Back Office Assistant

Nabízíme Ti:

  • Zkrácený pracovní úvazek – čas na práci i osobní život.
  • Tým skvělých kolegů, kteří ti vždy kryjí záda (včetně IT specialistů, co rádi poradí).
  • 5 dní dovolené navíc – protože odpočinek je důležitý.
  • Prostor pro seberealizaci a možnost převzít zodpovědnost.

Tvojí náplní práce bude:

  • Administrativní podpora managementu a kolegů.
  • Organizace služebních cest – rezervace letenek, ubytování i taxi.
  • Příprava podkladů pro měsíční uzávěrku.
  • Zajištění hladkého chodu kanceláře – od pohoštění, přes komunikaci s dodavateli, až po objednávky kancelářských potřeb.
  • Ad hoc úkoly, které tě nenechají spadnout do rutiny.

Budeš potřebovat:

  • Příjemné vystupování a chuť komunikovat.
  • Týmového ducha – jsme v tom spolu!
  • Znalost Office 365 (Word, Excel, PowerPoint) a SharePoint.
  • Flexibilitu, samostatnost a zodpovědný přístup.
  • Umění stanovit priority a efektivně nakládat s časem.
  • Zákaznicky orientovaný přístup – naše kanceláře jsou i tvoje vizitka.

Dodatečné informace k pozici:

  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Zdiby (10 minut od stanice metra Kobylisy)
  • Řidičský průkaz sk. B – výhodou jsou i zkušenosti za volantem.
Mám zájem o tuto pozici

PŘIDEJTE SE K NÁM A DĚLEJTE PRÁCI, KTERÁ MÁ SMYSL.

Výše uvedené pozice Vás nezaujaly, ale i přesto chcete být součástí našeho týmu? Tak neváhejte a kontaktujte mě.

Kristýna Štouralová

HR Manager
kristyna.stouralova@bluedynamic.cz
+420 725 870 373

LinkedIn
2022_carrer_cz
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram