Management nákupních objednávek

22. 11. 2017

Správa nákupních objednávek představuje v řadě firem poměrně složitou a administrativně náročnou agendu. S pomocí moderních informačních technologií je možné celý nákupní případ zvládnout snadno a efektivně.

Na webináři Management nákupních objednávek se dozvíte, jak lze pomocí podnikového informačního systému MS Dynamics AX 2012 řídit nákupní objednávku v průběhu celého jejího životního cyklu. Ukážeme si také, jak je možné pomocí workflow efektivně zapojit všechny účastníky a celý proces nákupu významně urychlit.

Webinář je určen především pro ředitele nákupu, strategické či operativní nákupčí a správce podnikových informačních systémů.

Webinářem Vás provede Petr Žáček, Dynamics AX konzultant.

Nejnovější články

Pojďme efektivně pracovat z domova

Ze dne na den se většina z nás ocitla v situaci, kdy nemůžeme společně pracovat, předávat si informace tváří v tvář a nebo si jen prostě sdělovat novinky na chodbě kanceláře. Jenže je třeba zachovat efektivitu práce, nevzdávat to, a dál pracovat. A to nejen proto, abychom se z toho teď nezbláznili.

Co si představit pod pojmem umělá inteligence?

Víte, že i prodejci mohou sledovat emoce zákazníků jejím prostřednictvím? Jak následně vypadají výsledky těchto měření a k čemu slouží? Nejen na tyto otázky čtenářů tyden.cz odpovídal Karel Pecl v pondělí 27. ledna od 13:00.