Ať vás trápí větší či menší problémy s plánováním a realizací vašich servisních služeb, nabízíme řešení, které vám pomůže vaše procesy optimalizovat a ušetřit náklady. Seznamte se s Microsoft Dynamics 365 Field Service.
Klíčové benefity MS Dynamics 365 Field Service
- Shromažďuje informace o klientovi i konkrétní zakázce – váš servisní specialista tak ke klientovi jezdí připraven a kompletně vybaven. Má tak vyšší šanci zrealizovat zakázku už při jediné návštěvě. Tak šetří čas svůj i vašich klientů. Vy ušetříte náklady a vaši klienti jsou spokojenější.
- Šetří čas vašim dispečerům. Nabízí přehled o tom, který z vašich terénních specialistů je k dispozici a zda má pro danou zakázku při sobě vše potřebné. Dispečer je díky tomu schopný jednoduše řídit reakční doby a pružně reagovat na každý příchozí požadavek vašich zákazníků.
- Poskytuje vám kontrolu nad efektivitou vašich zaměstnanců a realizacemi zakázek. Jak dlouho realizace trvala? Byla zakázka vyřízena při jedné návštěvě? Byl klient spokojený? I tato informace je v systému k dispozici. Po dokončení zakázky je lze nastavit odesílání dotazníku spokojenosti obslouženému zákazníkovi.
- Je integrovatelný s ostatními stávajícími licencemi Microsoft – Finance, ERP aj. a lze ho přizpůsobit aktuálním potřebám vašeho podnikání.
Prvním krokem na cestě k optimalizaci je pochopení skutečnosti, že úspora času se rovná úspoře peněz. Pokud ve svých firemních procesech (a nemusíme zůstávat jen u servisních služeb) ulpíváte na starších systémech, papírové evidenci nebo vedení dat decentralizovaně na nejrůznějších místech, okamžitě ztrácíte oproti konkurenci – zbytečně totiž marníte čas. Čas svůj, vašich zaměstnanců a ve finále i vašich klientů. Pokud chcete podnikat inovativně a moderně, je potřeba hledat způsoby, jak procesy ve firmě zlepšovat – snižovat náklady, zvyšovat produktivitu a spokojenost zákazníků.
Microsoft Dynamics 365 Field Service masivně sníží náklady na organizaci servisních služeb v terénu
Naším řešením, které pomůže masivně snížit náklady na organizaci servisních služeb v terénu, je Microsoft Dynamics 365 Field Service. Jeho přínos oceníte, ať podnikáte v malém, či ve velkém. Přizpůsobí se potřebám podniků různé velikosti. Ale nezůstávejme u planých slov. Vrhněme se rovnou na výčet výhod, kvůli kterým se vyplatí tento vyladěný software i vám.
Microsoft Dynamics 365 Field Service umožňuje efektivnější organizaci servisních služeb v terénu a úsporu času pro všechny zúčastněné. Shromažďuje informace o klientech a zakázkách, umožňuje plánování a přípravu servisních techniků, poskytuje přehled dispečerům a umožňuje sledování efektivity a spokojenosti zákazníků. Je integrovatelný s ostatními licencemi Microsoft a snadno přizpůsobitelný potřebám podnikání
Více o Dynamics 365 Field Service
Pomůže vám vyřešit požadavky klientů už při jedné návštěvě
Microsoft Dynamics 365 Field Service shromažďuje informace o vašich klientech i o zakázkách. Aktuální data jsou dostupná v online i offline režimu. Vaši servisní technici v terénu mají proto k dispozici všechny potřebné informace k danému případu. Součástí je napojení na IoT. To realizuje komunikaci se spravovanými zařízeními a hlídá jejich stav. Mimochodem – u problémů, které nevyžadují výjezd technika, umožní i vyřešení na dálku.
Díky komplexnosti dat sbíraných do Microsoft Dynamics 365 Field Service váš technik ví, co bude na zakázce dělat, co si má s sebou všechno vzít, jak drahé budou potřebné díly i přibližný čas realizace zakázky. To samozřejmě ještě vedle toho, že bude znát historii vašeho klienta. Díky takovému souboru dat, má váš servisní technik velkou šanci vyřešit problém vašeho klienta během jediné návštěvy.
Váš servisní technik v terénu tak bude mít více času na další zakázky a spokojenější budou i vaši klienti. Vždy je lepší, když se vše vyřeší při jedné návštěvě, než když se technik vrací k opravě dvakrát, třikrát… jednou nemá k dispozici všechny díly, podruhé zjistí další závadu…
A pozor – systém MS D365 Field Service shromažďuje i dokumenty, které mohou přijít vašim specialistům vhod – a to jak při „samostudiu“, tak při emergency chvíli u klienta. V systému lze ukládat a sdílet manuály, technickou dokumentaci, školící tutoriály a samozřejmě i interní dokumenty. Kdo je připraven, není zaskočen.
S MS Dynamics 365 Field Service budou vaši dispečeři v obraze
Microsoft Dynamics D365 Field Service nepomůže jen pracovníkům v terénu, ale i těm, kteří organizují jejich cesty. S Field Service bude mít váš dispečer vždy přehled o tom, který z vašich specialistů je k dispozici a zda má pro danou zakázku při sobě vše potřebné. Je tak schopný jednoduše řídit reakční doby a pružně reagovat na každý příchozí požadavek vašich zákazníků. V tomto bodě se bavíme o obrovské úspoře času pro vaše dispečery. Ti běžně tráví čas obtelefonováváním vašich pracovníkům, zjišťováním, „kdo je volný“ apod. S Field Service to odpadá.
