Podívejte se na řešení pro Vaše Dynamics AX
EET v Dynamics AX
První fáze EET je za námi a nyní přichází další vlna, která se týká maloobchodu a velkoobchodu.
V řešení Dynamics AX celý proces začíná vystavením objednávky a následným generováním faktury. Při zaúčtování dokladu dochází ke komunikaci s Finanční správou, přenosu povinných údajů na fakturu a tisk dokladu. V případě chyb (špatné údaje v datové zprávě, výpadek internetového spojení, špatný certifikát apod.) je ve stanovený čas odesílán automaticky email pověřenému pracovníkovi o neodeslaných/chybových zprávách.
Na EET jsme připraveni. Vytvořili jsme univerzální řešení, které umožní vystavit doklad s povinnými údaji. Řešení v ERP Microsoft Dynamics AX je postaveno na vystavení faktury, kde se zadává způsob platby, který je pro elektronickou evidenci tržeb určující.
EET a naše univerzální řešení: – Vystaví doklad s povinnými údaji – Zadá způsob platby určující pro evidenci tržeb.
Pokud v systému nepoužíváte pokladny POS, či máte nějakou systémovou úpravu, rádi naše řešení upravíme tak, aby bylo funkční i v rámci Vašich stávajících obchodních procesů. Před každou implementací provádíme úvodní ověření a validaci napojení.
Součástí našeho řešení je:
- Kompletní XML komunikace s Finanční správou
- Přehled odeslaných a přijatých zpráv
- Automatické zasílání informací o chybových zprávách vybraným uživatelům
- Funkcionalita pro opětovné odesílání zpráv v případě chyb (poruchy internetového připojení, špatné údaje v datové zprávě, chybný certifikát apod.)
- Tiskový formulář dokladu se všemi povinnými legislativními údaji
Kompletní popis řešení EET pro Dynamics AX v PDF
Schéma řešení:
Dodání
Naše řešení EET pro Dynamics AX můžete zakoupit jako Addon pro Dynamics AX a Dynamics 365 na našem obchodě s Addony a aplikacemi pro Dynamics – Addons.Blue.