eMotion Counter: Poznejte své zákazníky a zvyšte prodeje

Díky průmyslovým kamerám ve vaší provozovně a umělé inteligenci eMotion Counter máte okamžitě k dispozici zanalyzovaná data o návštěvách vaší prodejny. Rozhodování o tom, co, kdy a jakým způsobem prodávat nebylo nikdy snazší.

Chci konzultaci zdarma

01

VÍCENÁSOBNÁ INTELIGENCE

Dosahuje vysoké přesnosti díky kombinaci Microsoft Cognitive Services a námi natrénované umělé inteligence.

02

CLOUDOVÉ ŘEŠENÍ NEZÁVISLÉ NA ZNAČCE

Díky vlastnímu vývoji Blue Motion je řešení univerzální a lze jej nasadit na jakýkoli kamerový systém splňující potřebné parametry.

03

VÍCENÁSOBNÁ IDENTIFIKACE

Zajišťuje vysoce účinnou identifikaci osob díky kombinaci rozpoznávání lidského obličeje spolu s identifikací lidského těla.

04

INTEGRACE PŘES API S DALŠÍMI SLP SYSTÉMY

Systém eMotion Counter je možné snadno integrovat např. s PZTS (dříve EZS) a nebo ACS (docházkovými a přístupovými systémy).

05

SNADNÉ OVLÁDÁNÍ PŘES WEBOVÉ ROZHRANÍ

Vizualizace výsledků v přehledných BI výstupech je k dispozici prostřednictvím webového rozhraní kdykoliv a odkudkoliv.

06

JEDNODUCHÁ LICENČNÍ POLITIKA A GDPR

Počet licencí se odvíjí od počtu kamer na ploše. Díky šifrování systém splňuje veškeré požadavky GDPR.

eMotion Counter: Poznejte zákazníky

eMotion Footfall Counter

Počítadlo zákazníků a sběr demografických dat. Zjistí věk, pohlaví a náladu návštěvníka, a umožní jej proměnit v zákazníka.

POČTY ZÁKAZNÍKŮ

Nejen počítání zákazníků, ale i přesné počítání unikátních vstupů a jednoznačná identifikace.

  • počítadlo návštěv – počítadlo unikátních návštěv
  • identifikace osoby – jmenná identifikace VIP
  • počty v zónách – počty sledujících

DEMOGRAFICKÁ DATA

Důsledná a přesná klasifikace a kategorizace návštěvníků, a tedy i cílové zákaznické skupiny.

  • pohlaví – věk
  • nálada

SKUPINY

Kategorizace zákazníků umožňuje získávat přesnější data o jejich chování a očistit informace od nežádoucích vlivů.

  • zaměstnanci – white/black listy
  • očištěné počty návštěv
  • počty – chování po skupinách

eMotion Customer Behavior

Analýza chování zákazníků, heat a flow mapy spolu s notifikacemi o sledovaných událostech. Promítání reklamy dle publika a utilizace zón.

MAPY CHOVÁNÍ

Způsob, jak poznat svého zákazníka, jeho chování a návyky. Jednotlivé mapy jsou segmentované podle zákaznických skupin.

  • flow mapy, heat mapy
  • délka návštěvy, opakované návštěvy
  • pohyb po prodejně

CÍLENÁ REKLAMA

Vysílání vhodné reklamy podle toho, jaká cílová skupina ji sleduje, zvyšuje její dopad a účinnost.

  • obsah dle sledující cílové skupiny – dle konkrétní osoby
  • obsah podle publika v prodejně
  • sledování a měření zájmu

UTILIZACE ZÓN

eMotion Counter vám pomůže pochopit chování zákazníků a obsazenost jednotlivých uživatelsky definovaných oblastí – zón.

  • počty v zóně – chování v zóně
  • obsazenost zóny

eMotion Security

Řízení bezpečnosti pomocí zón, vstupu do nich a seznamů osob, včetně black listů. Plnění legislativních požadavků, notifikace o nestandardním chování a eliminace krádeží.

ŘÍZENÍ VSTUPU

Rozdělení objektu do jednotlivých zón, nastavení oprávnění přítomných – oprávněný vs. blacklisted – notifikace.

COVID OPATŘENÍ

Notifikace o absenci roušky, nedodržení odstupu, zaplněnosti prostoru, vstupu nemocného s teplotou.

NOTIFIKACE O NESTANDARDNÍM JEDNÁNÍ

Notifikace o nestandardním chování – organizovaná kriminální činnost nebo zdravotní potíže a kolaps.

eMotion Performance

Měření výkonu a kvality práce zaměstnanců na pracovišti a vyhodnocení jednotlivých lokací. Měření péče o zákazníky a řízení front.

PRÁCE SE ZAMĚSTNANCI

Přesné měření KPI určující výkon a kvalitu práce zaměstnanců a pracoviště. Online notifikace umožňující reakci na situaci.

  • docházka – přítomnost v zónách
  • interakce se zákazníkem – odbavení zákazníka

PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Sledování toho, jak jsou obsluhováni vaši zákazníci a jak prožívají interakce s vašimi zaměstnanci.

  • interakce se zaměstnanci
  • odbavení a obsluha

ŘÍZENÍ FRONT

Nástroj pro řízení front a nastavení ideálního poměru mezi náklady a zákaznickou spokojeností.

  • doba ve frontě – spokojenost ve frontě
  • optimalizace počtu front

eMotion Face API
Custom Development

Rozhraní poskytující analytiku obrazu pro vývojáře zákaznických řešení. Vývoj postavený na AI podle konkrétních požadavků a potřeb zákazníka.

INTEGRACE DO SKUPINY FIREMNÍCH APLIKACÍ

Každá organizace sdružuje data v několika aplikacích a jejich propojení je pro výsledky klíčové. Aby byl efekt provozu co největší, nabízíme možnost integrace s ostatními systémy.

VÝVOJ DLE KONKRÉTNÍCH POŽADAVKŮ ZÁKAZNÍKA

Dle konkrétních přání zákazníka přicházíme s řešením, prostřednictvím kterého získá zadavatel informace, které do té doby postrádal. Při vývoji vycházíme ze zkušeností ,aby řešení na míru bylo smysluplné a plnilo účel, pro který bylo vyvinuto.

FACE API PRO TVORBU VLASTNÍCH APLIKACÍ

Do jisté míry je možné zpřístupnit Face API pro tvorbu vlastních aplikací zákazníka.

Související technologie

Blue Dynamic je partner, na kterého se můžete spolehnout

V našem odvětví jsou kvalitní služby klíčové pro spokojenost zákazníka. Nestačí mít jen produkt. Zákazníka zajímá, jak se o něj postaráme. Tím, že působíme na celém území České republiky a na Slovensku, jsme potřebovali zmodernizovat naše IT systémy tak, aby firemní procesy zjednodušily a zpřehlednily. Rozhodli jsme se začít právě u hledání řešení pro digitalizaci servisu. Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického partnera pro digitální transformaci. Rozhodující pro nás byl byznys fokus, transparentní přístup a kompetence v oboru. Jsou to lidé, kteří se v první řadě snaží pochopit klíčové byznys potřeby a pro ně pak vybírají vhodné IT řešení, a to nám vyhovuje.

Pavel Balog
CFO

Případová studie

Chtěli bychom v prvé řadě velice poděkovat společnosti Blue Dynamic, za profesionální přístup, a to ve všech směrech spolupráce. Plně si uvědomujeme, že naše celkové požadavky na CRM systém nebyly standardní a individuální přístup jsme přímo vyžadovali. V tuto chvíli nelituji jediného kroku s výběrem společnosti, která nám poskytla plnohodnotný komfort v řešení, individuální přístup a servis. Nejen že jsem se společností spokojen, ale rovnou mohu říct, že se těším na další budoucí spolupráci.

Ladislav Zimovjan
Obchodní ředitel

Případová studie

Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického outsourcingového partnera pro komplexní podporu infrastruktury a aplikací v režimu 24x7. Osobní i týmová angažovanost jejich týmu znamená skutečnou podporu inovací BCC.

Jan Bloemendaal
Chief Information Officer

Blue Dynamic jsme si vybrali pro pomoc s implementací Dynamics AX v naší nově vytvořené obchodní jednotce v České republice. Od prvního dne celý tým zvládl naše požadavky s vysokou profesionalitou a vždy poskytoval rychlé řešení našich požadavků a problémů. Po téměř pěti měsících spolupráce jsme si jisti, že jsme udělali nejlepší volbu!

Ivan Fernandez
IT Manager

Hledali jsme partnera, který má prokazatelné zkušenosti s roll-out ve střední a východní Evropě a pomůže nám garantovat splnění legislativních povinností. Získali jsme partnera, který přesně věděl, co je potřeba udělat a měl efektivní řešení všech našich požadavků a potřeb. Současně se byl schopen lépe než my domluvit s naším současným dodavatelem. Výsledky spolupráce potvrzují, že Blue Dynamic byla skvělá volba.

Robin Hickson
Manager of Global ERP Systems and Integration

Pro implementací Dynamics 365 jsme zvolili konzultanty Blue Dynamic - pod jejich dohledem pracoval už náš předchozí systém a dokonale znají naše prostředí i potřeby. Věříme, že nám práce s novým systémem přinese další zefektivnění vnitřních procesů.

Aleš Snížek
IT Project Manager

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

Málokterý dodavatel nabízí kombinaci oborových znalostí, zkušeností a kvalitní podpory v režimu 24/7. S pomocí Blue Dynamic nám reálně klesly nákladů na ICT při současném zlepšení ICT procesů.

Nicola Campio
CFO

Příjemně nás překvapila rychlost, stabilita a rozsah celého ERP systému. Co jsme ale maximálně ocenili, byla raketová rychlost jeho implementace. Pozitivní přístup týmu Blue Dynamic vnesl do spolupráce jako bonus i příjemnou atmosféru.

Ing. Pavel Čmelík
jednatel společnosti Inexad

Snažíme se vždy o ten nejlepší individuální přístup k naším klientům, proto jsme hledali dodavatele systémů, který bude mít nastavené priority podobně. Společnost Blue Dynamic splnila naše očekávání, přizpůsobila celý systém přímo k naší potřebě. Tým se skládal z opravdových odborníků, kteří rozumí svému řemeslu. CRM pro nás bylo dalším krokem ke spokojenějším klientům a lepší organizaci uvnitř firmy. Jsme rádi, že jsme se mohli svěřit do rukou právě této společnosti, jelikož odvedla vše tak, jak slibovala.

Jan Chodora
Obchodní ředitel CZ/SK

Na Blue Dynamic se můžete spolehnout

Desítky zemí

Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.

Stovky zákazníků

Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.

Tisíce uživatelů

Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.

Miliony hodin

Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram