Customer Service Management: Na dobrých vztazích se zákazníky záleží

Service Management
Publikováno: 1. 3. 2024
Je libo zákaznický servis na jedničku? Povolejte do akce moderní IT technologie. Co umí Customer Service Management systém od Microsoftu?

Budujte silné vztahy se zákazníky – výsledky možná neuvidíte okamžitě, ale v dlouhodobém horizontu se vám to několikanásobně vrátí. A jak na takových vztazích zapracovat? Protože jsme ajťáci, vezmeme to z technické stránky, tedy od Customer Service Management (CSM) systémů.

Jaké výhody přinese Customer Service Management systém vašemu podnikání?

Customer Service Management systém je klíčovým nástrojem pro budování a udržování kvalitních a dlouholetých vztahů se zákazníky. Jeho implementace vám umožní rychle a efektivně reagovat na potřeby a dotazy vašich zákazníků, sledovat veškeré interakce a spravovat objednávky.

Personalizace až na prvním místě

V první řadě je třeba zmínit personalizaci. Právě personalizované služby chápou dnes zákazníci často jako standard. Pokud nechcete pokulhávat za konkurencí, je zavedení CSM systému nutností. Díky tomu, že budete moci sledovat historii interakcí s každým zákazníkem, budete znát jeho reálné potřeby a problémy a budete schopni pružně a proaktivně řešit požadavky.

Customer Service Management systém vám poskytne také nástroje pro efektivní správu a sledování výkonnosti týmu zákaznického servisu. Tímto způsobem budete schopni identifikovat silné stránky a oblasti pro zlepšení.

Kdy oceníte Customer Service Management systém?

·   Když řešíte dennodenně desítky či stovky požadavků a dotazů a potřebujete efektivní nástroje pro jejich správu

·   Když používáte různé kanály komunikace, tedy nejen telefon a e-mail, ale třeba i chat na webových stránkách nebo sociální sítě

·   Když chcete nabídnout personalizovaný servis a pro vaše podnikání je klíčové, abyste porozuměli potřebám individuálních zákazníků

·   Když hledáte nástroje pro sledování a hodnocení výkonnosti svého týmu zákaznického servisu

Co umí Customer Service od Microsoftu?

Microsoft Dynamics 365 Customer Service Management je komplexní cloudovou aplikací pro správu zákaznického servisu – udělá vám pořádek v požadavcích vašich zákazníků a nezáleží přitom na tom, zda vás kontaktují telefonicky, nebo na sociálních sítích. Centralizovaná správa dotazů, objednávek a interakcí stejně jako pokročilý reporting se promítnou na kvalitě vámi poskytovaného zákaznického servisu.

MS D365 Customer Service Management v kostce

·       efektivní správa dotazů a reklamací od přijetí až po vyřešení, a to vše na jednom místě

·       sledování historie interakcí s každým zákazníkem

·       poskytování personalizovaných odpovědí a řešení

·       integrace různých kanálů komunikace

·   automatizace procesů

·       analytické nástroje pro sledování výkonnosti týmu a identifikaci oblastí pro zlepšení

·       integrace s MS ekosystémem a bohaté možnosti integrací do systémů třetích stran

Chcete vyladit svůj zákaznický servis k dokonalosti a poskytnout svým zákazníkům personalizovaný zážitek, který posílí jejich loajalitu? Obraťte se na naše specialisty. Společně najdete řešení na míru vašemu podnikání.

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpáín Kněžek Blue Dynamic

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram