Back Office Administrator

Administrativní podpora Finanční a HR manažerky – Brigáda 130 KČ/ hod.

Co vás čeká?

Stanete se pravou rukou Finanční manažerky a HR manažerky. Získáte přehled a nové zkušenosti jak z finančního, tak i HR oboru.

Budete mít na starosti bezproblémový chod kanceláří. Od nákupu denního přísunu vitamínů pro naše zaměstnance, přes vyřizování pošty, či objednávání vybavení kanceláří, komunikace s dodavateli až po scanování dokumentů apod.

Co nabízíme?

  • Nabízíme brigádu s možností dlouhodobé spolupráce.
  • Pracovní dobu, kterou rádi přizpůsobíme vašim požadavkům.
  • Příjemné pracovní prostředí a designové kanceláře.
  • Skvělý tým kolegů, ochotných vždy pomoci.
  • Velký prostor pro získávání nových zkušeností a pro Vaše další vzdělávání (školení soft skills, konference apod.).
  • Získání praxe a zkušeností v oblasti HR a Financí.
  • Práci vhodonou pro rodiče na RD nebo VŠ.

Co požadujeme?

  • Otevřenost, pracovitost, pečlivost.
  • Běžná znalost práce s PC.
  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Výhodou je bydliště v oklolí Zdib.

Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na Linkedin. Velmi rádi Vám odpovíme na Vaše otázky k pozici Back Office Administrator.

Kristýna Štouralová
+420 725 870 373
kristyna.stouralova@bluedynamic.cz

Napište nám