Ladění je disciplína, která se skládá z několika stěžejních kroků. Nejdříve je nutné si vyjasnit očekávání, poté přichází na řadu naše vlastní monitorovací nástroje, které nám vyhodnotí chod systému a zobrazí úzká místa. Na základě zjištěných informací přichází analýza a nápravné kroky ať již v nastavení AX, SQL či přímo ve zdrojovém kódu. Poté přichází opětovné otestování spolu s analýzou dat získaných monitoringem.
01
Společné stanovení cíle, průběhu a kritických míst pro zaměření se v rámci ladění
DEN 1
02
Implementace monitoringu databáze, sond a agentů na serverech
DEN 2
03
Samotný běh monitoringu po dobu minimálně 24 hodin a sběr dat
DEN 3
04
Analýza získaných dat
DEN 4
05
Vypracování reportu a sady doporučení na základě analýzy
DEN 5
06
Prezentace výsledků zákazníkovi (2-4hod)
DEN 6
07
Dohoda na dalším postupu (rozsah realizace)
DEN 7
08
Implementace změn u top 3-5 výkonnostních problémů (Trvání v závislosti na komplexitě a rozsahu domluvených změn)
DEN 7 - 11
09
Opakovaný test a vyhodnocení
DEN 12
Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.
Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.
Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.
Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.