Vašeho Microsoft CRM řešení. V článku nebudu zacházet do přílišných detailů, cílem není popsat vše, co řešení umí, ale hlavní myšlenky a prvky, které řešení obsahuje.

Co je to FieldOne a co Vám přinese?

FieldOne řešení je založeno na plánovacím modulu umožňujícímu zaměstnancům v terénu číst informace v jejich mobilních telefonech

FieldOne je řešení úzce spojené s Microsoft CRM 2016 , které Vám umožní efektivně plánovat a sledovat práci Vašich zaměstnanců v terénu. Základem řešení je plánovací modul, který můžete do značné míry nastavit dle vašich procesů, dále mobilní klient, umožňující pracovníkům v terénu číst a doplňovat informace o aktuálním stavu, případném zpoždění, a mnoho dalšího.

 

Funkce Field One v Microsoft Dynamics CRM Online

Řešení toho umí samozřejmě mnohem více. Na tomto obrázku je uveden výčet těch hlavních funkcí

microsoft_dynamics_crm-_field_one_map_view

Příklad mobilního klienta se zobrazením mapy

Příklad z praxe

Máte firmu, která provádí opravy a instalace sanity (vodovody, kanalizace, topení) v domácnostech a firmách. Ve vaší firmě pracuje několik zaměstnanců, kteří vyjíždějí ve vozidlech za zákazníky, kde provádí požadované úkony. Samozřejmě každý pracovník se může specializovat na určitou oblast i s tím si umí FieldOne poradit.

Do plánovacího modulu FieldOne tedy zadáte jednotlivé pracovníky (zdroje), pracovní úkony a další detaily, které ve Vašem případě ovlivňují plánování výjezdů (přibližné časy, potřebné vybavení pro daný úkon, …. ). Následně zadáváte všechny požadavky zákazníků prostřednictvím Microsoft CRM do FieldOne seznamu úkolů o zbytek se postará FieldOne plánovací modul, který vygeneruje optimální trasy a časový plán pro každého pracovníka a zobrazí ho přehledně na mapě. Jenom dodám, že samozřejmě je možné tento plán ručně měnit dle potřeby.

Tento příklad je velmi zjednodušený. Pro více informací a příkladů doporučuji jít pro informace přímo ke zdroji. Fieldone

Pro koho je FieldOne řešení vhodné?

FieldOne je vhodné pro všechny firmy. Řešení vytváří silný nástroj umožňující efektivní řízení servisních výjezdů

FieldOne je vhodné pro všechny firmy, které mají zákazníky, za kterými často jezdí a potřebují efektivně plánovat logistiku a čas a tím snížit náklady na přesuny k zákazníkům. Řešení Vám dá do ruky silný nástroj, který Vám umožní efektivně řídit servisní výjezdy a zároveň dodávat vašim zákazníkům relevantní informace a plánovaných termínů.

Co k tomu, abyste mohli FieldOne v CRM používat, potřebujete?

FieldOne je řešení, které jednoduše muže nainstalovat a nastavit Váš správce do Vašeho současného Microsoft CRM.

Nejlepší varianta pro to, abyste se snadno dostali k FieldOne řešení je mít Microsoft CRM Online verzi. Důvodem je fakt, že velká část FieldOne řešení běží v Cloudu stejně jako Microsoft CRM Online a tím je přístupná prostřednictvím internetu odkudkoliv. V tomto připlatíte, budete platit za každého uživatele, který bude pracovat s FieldOne na měsíční bázi, stejným způsobem jak jste zvyklí platit za Microsoft CRM Online uživatele.

Pro uživatele On Premise nemám příliš dobrou zprávu. Řešení je sice k dispozici, ale případné demo je pouze pro Enterpsise agreement zákazníky. Tedy pro zatím. Nicméně mám informace, že i v této věci se plánují změny a řešení bude přístupné větší skupině zákazníků.

Odkazy na další informace
Fieldone
Dynamicsonline

Antonín Vinš - Blue Dynamic s.r.o.Antonín Vinš, působí jako konzultant ve společnosti Blue Dynamic a má zkušenosti z implementování Dynamics CRM.

 

 

 

 

Zaujalo Vás řešení FielOne pro CRM? Chcete vědět více nebo řešení zaimplementovat? Ozvěte se nám.

Vaše jméno a příjmení*
Komentář
Společnost
Pracovní pozice
Email*
Přiložit soubor
Telefon*

Email to someonePrint this pageShare on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn