Back Office Assistant

We offer you:

  • Zkrácený pracovní úvazek – čas na práci i osobní život.
  • Tým skvělých kolegů, kteří ti vždy kryjí záda (včetně IT specialistů, co rádi poradí).
  • 5 dní dovolené navíc – protože odpočinek je důležitý.
  • Prostor pro seberealizaci a možnost převzít zodpovědnost.

Your job will be:

  • Administrativní podpora managementu a kolegů.
  • Organizace služebních cest – rezervace letenek, ubytování i taxi.
  • Příprava podkladů pro měsíční uzávěrku.
  • Zajištění hladkého chodu kanceláře – od pohoštění, přes komunikaci s dodavateli, až po objednávky kancelářských potřeb.
  • Ad hoc úkoly, které tě nenechají spadnout do rutiny.

You'll need:

  • Příjemné vystupování a chuť komunikovat.
  • Týmového ducha – jsme v tom spolu!
  • Znalost Office 365 (Word, Excel, PowerPoint) a SharePoint.
  • Flexibilitu, samostatnost a zodpovědný přístup.
  • Umění stanovit priority a efektivně nakládat s časem.
  • Zákaznicky orientovaný přístup – naše kanceláře jsou i tvoje vizitka.

Additional information about the position:

  • Starting immediately
  • Place of work: Zdiby (10 minutes from Kobylisy metro station)
  • Řidičský průkaz sk. B – výhodou jsou i zkušenosti za volantem.
I am interested in this position

JOIN US AND DO WORK THAT MAKES A DIFFERENCE.

Not interested in the above positions, but still want to be part of our team? Then do not hesitate to contact me.

Kristýna Štouralová

HR Manager
kristyna.stouralova@bluedynamic.cz
+420 725 870 373

LinkedIn
2022_carrer_en
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss Twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube Twitter instagram