Back Office Manager

Máte možnost stát se pravou rukou ředitele a Finanční manažerky. Budete mít na starosti bezproblémový chod kanceláří. Od nákupu denního přísunu vitamínů pro naše zaměstnance, přes vyřizování pošty, či objednávání vybavení kanceláří, komunikace s dodavateli až po scanování dokumentů.

Nabízíme Vám:
  • Tým skvělých kolegů, nejen IT specialistů.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Prostor pro seberealizaci a převzetí zodpovědnosti.
  • 5 dnů dovolené navíc.
  • Bohatou Cafeterii.
  • Možnost zkráceného úvazku.
  • Občasná práce Home-office po domluvě s nadřízeným.
  • Termín nástupu: polovina dubna 2019
  • Místo výkonu práce: Zdiby (10 minut od stanice metra Kobylisy)
Vaší náplni práce bude:
  • Administrativní podpora top managementu a Finanční manažerky.
  • Příprava vstupních dat pro kontrolu mezd, fakturace a účetnictví.
  • Zpracování docházky.
  • Zvelebování a zajišťování bezproblémového chodu kanceláří.
  • Ve spolupráci s managementem firmy zlepšování pracovního prostředí a vyřizování požadavků vedení firmy a kolegů.

 

Budete potřebovat:
  • Příjemné vystupování.
  • Chuť komunikovat.
  • Týmového ducha.
  • Vysokou míru flexibility, samostatnosti a zodpovědného přístupu k práci.
  • Zákaznicky orientovaný přístup.
  • Umění time managementu, stanovování priorit.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni v písemné i ústní formě.

 

 

Kontakt:

 

Kristýna Štouralová |HR Manager

Blue Dynamic, Pražská 239, Zdiby, Czech Republic

+420 725 870 373

kristyna.stouralova@bluedynamic.cz

www.bluedynamic.cz

Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na Linkedin. Velmi rádi Vám odpovíme na Vaše otázky k pozici Back Office Manager.

Kristýna Štouralová
+420 725 870 373
kristyna.stouralova@bluedynamic.cz

Napište nám