Jak zjistit více o svých "offline" zákaznících

Autor: Karel Pecl

Přidáno dne: 20. 05. 2020
Kategorie: 

Jak zjistit více o potřebách a složení svých "offline" zákazníků, utilizovat prodejnu nebo personalizovat reklamu díky moderním technologiím a také o zkušenostech se startupem si v novém rozhovoru povídal Ales Polacek a Karel Pecl.

Youtube video

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Co je ERP – Enterprise Resource Planning?

Nevíte co je ERP (Enterprise Resource Planning) systém? Přečtěte si definici pojmu a zjistěte, jaké výhody může mít ERP řešení pro vaši firmu.

Nejlepší hračkářství na světě Hamleys je připraveno na další expanzi

Blue Dynamic, český poskytovatel komplexních řešení a služeb v oblasti informačních technologií, rozšiřuje služby pro nizozemský řetězec BCC.

Co si představit pod pojmem umělá inteligence?

Víte, že i prodejci mohou sledovat emoce zákazníků jejím prostřednictvím? Jak následně vypadají výsledky těchto měření a k čemu slouží? Nejen na tyto otázky čtenářů tyden.cz odpovídal Karel Pecl v pondělí 27. ledna od 13:00.

Retail Talk - povídání nejen o retailu, část 1.

Zná vás lépe žena, nebo Google? O technologiích v retailu, ERP v Excelu, AI, bezpečnosti dat, emocích robotů a dalším si povídali Karel Pecl a Tomáš Sýkora.
1 2 3 15
Všechny články

Potřebujete vědět víc? Kontaktujte nás.

Zanechte nám na sebe kontakt a tým Blue Dynamic se vám během 48 hodin ozve.
Štěpán Kněžek
Sales Manager

stepan.knezek
@bluedynamic.cz

+420 607 032 908

Štěpáín Kněžek Blue Dynamic
Obchod CZ