Co je Customer Service Management?

Customer Service Management
Publikováno: 1. 3. 2024
Customer Service Management označuje strategii správy zákaznického servisu. V Blue Dynamic najdeme software, který bude ladit s vaším byznysem.

Customer Service Management (CSM) označuje řízení procesů zaměřených na poskytování zákaznického servisu. Cílem je efektivní a kvalitní obsluha zákazníků, což v konečném důsledku přispívá k jejich vyšší spokojenosti a udržení loajality.

Co umí software pro Customer Service Management?

Software pro Customer Service Management sleduje zákaznické interakce (telefonické hovory, e-maily, webovou komunikaci i komunikaci na sociálních sítích), spravuje na jednom místě dotazy a reklamace, analyzuje výkonnost výsledků, sleduje KPIs a pomáhá optimalizovat zákaznický servis.

CSM systém je nástrojem pro budování silných a dlouhodobých vztahů se zákazníky prostřednictvím personalizovaného servisu. Pokud cítíte, že právě zde je slabina vašeho byznysu a ocenili byste, kdybyste potřebám svých zákazníků lépe porozuměli, neváhejte kontaktovat specialisty Blue Dynamic. Jsme Microsoft Certified Partner a společně vybereme software, který bude nejvíce ladit s vaším byznysem.

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram