Co je Customer Service D365?

Customer Service D365
Publikováno: 1. 3. 2024
Vylaďte svůj zákaznický servis k dokonalosti s cloudovou aplikací Customer Service D365. Přečtěte si více.

Customer Service D365 je cloudová aplikace z rodiny Microsoft Dynamics 365, která se specializuje na oblast zákaznického servisu. Je navržena tak, aby vám pomohla poskytovat efektivní a personalizované služby vašim zákazníkům.

Jaké jsou klíčové prvky Customer Service D365?

·       Správa požadavků zákazníků – vše je organizováno jednoduše, systematicky a především na jednom místě

·   Automatizované služby zákaznického servisu a inteligentní odbavení požadavků

·   Sledování zákaznických interakcí a jejich analýza

·   Integrace s dalšími moduly Microsoft Dynamics 365 i bohaté možnosti integrace na další externí systémy Customer Service D365 vám pomůže vyladit váš zákaznický servis a efektivněji řídit veškerou komunikaci s vašimi zákazníky. V praxi to vypadá tak, že pomocí Customer Service zvládnete snáze spravovat veškeré požadavky včetně reklamací, poskytovat rychlé a přesné odpovědi, podporovat self-service zákazníků a sledovat výkonnost týmu vašich operátorů.

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram