Customer Service Management (CSM) označuje řízení procesů zaměřených na poskytování zákaznického servisu. Cílem je efektivní a kvalitní obsluha zákazníků, což v konečném důsledku přispívá k jejich vyšší spokojenosti a udržení loajality.
Co umí software pro Customer Service Management?
Software pro Customer Service Management sleduje zákaznické interakce (telefonické hovory, e-maily, webovou komunikaci i komunikaci na sociálních sítích), spravuje na jednom místě dotazy a reklamace, analyzuje výkonnost výsledků, sleduje KPIs a pomáhá optimalizovat zákaznický servis.
CSM systém je nástrojem pro budování silných a dlouhodobých vztahů se zákazníky prostřednictvím personalizovaného servisu. Pokud cítíte, že právě zde je slabina vašeho byznysu a ocenili byste, kdybyste potřebám svých zákazníků lépe porozuměli, neváhejte kontaktovat specialisty Blue Dynamic. Jsme Microsoft Certified Partner a společně vybereme software, který bude nejvíce ladit s vaším byznysem.