Společnost Blue Dynamic zajistí služby ICT pro nizozemský retailový řetězec BCC
Bezproblémový a bezpečný provoz rozsáhlé IT infrastruktury a aplikací
Blue Dynamic, český poskytovatel komplexních řešení a služeb v oblasti informačních technologií, rozšiřuje služby pro nizozemský řetězec BCC. Cílem dlouhodobé smlouvy je zajistit bezproblémový a bezpečný provoz rozsáhlé IT infrastruktury i aplikací pro firmu působící na nizozemském trhu se spotřební elektronikou.

Podporujeme a udržujeme více než 500 serverů, 1200 stanic a desítek aplikací.
Nový kontrakt v hodnotě několika milionů korun ročně pokrývá veškeré procesy související se zajišťováním provozu, správy, údržby a rozvoje infrastruktury, operačních systémů, databází a kritických aplikací. Jde o podporu a údržbu více než 500 serverů, 1200 stanic a desítek aplikací v 80 pobočkách zahraničního klienta.
„Naším úkolem je zajistit, aby celý systém fungoval spolehlivě, s rychlou odezvou a bez výpadků poskytoval služby a informace, které management potřebuje při svém rozhodování,” řekl Ivan Holko, Delivery Manager společnosti Blue Dynamic a dodává: „Zhodnocujeme tak naše zkušenosti z řady dalších projektů a dlouhodobého zaměření na tento typ služeb. Dokázali jsme, že naše znalosti a zkušenosti umíme uplatnit i v zahraničí, a že jsme schopni obstát i v silné mezinárodní konkurenci.“
Blue Dynamic uspěla v tendru, kterého se zúčastnilo pět firem. Porazila i globální hráče, jako je např. společnost Avanade. Nejedná se o první zakázku pro nizozemskou BCC. Obě firmy navázaly spolupráci už v roce 2014. Kromě poskytování IT služeb se jednalo i o implementaci nového ERP systému, který umožňuje efektivní řízení skladu, obchodu, marketingu a finančních toků.
Jan Bloemendaal, CIO v BCC elektrospeciaalzaken B.V. řekl o historii spolupráce s Blue Dynamic:
„V roce 2013 začala naše spolupráce s Blue Dynamic v poměrně malém rozsahu a to v technické správě IT infrastruktury. V současné době je Blue Dynamic náš strategický outsourcing partner, který podporuje naši kompletní infrastrukturu a aplikace v režimu 24×7. Jejich celková angažovanost při poskytování služeb a projektů skutečně podporuje inovace BCC. Blue Dynamic je náš respektovaným poradcem v IT strategie.“
Odborníci ze společnosti Blue Dynamic pracují s technologiemi společnosti Microsoft s využitím Microsoft Windows Server a Hyper-V, databáze Microsoft SQL, Microsoft BizTalk, SharePoint, Microsoft Azure, Microsoft Dynamics CRM a Microsoft Dynamics AX.
Blue Dynamic pracuje s technologiemi společnosti Microsoft.
BCC elektrospeciaalzaken B.V. působí na nizozemském trhu se spotřební elektronikou a své služby nabízí zákazníkům v 80 prodejnách a v internetovém obchodě. Spadá do britsko-francouzské retailové skupiny Darty Group, která provozuje na 400 obchodů s ročním obratem téměř sto miliard korun.
Odborníci ze společnosti Blue Dynamic pracují s technologiemi společnosti Microsoft s využitím Microsoft Windows Server a Hyper-V, databáze Microsoft SQL, Microsoft BizTalk, SharePoint, Microsoft Azure, Microsoft Dynamics CRM a Microsoft Dynamics AX.
O Blue Dynamic, s.r.o.
Společnost Blue Dynamic poskytuje komplexní řešení a služby v oblasti informačních technologií společnostem ve 14 zemích Evropy. Tým 40 specialistů se zaměřuje na implementaci a podporu podnikového systému Microsoft Dynamics AX v oblasti maloobchodu, velkoobchodu a logistiky, dále pak na správu kritických aplikací a systémů spolu s nepřetržitým dohledem a monitoringem procesů a systémů. Mezi jeho klienty patří například Hamleys, Datart, Cetin nebo evropská retailová síť Darty. Více informací na www.bluedynamic.cz.
Nejnovější články
Retail Talk – povídání nejen o retailu, část 1.
Zná vás lépe žena, nebo Google? O technologiích v retailu, ERP v Excelu, AI, bezpečnosti dat, emocích robotů a dalším si povídali Karel Pecl a Tomáš Sýkora.
8 nejefektivnějších metod pickování zboží
Pickování nebo také vychystání je obecně vymezeno (a) počtem pickerů, b) počtem skladových uliček, (c) frekvencí jakou jsou objednávky naplánovány. Jak ho zefektivnit?
Machine Learning vstupuje do nákupních center
Strojové učení dokáže monitorovat zákazníky v obchodech. Systém dokáže zjistit pohlaví, přibližný věk i emoce zákazníků. Poskytne data pro marketing.