Microsoft Dynamics CRM

Autor: Karel Pecl

Přidáno dne: 20. 05. 2020
Kategorie: 

Ucelená sada funkcí pro marketing, prodej a servis

CRM

Microsoft Dynamics CRM představuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky - CRM (Customer Relationship Management). Je vhodný zejména pro firmy, které nevyužívají CRM integrované přímo v Dynamics 365

Microsoft Dynamics CRM

Úplná orientace na zákazníka, rychlejší získávání zakázek, systematické budování důvěry, to vše přináší Dynamics CRM. Poskytuje veškeré nástroje potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících – od prvního kontaktu přes prodej až po následnou péči o klienta. Sjednocením a zautomatizováním obchodních procesů pomáhá snižovat náklady a zvyšovat ziskovost s cílem pečovat o spokojenost a loajalitu zákazníků v oblasti prodeje, marketingu a zákaznického servisu. Microsoft Dynamics CRM je k dispozici pro místní nasazení i jako cloudová služba.

Kompletní komunikace s klienty na jednom místě

Microsoft Dynamics CRM obsahuje tři základní moduly:

Marketing

  • Zvyšuje efektivitu marketingových investic. Umožňuje identifikovat příležitosti a sledovat klíčové ukazatele výkonu (KPI) pomocí intuitivních nástrojů pro segmentaci, funkcí pro řízení kampaní a marketingových analýz.
  • Dokážete efektivně plánovat, realizovat a sledovat kampaně prostřednictvím marketingových pracovních postupů, které snižují náročnost ručně prováděných úkolů.
  • Poskytuje přístup ke správným informacím v každé fázi probíhající kampaně.

Prodej

  • Optimalizuje prodejní procesy a poskytuje obchodnímu týmu možnost uceleného pohledu na data o zákaznících a zakázkách.
  • Zvyšuje míru uzavřených obchodů prostřednictvím užitečných přehledů a nástrojů, které pomohou identifikovat produkty, o něž mají zákazníci zájem.
  • Poskytuje přístup k věnování svého času prodejním aktivitám a ne administrativě. Inteligentní sledování komunikace, automatizace pracovních postupů a výkonné nástroje omezí objem ručně zadávaných dat.
  • Zlepšuje přehled o chodu podniku a podporuje informovanější rozhodování pomocí integrovaných řídicích panelů, předdefinovaných sestav a automatizovaného sledování prodejních předpovědí.

Pozitivní zkušenosti zákazníků jsou stále důležitější složkou, která rozhoduje o úspěchu každé společnosti. Zákaznická zkušenost je také rozhodující pro získání, ale hlavně udržení všech zákazníků.

Služby

  • Zpřístupňuje specialistům zákaznické podpory úplnou historii jednotlivých případů a zákaznických dat, aby mohli poskytovat konzistentní služby, které zvýší loajalitu zákazníků a z dlouhodobého hlediska zvýší ziskovost.
  • Umožní využít výhod flexibilního plánování služeb a možností znalostní báze k rychlému zpřístupnění potřebných materiálů a následnému rychlému řešení problémů.
  • CRM představuje ucelené řešení pro zákaznické služby a podporu se známým uživatelským rozhraním aplikace Microsoft Outlook, které je možné snadno přizpůsobit specifickým potřebám konkrétního poskytovatele zákaznických služeb.

Zjistěte si více

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Jak si zajistit klidné spaní s dávkovými úlohami v AX 2012

Snad každá implementace ERP s sebou přináší potřebu plánovat a vykonávat operace v dávkovém režimu. Příkladem je pravidelná rezervace zboží

Co přináší nová verze Microsoft Dynamics AX

Na trh přichází nová verze Vašeho ERP. Chcete zjistit, v čem se liší a jak pro Vás může být zajímavá? Přihlaste se na náš webinář.

V retailu je důležité nepotírat odlišnosti klienta

Současná dynamická doba vyžaduje efektivní práci se zbožím. Z toho vyplývají i specifické požadavky retailových společností na ERP systémy.

Řízení distribuce – jak vytěžit AX na maximum

Nevíte jak řídit Supply Chain Management v Dynamics AX? Ukážeme Vám několik rychlých typů v Dynamics AX verze 2012.
1 2 3 15
Všechny články

Potřebujete vědět víc? Kontaktujte nás.

Zanechte nám na sebe kontakt a tým Blue Dynamic se vám během 48 hodin ozve.
Štěpán Kněžek
Sales Manager

stepan.knezek
@bluedynamic.cz

+420 607 032 908

Štěpáín Kněžek Blue Dynamic