Customer Service D365 je cloudová aplikace z rodiny Microsoft Dynamics 365, která se specializuje na oblast zákaznického servisu. Je navržena tak, aby vám pomohla poskytovat efektivní a personalizované služby vašim zákazníkům.
Jaké jsou klíčové prvky Customer Service D365?
· Správa požadavků zákazníků – vše je organizováno jednoduše, systematicky a především na jednom místě
· Automatizované služby zákaznického servisu a inteligentní odbavení požadavků
· Sledování zákaznických interakcí a jejich analýza
· Integrace s dalšími moduly Microsoft Dynamics 365 i bohaté možnosti integrace na další externí systémy Customer Service D365 vám pomůže vyladit váš zákaznický servis a efektivněji řídit veškerou komunikaci s vašimi zákazníky. V praxi to vypadá tak, že pomocí Customer Service zvládnete snáze spravovat veškeré požadavky včetně reklamací, poskytovat rychlé a přesné odpovědi, podporovat self-service zákazníků a sledovat výkonnost týmu vašich operátorů.