Moderní pokladna – brána k zákaznické spokojenosti

22. 11. 2017

Prodej na pokladně je vždy místo, kde dochází k přímému kontaktu zákazníka s Vaší společností. Většina firem potenciál tohoto místa využívá pouze k výběru tržeb. S pomocí moderních informačních technologií je možné celý proces prodeje na pokladně vytěžit mnohem efektivněji.

Na tomto webináři se dozvíte, jak lze pomocí podnikového informačního systému Microsoft Dynamics AX řídit průběh celého prodeje na pokladně a vytěžit z něj maximum. Ukážeme si, jak zaujmout zákazníka již při prvním kontaktu s prodavačem, udržet jeho pozornost během celého procesu prodeje a zpříjemnit mu/ji čas strávený na prodejně. Protože spokojený zákazník se vrací.

Webinář je určen pro správce podnikových informačních systémů, ředitele maloobchodních poboček a také všechny fanoušky moderních trendů v oblasti maloobchodních technologií.

Webinářem Vás provede Jiří Hosenseidl, Dynamics AX konzultant.

Nejnovější články

Pojďme efektivně pracovat z domova

Ze dne na den se většina z nás ocitla v situaci, kdy nemůžeme společně pracovat, předávat si informace tváří v tvář a nebo si jen prostě sdělovat novinky na chodbě kanceláře. Jenže je třeba zachovat efektivitu práce, nevzdávat to, a dál pracovat. A to nejen proto, abychom se z toho teď nezbláznili.

Co si představit pod pojmem umělá inteligence?

Víte, že i prodejci mohou sledovat emoce zákazníků jejím prostřednictvím? Jak následně vypadají výsledky těchto měření a k čemu slouží? Nejen na tyto otázky čtenářů tyden.cz odpovídal Karel Pecl v pondělí 27. ledna od 13:00.