Dynamics 365 je robustní modulární řešení ERP a CRM od Microsoftu. Aplikace a funkcionality Microsoft Dynamics 365 tvoří homogenní ekosystém obsahující nástroje pro automatizaci a integrace klíčových činností firmy. Od přijímají objednávek, přes plánování operací, až po vedení evidence zásob, finančních dat a lidských zdrojů.
Microsoft uvedl na trh zcela nový systém Microsoft Dynamics 365. Největší jeho výhodou je spojení ERP a CRM. Řešíte tyto rozsáhlé agendy odděleně? Nyní již nemusíte. Na jednom místě, na stejných datech, budete moci řídit veškeré své podnikové procesy i obchodní aktivity.
Součástí Dynamics 365 je také napojení na kancelářskou sadu Microsoft 365 i platformu Microsoft Azure, která mimo jiné umožňuje napojení aplikací třetích stran. Ať už tedy podnikáte v jakémkoliv oboru, Dynamics 365 je připraven kompletně pokrýt vaše obchodní požadavky.
ROZHODUJTE SE LÉPE
Díky znalostem a doporučením založených na datech zlepšete výsledky vaší firmy
BUDUJTE VZTAHY SE ZÁKAZNÍKY
Ucelený pohled na zákazníky vám pomůže rozvíjet smysluplnější spolupráci
FUNGUJTE EFEKTIVNĚJI
Zautomatizujte a optimalizujte každodenní úkoly díky workflow postaveném na umělé inteligenci
Co je tedy přesně Microsoft Dynamics 365?
- Začněte jen s tím, co opravdu využijete – Celá aplikace je navržena tak, že jednotlivé agendy lze v budoucnu velmi jednoduše a nezávisle nasadit. Rozjíždíte business? Vyberte si jen ty role, jen ty agendy (obchod, marketing, služby, produkty..) které opravdu potřebuje bez nutnosti platit funkce, které nikdy nevyužijete.
- Produktivita tam, kde ji potřebujete – Integrace Dynamics 365 a Office 365 propojuje strukturované pracovní workflow v záplavě nestrukturované denní agendy. Umíte v Outlooku bez opuštění aplikace připojit obchodní nabídku z vašeho ERP? Bez složitého vyhledávání toho komu právě píšete? V Microsoft Dynamics 365 to není problém.
- Umělá inteligence – Microsoft s produktem Dynamics 365 je jediným dodavatelem, který spojuje firemní data, analytické nástroje a IoT zařízení, aby mohl aktivně podpořit práci a rozhodování jednotlivých zaměstnanců. Typickým příkladem je doporučení pro Cross-selling, aby poradil obchodnímu zástupci při tvorbě obchodní nabídky.
- Připraven k růstu – Systém umožňuje svým zákazníkům rychle dle aktuální potřeby vytvořit, měnit a upravovat své obchodní procesy. A to vše bez zásahu IT oddělení! Zákazník tak může jednoduše změnit svůj obchodní model pomocí datového modelu a flexibilní platformy, na které jsou jednotlivé agendy vystaveny.
Edice Dynamics 365
Dynamics 365 je dostupný ve dvou edicích – Dynamics 365 Business a Dynamics 365 Enterprise.
- Business Edice Dynamics 365 je vhodná pro malé a střední podniky o velikosti 10 – 250 zaměstnanců, využijí ji především obchodní společnosti, součástí je plnohodnotné účetnictví. Propojen je zde Microsoft Dynamics CRM a Dynamics NAV. Spojením Dynamics CRM, Dynamics 365 a Office 365 získají zákazníci komplexní nástroj vhodný pro každý obor podnikání
- Enterprise Edici Dynamics 365 využijí větší společnosti s 250+ zaměstnanci. Kromě funkcí Business Edice obsahuje moduly pro servisní společnosti, ať už se jedná o zákaznický servis, servisní činnost v terénu nebo modul pro řízení projektů. Správa podniku je řešena poslední verzí cloudového ERP Dynamics 365 .
Propojení s Microsoft produkty
Obě edice využívají výhod z bohaté škály Microsoft produktů. Integrován je Microsoft 365, takže uživatelé nyní mohou svojí agendu urychlit bez přepínání mezi aplikacemi a zdlouhavým kopírováním.
Klíčové výhody
- Použití společného data modelu, sdíleného s Office 365, zjednodušení data managementu a integrace mezi aplikacemi a obchodními procesy.
- Využití uživatelsky nastavitelných analýz pomocí Power Apps, Power BI a Microsoft Flow.
- Konektor na napojení MS produktů a ostatních doplňků od ISV partnerů. Jednotlivé doplňky lze jednoduše integrovat přes Appsource.
Licencování – typy uživatelů
Největší výhodou Dynamics 365 je spojení Microsoft CRM s podnikovým ERP Dynamics 365 v rámci jedné datové základny.
Systém je navržen tak, aby umožňoval vybrat zákazníkům přesně ten typ uživatelů, který pro svůj business potřebují. Zamezí se tím zbytečnému nákupu drahé licence se všemi právy.
Rozdělení uživatelů je na Team member, Apps a Plans.
- Team member – tento typ uživatele je vhodný pro správu základní agendy nebo čtení dat. Typickým příkladem takového uživatele je například pracovník ve skladu, pracovník nákupu nebo prodeje, který vystavuje doklady.
- Apps – Plná funkcionalita v oblastech, které má uživatel zakoupen – Obchod, Marketing, Služby, Projekty, ERP (365).
- Plans – Vhodné pro ty uživatele, kteří zastávají ve firmě více rolí a potřebují pracovat ve více oblastech.
Licencování – Dynamics 365 Enterprise Edice
Protože se Blue Dynamic zaměřuje na implementaci Dynamics 365, zmíníme zde typy plánů, které Microsoft nabízí v Enterprise Edici.
- Plán 1 – Zahrnuje jednotlivé CRM agendy jako je Obchod, Marketing, Služby a Projekty. Možno koupit jako celý balíček.
- Plán 2 – Zahrnuje Plán 1 a ERP (365)
Pro každého uživatele v režimu Apps můžete vybrat konkrétní oblast nebo celý Plán. Ceny byly zatím zveřejněny jen pro US trh, evropský ceník bude vydán později.
Závěrem
Microsoft Dynamics 365 přichází na trh s komplexním produktem, který nemá na trhu ERP konkurenci. Propojením CRM a ERP vzniká unikátní nástroj pro řízení podniku s vysokou konkurenční výhodou. Pokud byste se o možnostech Dynamics 365 rádi dozvěděli více, neváhejte nás kontaktovat.
E-book zdarma: 6 rolí CIO při úspěšné implementaci Dynamics 365
Implementační projekt je komplexní a náročný proces, který vyžaduje zapojení celého týmu. Neexistuje žádný šablonovitý plán, se kterým by šlo akci zvládnout „snadno a rychle“. Úloha CIO je samozřejmě klíčová a poměrně složitá – už proto, že plní hned několik rolí najednou. Stáhněte si náš e-book zdarma a dozvíte se, jaké role plní CIO při implementaci Dynamics 365.