Back Office Assistant

Wij bieden u:

  • Zkrácený pracovní úvazek – čas na práci i osobní život.
  • Tým skvělých kolegů, kteří ti vždy kryjí záda (včetně IT specialistů, co rádi poradí).
  • 5 dní dovolené navíc – protože odpočinek je důležitý.
  • Prostor pro seberealizaci a možnost převzít zodpovědnost.

Jouw taak zal zijn:

  • Administrativní podpora managementu a kolegů.
  • Organizace služebních cest – rezervace letenek, ubytování i taxi.
  • Příprava podkladů pro měsíční uzávěrku.
  • Zajištění hladkého chodu kanceláře – od pohoštění, přes komunikaci s dodavateli, až po objednávky kancelářských potřeb.
  • Ad hoc úkoly, které tě nenechají spadnout do rutiny.

Je hebt nodig:

  • Příjemné vystupování a chuť komunikovat.
  • Týmového ducha – jsme v tom spolu!
  • Znalost Office 365 (Word, Excel, PowerPoint) a SharePoint.
  • Flexibilitu, samostatnost a zodpovědný přístup.
  • Umění stanovit priority a efektivně nakládat s časem.
  • Zákaznicky orientovaný přístup – naše kanceláře jsou i tvoje vizitka.

Aanvullende informatie over de functie:

  • Met onmiddellijke ingang
  • Plaats van werk: Zdiby (10 minuten van metrostation Kobylisy)
  • Řidičský průkaz sk. B – výhodou jsou i zkušenosti za volantem.
Ik ben geïnteresseerd in deze positie

KOM BIJ ONS EN DOE WERK DAT VERSCHIL MAAKT.

Geen interesse in de bovenstaande functies, maar wil je toch deel uitmaken van ons team? Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Kristýna Štouralová

HR Manager
kristyna.stouralova@bluedynamic.cz
+420 725 870 373

LinkedIn
2022_carrer_nl
vergrootglascrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss Twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube Twitter instagram