MS Dynamics 365 Field Service si snadno přizpůsobíte potřebám svého podnikání – při implementaci i později
Díky tomu, že Microsoft Dynamics 365 Field Service patří do komplexní „Microsoftí rodiny“ je samozřejmostí, že je integrovatelný s ostatními stávajícími licencemi Microsoft – Finance, ERP aj. Integrace dat napříč celou organizací pomůže v neposlední řadě zlepšit řízení rozpočtu – budete moci sledovat, za co aktuálně vynakládáte nejvíce peněz, posoudíte, zda se jedná o náklady nutné, případně určíte, do čeho se vyplatí v budoucnu investovat.
Významnou výhodou MS Dynamics 365 Field Service je i to, že ho lze snadno přizpůsobit aktuálním potřebám vašeho podnikání. Změny v platformě lze provést i na dálku. Automaticky se propíší do mobilních platforem – takže se dostanou okamžitě i ke specialistům v terénu.
Mějte vždy přehled nad záručním a pozáručním servisem
S Microsoft Dynamics 365 Field Service půjde správa servisních smluv a záruk jedna báseň. Budete mít vždy kontrolu nad tím, kdy končí která záruční smlouva, na co má váš klient ze smlouvy nárok a co je již nadstandardní službou za příplatek. Pokud nechcete nevědomě rozdávat své služby zadarmo, tuto funkcionalitu oceníte.
Připravte si půdu pro cross-selling a up-selling
Dokonalý přehled o vašich zákaznících vám pomůže připravit i půdu pro cross-selling a up-selling. Integrovaná BI funkcionalita vám dává do rukou veškeré trumfy. V rámci vedení společnosti budete schopni vizualizovat a analyzovat data rychleji a efektivněji. Interaktivní přehledy a reporting podpořený vizualizacemi vám umožní doslova proniknout do tajů efektivity vašich terénních služeb.
Sdílení dat nevyužije jen management nebo pracovníci, kteří jsou v terénu přímo u zákazníka. Bez nadsázky můžete říct, že tyto reporty a sdílená data využijí úplně všichni – sales, marketing apod. Když se zamýšlíte nad tím, jak zlepšit své obchodní výsledky, jako první vás napadne, že je nutné najít nové klienty. Ale ptáme se – poskytujete 100% servis i těm stávajícím? Neignorujte možnosti zvýšení příjmů pomocí up-sellingu a cross-sellingu. Díky sdíleným datům budou vaši specialisté vždy vědět, jaké produkty a služby mohou vašim klientům v danou chvíli nabídnout. Nemusí přitom „nosit“ vše v hlavě. Inteligentní systém Field Service jim napoví. Vaši zaměstnanci pak zákazníky lépe obslouží a vám přinesou peníze navíc.
Mějte kontrolu nad efektivitou svých specialistů
To, že jsou vaši specialisté neustále v terénu, neznamená, že byste nad nimi nemohli mít kontrolu. S MS Dynamics 365 Field Service budete mít dokonalý přehled o zákaznících, nevyřízených zakázkách, reklamacích… zkrátka o všem, co vás zajímá pro to, abyste vyhodnotili efektivitu svých specialistů.
Již jsme se zmiňovali o tom, že systém MS Dynamics 365 Field Service vašim pracovníkům (dispečerům i každému, kdo takovou informaci ocení) řekne předem, co bude k zakázce potřeba – předem generuje náklady i čas nutný pro realizaci. To ale není vše. Po dokončení zakázky je možné také nastavit odesílání dotazníku spokojenosti obslouženému zákazníkovi. Veškeré informace jsou přitom dostupné ve sdíleném systému.
Vyladěný zákaznický servis zvýší spokojenost vašich klientů
Vaši zákazníci budou spokojenější. Zní to troufale? My si za benefity, které implementace Field Service přináší, stojíme. Kromě toho, že vaši zákazníci 100% ocení to, že vaši servisní technici jezdí na zakázky dokonale připraveni a včas, ocení i vaši informovanost. Jedním z největších problémů zákaznických servisů je to, že o tom, kdo se jim právě dovolal na zákaznickou linku, nic neví. Operátoři call centra si zákazníka předávají „jako horký brambor“ a výsledkem je ve finále jen rozpačitá zkušenost vašeho klienta. V nejlepším případě. Málokdo má chuť a čas vysvětlovat své problémy pořád dokola. Pokud se váš klient dovolá na linku, kde jeho problém vyřeší dokonale informovaný operátor, máte o problém méně. A váš zákazník také. Ve finále tak nebudete plýtvat časem svých zaměstnanců, ani svých klientů. A ti to nepochybně ocení.V Blue Dynamic poskytujeme komplexní IT služby na míru. Jsme oficiálním partnerem Microsoftu a rádi vám pomůžeme s implementací produktů z rodiny Microsoft od A do Z. Nejsme ale „pouhými prostředníky“. Každý zákazník je pro nás individuálním případem. Jakýkoliv software, třeba výše zmíněný MS D365 Field Service, ušijeme vaší firmě na míru a navíc si potrpíme na to, že vás po implementaci nehodíme do vody, ale naučíme vás plavat. Naší chloubou je vyladěná 24/7 IT podpora. Máte pocit, že mají vaše firemní IT procesy mezery? Je co zlepšovat? Chcete ušetřit čas i peníze? S našimi komplexními znalostmi a zkušenostmi budete ve svém podnikání excelovat.