Microsoft Dynamics CRM | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic Microsoft Dynamics CRM | Experti na Dynamics AX | Blue Dynamic

Blue & Dynamics CRM – pro Vaše zákazníky!

 

Komplexní řešení přinášející společnostem schopnost řídit a budovat dlouhodobý vztah s jejich zákazníky.

Připraveno pro Vás

Chcete lépe řídit vztah se svými zákazníky?    Kontaktujte nás

Poznejte Vašeho zákazníka

Vaši zákazníci jsou stále informovanější. Často jsou o svém nákupu rozhodnutí ještě dříve, než je vůbec můžete oslovit. Váš prodejní tým si musí hledat nové cesty k zákazníkům, budovat s nimi hlubší vztahy a poskytovat jim přizpůsobené služby pokaždé, když jsou s vaší firmou v kontaktu.

Prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM vám pomůžeme přepracovat koncepci prodeje na základě tohoto nového přístupu k zákazníkům. Vaši prodejci se budou moci soustředit na správné příležitosti, rychleji získávat zakázky a zvýšit objem prodeje.

Dokáže Vaše firma nabídnout vše, co dnešní náročný zákazník očekává? Máte při realizaci tohoto úkolu plnou podporu Vašeho CRM?

Dinamics-CRM-1

Co Vám nabízí CRM řešení?

Nezáleží na tom, jestli provozujete retail kamenný nebo internetový obchod nebo máte zákazníky ve firemní oblasti. Také není důležité, jestli prodáváte zboží nebo služby či obojí. Prostřednictvím Microsoft Dynamics CRM Vám můžeme pomoci v každém z těchto případů.

Funkce CRM vám dají schopnost rozlišit vaše zákazníky a nabídnout jim relevatní produkty a služby.

 

Co je Microsoft Dynamics CRM?

Microsoft Dynamics CRM představuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Toto řešení je vhodné pro všechny firmy, pro které je důležité udržovat aktivní vztah se zákazníky.

Řešení podporuje Vaši snahu o udržení kvalitního kontaktu se zákazníky, mapování jejich potřeb a sběr dat za účelem využití v efektivním a cíleném marketingu a plánování vaší obchodní činnosti.

Microsoft Dynamic CRM je moderní a otevřený systém s velkou možností úprav na základě Vašich potřeb. Samozřejmě umožnuje integraci na okolní systémy pomocí moderních technologií a to i integraci a sběr dat ze sociálních sítí.

 

Dinamics-CRM-2

Dinamics-CRM-3

Podpora prodeje

Funkce CRM podporující prodej:

  • Mobilní prodej.
  • Správa obchodních vztahů.
  • Informace ze sociálních sítí.
  • Prodej na základě spolupráce.
  • Analýza prodeje.

 

Kompletní péče o zákazníky

Mezi funkce podporující péči o zákazníky patří:

  • Poskytování služeb prostřednictvím všech kanálů.
  • Jednotná technická podpora.
  • Znalostní báze.
  • Správa podnikových případů.
  • Služby zákazníkům prostřednictvím sociálních sítí.

 

Dinamics-CRM-4

Hledáte partnera pro Váš projekt?

Rádi Vám představíme naše zkušenosti, reference i konzultační znalosti z Vašeho oboru.

Kontaktujte nás

Email to someonePrint this pageShare on FacebookGoogle+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn