Dynamics 365 Customer Service

Získejte zákazníky na celý život. Customer Service Dynamics 365  vám umožní získat zákazníky na celý život.  Budujte trvalé vztahy se zákazníky a využijte podporu funkcí a nástrojů pro správě služeb, které poskytujete svým zákazníkům.

Chci konzultaci zdarma

01

Centralizace a dostupnost dat o zákaznících

02

Optimalizace výkonu obchodníků

03

Komunikace se zákazníky různými kanály

04

Měření a vyhodnocení zpětné vazby

05

Prediktivní a proaktivní servisní model

06

Služby omnichannel

MICROSOFT DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE

S Microsoft Dynamics 365 Customer Service:

Získejte zákazníky na celý život. Customer Service Dynamics 365 vám umožní získat zákazníky na celý život.  Budujte trvalé vztahy se zákazníky a využijte podporu funkcí a nástrojů pro správě služeb, které poskytujete svým zákazníkům.

  • PŘEDVÍDEJTE POTŘEBY SVÝCH ZÁKAZNÍKŮ
  • KOMUNIKUJTE SE ZÁKAZNÍKY SKRZ JEJICH PREFEROVANÉ KANÁLY
  • VYTVOŘTE KONZISTENTNÍ SERVIS
  • SJEDNOŤTE TECHNOLOGIE A ZÍSKEJTE VÍCE ZE SVÝCH DAT

Předvídejte potřeby svých zákazníků

  • Předvídejte potřeby zákazníků pomocí Dynamics 365 Customer Insights a 360° pohledu na chování zákazníka.
  • Optimalizujte výkon obchodníků a analyzujte operace a integrace zákazníků díky Customer Service Dynamics 365  Insights.
  • Využijte inteligentní přiřazování případů podle tématu nebo kanálu díky funkci Customer Service omnichannel.

Komunikujte se zákazníky skrz jejich preferované kanály

  • Každý zákazník preferuje jiný komunikační kanál. Buďte o krok před ním a komunikujte jeho oblíbenými kanály. Ať už je to chat, SMS, Facebook Messenger, WhatsApp nebo jiná aplikace.
  • Využijte funkce zákaznických služeb Omnichannel.

Vytvořte konzistentní servis

  • Zajistěte, aby měl zákazník konzistentní zkušenost ať komunikuje s kýmkoli z vaší společnosti.
  • Nabídněte zákazníkům relevantní informace, které potřebuje, nezatěžujte jej daty, které nevyžaduje.
  • Měřte a rychle reagujte na zpětnou vazbu zákazníků zadanou prostřednictvím průzkumů.
  • Kombinujte informace o zákaznících s výsledky průzkumů od společnosti Voice Voice, která je součástí zákaznického servisu.

Sjednoťte technologie a získejte více ze svých dat

  • Transformujte svůj servisní model break / fix na proaktivní a prediktivní servisní model pomocí diagnostiky internetu věcí (IoT), aktualizací zařízení IoT a správy případů na jedné platformě.
  • Používejte kontextová data o zákaznících a vaší společnosti díky umělé inteligenci.

S proč používat Microsoft Dynamics 365 Customer Service

  • Centralizace a dostupnost dat o zákaznících.
  • Optimalizace výkonu obchodníků.
  • Komunikace se zákazníky různými kanály.
  • Měření a vyhodnocení zpětné vazby.
  • Prediktivní a proaktivní servisní model.
  • Služby omnichannel.

Blue Dynamic je partner, na kterého se můžete spolehnout

V našem odvětví jsou kvalitní služby klíčové pro spokojenost zákazníka. Nestačí mít jen produkt. Zákazníka zajímá, jak se o něj postaráme. Tím, že působíme na celém území České republiky a na Slovensku, jsme potřebovali zmodernizovat naše IT systémy tak, aby firemní procesy zjednodušily a zpřehlednily. Rozhodli jsme se začít právě u hledání řešení pro digitalizaci servisu. Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického partnera pro digitální transformaci. Rozhodující pro nás byl byznys fokus, transparentní přístup a kompetence v oboru. Jsou to lidé, kteří se v první řadě snaží pochopit klíčové byznys potřeby a pro ně pak vybírají vhodné IT řešení, a to nám vyhovuje.

