Zvýšení efektivity a zlepšení obchodních procesů ve společnost Energetickém holding Malina s pomocí MS Dynamics  365 Sales

Implementace MS Dynamics 365 Sales je důležitým krokem pro zlepšení efektivity a efektivnosti obchodních procesů ve společnosti Malina. MS Dynamics 365 Sales slouží jako jednotné úložiště pro všechny informace týkající se zákazníků a pomáhá společnosti Malina zlepšit interakce s nimi.

Představení zákazníka

Energetický holding Malina a.s. je společnost působící v oblasti energetiky. Společnost se specializuje na výrobu a distribuci elektřiny, plynu a tepla a je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém energetickém trhu. Energetický holding Malina a.s. má své provozovny po celé České republice a zaměstnává více než 500 zaměstnanců. Společnost se soustředí na udržitelnou energetiku a využívání obnovitelných zdrojů energie a je známá svými inovativními projekty a řešeními v oblasti energetiky.

CÍL SPOLUPRÁCE

Zákazník se se na nás obrátil s požadavkem na zlepšení a nastavením obchodních procesů a zavedením systému pro správu obchodních případů. Hledal spolehlivého partnera, který by mu pomohl nasadit informační systém pro řízení a správu obchodních případů. Naše zkušenosti v oblasti Microsoft Dynamics 365 Sales a úspěšné implementace pro jiné klienty byly pro zákazníka důležitým faktorem při výběru naší společnosti.

JAKÉ BYLY ZÁKAZNÍKOVI POTŘEBY

V rámci přípravy projektu jsme identifikovaly následující potřeby zákazníka:

  • Zlepšení efektivity obchodních procesů – je potřeba zlepšit efektivitu obchodního procesu, která se bude projevovat v rychlejším a účinnějším řízení obchodních případů od poptávky až po realizaci, což se následně projeví na zlepšení prodejních výsledků.
  • Zvýšení produktivity prodejního týmu – je důležité zlepšit celkovou produktivitu prodejního týmu, která přispěje k efektivnímu řízení celkové výkonosti týmu a sledování výkonnosti jednotlivých členů týmu.

Sjednocení data a zajištění jediného zdroje pravdy – potřeba sjednotit data a vytvořit jediný zdroj pravdy pro všechny zaměstnance, tím pádem bude zde větší spolupráci a snížení rizika chyb způsobených duplicitními daty.

 

JAK JSME POTŘEBY ŘEŠILI

V rámci přípravy projektu jsme spolu se zákazníkem vybrali vhodný postup odpovídající potřebám tohoto projektu. Vybraný postup se skládá z následujících kroků:

  • Analýza požadavků a příprava projektu – nejprve bylo nutné provést analýzu potřeb organizace a navrhnout řešení, které bude nejvhodnější pro danou situaci. Poté se přistupuje k přípravě prostředí pro instalaci systému.
  • Instalace a konfigurace– po přípravě prostředí se nainstaloval Microsoft Dynamics 365 Sales a konfiguroval se podle specifických požadavků organizace. To zahrnuje nastavení obchodních procesů, rolí a zabezpečení.
  • Testování a školení – po dokončení instalace a konfigurace bylo nutné provést testování systému a otestovat jeho funkčnost. Následně se provedlo školení zaměstnanců na používání nového systému.

Nasazení a podpora – po dokončení školení se Microsoft Dynamics 365 Sales nasadil do ostrého provozu a organizace zajišťuje jeho podporu a údržbu. V této fázi mohou být provedeny další úpravy a vylepšení podle zpětné vazby uživatelů.

ČEHO JSME DOSÁHLI

Díky implementaci systému MS Dynamics 365 Sales, který umožnil lepší řízení a správu zákaznických dat, což vedlo ke zlepšení vztahů se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti. Díky lepšímu zpracování dat a analýzám bylo možné identifikovat klíčové zákaznické segmenty a přizpůsobit jim nabídky a služby, což mělo pozitivní dopad na prodeje a ziskovost společnosti.

Implementace MS Dynamics 365 Sales také přinesla efektivnější práci pro zaměstnance, kteří měli lepší přístup k informacím o zákaznících a historii jejich interakcí se společností. To zlepšilo komunikaci a spolupráci mezi odděleními a snížilo ztráty času při opakovaných dotazech a hledání informací.

Zlepšili jsme efektivitu obchodního procesu, spolu se zvýšením produktivity prodejního týmu a sjednotili data do jediného zdroje pravdy.

 

ZHODNOCENÍ NA ZÁVĚR

Spolupráce mezi společnostmi Energetický holding Malina a Blue Dynamic při implementaci Microsoft Dynamics 365 Sales byla úspěšná a přinesla významné přínosy pro obě strany.

Díky společném úsilí byla spolupráce mezi oběma společnostmi byla vždy velmi profesionální a vzájemně respektující. Oba týmy pracovaly úzce spolu, aby zajistily úspěšnou implementaci systému a včasné řešení případných problémů. Komunikace mezi společnostmi byla vynikající a všechny otázky a problémy byly rychle a účinně řešeny.

Ladislav Zimovjan
Obchodní ředitel / Malina Group

Chtěli bychom v prvé řadě velice poděkovat společnosti Blue Dynamic, za profesionální přístup, a to ve všech směrech spolupráce. Plně si uvědomujeme, že naše celkové požadavky na CRM systém nebyly standardní a individuální přístup jsme přímo vyžadovali. V tuto chvíli nelituji jediného kroku s výběrem společnosti, která nám poskytla plnohodnotný komfort v řešení, individuální přístup a servis. Nejen že jsem se společností spokojen, ale rovnou mohu říct, že se těším na další budoucí spolupráci.

Pokud chcete zlepšit výkon a efektivitu obchodních procesů ve Vaší firmě, můžeme Vám doporučit řešení přímo pro Vás.

Kontaktujte nás

Na Blue Dynamic se můžete spolehnout

Desítky zemí

Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.

Stovky zákazníků

Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.

Tisíce uživatelů

Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.

Miliony hodin

Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.

Reference

Více referencí

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

Egor Kovalev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram