Microsoft Dynamics CRM

20. 5. 2020Karel Pecl

Ucelená sada funkcí pro marketing, prodej a servis

CRM

Microsoft Dynamics CRM představuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky - CRM (Customer Relationship Management). Je vhodný zejména pro firmy, které nevyužívají CRM integrované přímo v Dynamics 365

Microsoft Dynamics CRM

Úplná orientace na zákazníka, rychlejší získávání zakázek, systematické budování důvěry, to vše přináší Dynamics CRM. Poskytuje veškeré nástroje potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících – od prvního kontaktu přes prodej až po následnou péči o klienta. Sjednocením a zautomatizováním obchodních procesů pomáhá snižovat náklady a zvyšovat ziskovost s cílem pečovat o spokojenost a loajalitu zákazníků v oblasti prodeje, marketingu a zákaznického servisu. Microsoft Dynamics CRM je k dispozici pro místní nasazení i jako cloudová služba.

Kompletní komunikace s klienty na jednom místě

Microsoft Dynamics CRM obsahuje tři základní moduly:

Marketing

  • Zvyšuje efektivitu marketingových investic. Umožňuje identifikovat příležitosti a sledovat klíčové ukazatele výkonu (KPI) pomocí intuitivních nástrojů pro segmentaci, funkcí pro řízení kampaní a marketingových analýz.
  • Dokážete efektivně plánovat, realizovat a sledovat kampaně prostřednictvím marketingových pracovních postupů, které snižují náročnost ručně prováděných úkolů.
  • Poskytuje přístup ke správným informacím v každé fázi probíhající kampaně.

Prodej

  • Optimalizuje prodejní procesy a poskytuje obchodnímu týmu možnost uceleného pohledu na data o zákaznících a zakázkách.
  • Zvyšuje míru uzavřených obchodů prostřednictvím užitečných přehledů a nástrojů, které pomohou identifikovat produkty, o něž mají zákazníci zájem.
  • Poskytuje přístup k věnování svého času prodejním aktivitám a ne administrativě. Inteligentní sledování komunikace, automatizace pracovních postupů a výkonné nástroje omezí objem ručně zadávaných dat.
  • Zlepšuje přehled o chodu podniku a podporuje informovanější rozhodování pomocí integrovaných řídicích panelů, předdefinovaných sestav a automatizovaného sledování prodejních předpovědí.

Pozitivní zkušenosti zákazníků jsou stále důležitější složkou, která rozhoduje o úspěchu každé společnosti. Zákaznická zkušenost je také rozhodující pro získání, ale hlavně udržení všech zákazníků.

Služby

  • Zpřístupňuje specialistům zákaznické podpory úplnou historii jednotlivých případů a zákaznických dat, aby mohli poskytovat konzistentní služby, které zvýší loajalitu zákazníků a z dlouhodobého hlediska zvýší ziskovost.
  • Umožní využít výhod flexibilního plánování služeb a možností znalostní báze k rychlému zpřístupnění potřebných materiálů a následnému rychlému řešení problémů.
  • CRM představuje ucelené řešení pro zákaznické služby a podporu se známým uživatelským rozhraním aplikace Microsoft Outlook, které je možné snadno přizpůsobit specifickým potřebám konkrétního poskytovatele zákaznických služeb.

Zjistěte si více

Další články

Naši specialisté se vám budou rádi věnovat