Pavel Balog
CFO

Případová studie

Chtěli bychom v prvé řadě velice poděkovat společnosti Blue Dynamic, za profesionální přístup, a to ve všech směrech spolupráce. Plně si uvědomujeme, že naše celkové požadavky na CRM systém nebyly standardní a individuální přístup jsme přímo vyžadovali. V tuto chvíli nelituji jediného kroku s výběrem společnosti, která nám poskytla plnohodnotný komfort v řešení, individuální přístup a servis. Nejen že jsem se společností spokojen, ale rovnou mohu říct, že se těším na další budoucí spolupráci.

Ladislav Zimovjan
Obchodní ředitel

Případová studie

Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického outsourcingového partnera pro komplexní podporu infrastruktury a aplikací v režimu 24x7. Osobní i týmová angažovanost jejich týmu znamená skutečnou podporu inovací BCC.

Jan Bloemendaal
Chief Information Officer

Blue Dynamic jsme si vybrali pro pomoc s implementací Dynamics AX v naší nově vytvořené obchodní jednotce v České republice. Od prvního dne celý tým zvládl naše požadavky s vysokou profesionalitou a vždy poskytoval rychlé řešení našich požadavků a problémů. Po téměř pěti měsících spolupráce jsme si jisti, že jsme udělali nejlepší volbu!

Ivan Fernandez
IT Manager

Hledali jsme partnera, který má prokazatelné zkušenosti s roll-out ve střední a východní Evropě a pomůže nám garantovat splnění legislativních povinností. Získali jsme partnera, který přesně věděl, co je potřeba udělat a měl efektivní řešení všech našich požadavků a potřeb. Současně se byl schopen lépe než my domluvit s naším současným dodavatelem. Výsledky spolupráce potvrzují, že Blue Dynamic byla skvělá volba.

Robin Hickson
Manager of Global ERP Systems and Integration

Pro implementací Dynamics 365 jsme zvolili konzultanty Blue Dynamic - pod jejich dohledem pracoval už náš předchozí systém a dokonale znají naše prostředí i potřeby. Věříme, že nám práce s novým systémem přinese další zefektivnění vnitřních procesů.

Aleš Snížek
IT Project Manager

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

Málokterý dodavatel nabízí kombinaci oborových znalostí, zkušeností a kvalitní podpory v režimu 24/7. S pomocí Blue Dynamic nám reálně klesly nákladů na ICT při současném zlepšení ICT procesů.

Nicola Campio
CFO

Příjemně nás překvapila rychlost, stabilita a rozsah celého ERP systému. Co jsme ale maximálně ocenili, byla raketová rychlost jeho implementace. Pozitivní přístup týmu Blue Dynamic vnesl do spolupráce jako bonus i příjemnou atmosféru.

Ing. Pavel Čmelík
jednatel společnosti Inexad

Snažíme se vždy o ten nejlepší individuální přístup k naším klientům, proto jsme hledali dodavatele systémů, který bude mít nastavené priority podobně. Společnost Blue Dynamic splnila naše očekávání, přizpůsobila celý systém přímo k naší potřebě. Tým se skládal z opravdových odborníků, kteří rozumí svému řemeslu. CRM pro nás bylo dalším krokem ke spokojenějším klientům a lepší organizaci uvnitř firmy. Jsme rádi, že jsme se mohli svěřit do rukou právě této společnosti, jelikož odvedla vše tak, jak slibovala.

Jan Chodora
Obchodní ředitel CZ/SK

Na Blue Dynamic se můžete spolehnout

Desítky zemí

Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.

Stovky zákazníků

Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.

Tisíce uživatelů

Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.

Miliony hodin

Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpáín Kněžek Blue Dynamic

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)

Související technologie

magnifiercrosschevron-upchevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram