Jak na EET v AX? Máme řešení!

21. 11. 2018

Podívejte se na řešení pro Vaše Dynamics AX

EET v Dynamics AX

První fáze EET je za námi a nyní přichází další vlna, která se týká maloobchodu a velkoobchodu.

V řešení Dynamics AX celý proces začíná vystavením objednávky a následným generováním faktury. Při zaúčtování dokladu dochází ke komunikaci s Finanční správou, přenosu povinných údajů na fakturu a tisk dokladu. V případě chyb (špatné údaje v datové zprávě, výpadek internetového spojení, špatný certifikát apod.) je ve stanovený čas odesílán automaticky email pověřenému pracovníkovi o neodeslaných/chybových zprávách.

Na EET jsme připraveni. Vytvořili jsme univerzální řešení, které umožní vystavit doklad s povinnými údaji. Řešení v ERP Microsoft Dynamics AX je postaveno na vystavení faktury, kde se zadává způsob platby, který je pro elektronickou evidenci tržeb určující.

EET a naše univerzální řešení:
– Vystaví doklad s povinnými údaji
– Zadá způsob platby určující pro evidenci tržeb.

Pokud v systému nepoužíváte pokladny POS, či máte nějakou systémovou úpravu, rádi naše řešení upravíme tak, aby bylo funkční i v rámci Vašich stávajících obchodních procesů. Před každou implementací provádíme úvodní ověření a validaci napojení.

Součástí našeho řešení je:

  • Kompletní XML komunikace s Finanční správou
  • Přehled odeslaných a přijatých zpráv
  • Automatické zasílání informací o chybových zprávách vybraným uživatelům
  • Funkcionalita pro opětovné odesílání zpráv v případě chyb (poruchy internetového připojení, špatné údaje v datové zprávě, chybný certifikát apod.)
  • Tiskový formulář dokladu se všemi povinnými legislativními údaji

Kompletní popis řešení EET pro Dynamics AX v PDF

Schéma řešení:

EET v Dynamics AX

Dodání

Naše řešení EET pro Dynamics AX můžete zakoupit jako Addon pro Dynamics AX a Dynamics 365 na našem obchodě s Addony a aplikacemi pro Dynamics – Addons.Blue.

Nejnovější články