01
VÍCENÁSOBNÁ INTELIGENCE
Dosahuje vysoké přesnosti díky kombinaci Microsoft Cognitive Services a námi natrénované umělé inteligence.
02
CLOUDOVÉ ŘEŠENÍ NEZÁVISLÉ NA ZNAČCE
Díky vlastnímu vývoji Blue Motion je řešení univerzální a lze jej nasadit na jakýkoli kamerový systém splňující potřebné parametry.
03
VÍCENÁSOBNÁ IDENTIFIKACE
Zajišťuje vysoce účinnou identifikaci osob díky kombinaci rozpoznávání lidského obličeje spolu s identifikací lidského těla.
04
INTEGRACE PŘES API S DALŠÍMI SLP SYSTÉMY
Systém eMotion Counter je možné snadno integrovat např. s PZTS (dříve EZS) a nebo ACS (docházkovými a přístupovými systémy).
05
SNADNÉ OVLÁDÁNÍ PŘES WEBOVÉ ROZHRANÍ
Vizualizace výsledků v přehledných BI výstupech je k dispozici prostřednictvím webového rozhraní kdykoliv a odkudkoliv.
06
JEDNODUCHÁ LICENČNÍ POLITIKA A GDPR
Počet licencí se odvíjí od počtu kamer na ploše. Díky šifrování systém splňuje veškeré požadavky GDPR.
Počítadlo zákazníků a sběr demografických dat. Zjistí věk, pohlaví a náladu návštěvníka, a umožní jej proměnit v zákazníka.
Nejen počítání zákazníků, ale i přesné počítání unikátních vstupů a jednoznačná identifikace.
Důsledná a přesná klasifikace a kategorizace návštěvníků, a tedy i cílové zákaznické skupiny.
Kategorizace zákazníků umožňuje získávat přesnější data o jejich chování a očistit informace od nežádoucích vlivů.
Analýza chování zákazníků, heat a flow mapy spolu s notifikacemi o sledovaných událostech. Promítání reklamy dle publika a utilizace zón.
Způsob, jak poznat svého zákazníka, jeho chování a návyky. Jednotlivé mapy jsou segmentované podle zákaznických skupin.
Vysílání vhodné reklamy podle toho, jaká cílová skupina ji sleduje, zvyšuje její dopad a účinnost.
eMotion Counter vám pomůže pochopit chování zákazníků a obsazenost jednotlivých uživatelsky definovaných oblastí – zón.
Řízení bezpečnosti pomocí zón, vstupu do nich a seznamů osob, včetně black listů. Plnění legislativních požadavků, notifikace o nestandardním chování a eliminace krádeží.
Rozdělení objektu do jednotlivých zón, nastavení oprávnění přítomných – oprávněný vs. blacklisted – notifikace.
Notifikace o absenci roušky, nedodržení odstupu, zaplněnosti prostoru, vstupu nemocného s teplotou.
Notifikace o nestandardním chování – organizovaná kriminální činnost nebo zdravotní potíže a kolaps.
Měření výkonu a kvality práce zaměstnanců na pracovišti a vyhodnocení jednotlivých lokací. Měření péče o zákazníky a řízení front.
Přesné měření KPI určující výkon a kvalitu práce zaměstnanců a pracoviště. Online notifikace umožňující reakci na situaci.
Sledování toho, jak jsou obsluhováni vaši zákazníci a jak prožívají interakce s vašimi zaměstnanci.
Nástroj pro řízení front a nastavení ideálního poměru mezi náklady a zákaznickou spokojeností.
Rozhraní poskytující analytiku obrazu pro vývojáře zákaznických řešení. Vývoj postavený na AI podle konkrétních požadavků a potřeb zákazníka.
Každá organizace sdružuje data v několika aplikacích a jejich propojení je pro výsledky klíčové. Aby byl efekt provozu co největší, nabízíme možnost integrace s ostatními systémy.
Dle konkrétních přání zákazníka přicházíme s řešením, prostřednictvím kterého získá zadavatel informace, které do té doby postrádal. Při vývoji vycházíme ze zkušeností ,aby řešení na míru bylo smysluplné a plnilo účel, pro který bylo vyvinuto.
Do jisté míry je možné zpřístupnit Face API pro tvorbu vlastních aplikací zákazníka.
Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.
Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.
Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.
Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.
Digitální transformace změní vaše podnikání k nepoznání – k lepšímu. Kompletní převedení tradičního businessu do digitální podoby vyžaduje kuráž, know-how i změnu mindsetu.
Už jste se o digitální transformaci pokoušeli, ale marně? Vyhněte se tentokrát chybám, které vás stojí čas a peníze. Stáhněte si náš e-book „3 důvody, proč se vám digitální transformace (zatím) nedaří a co s tím“.