Digitalizace servisu – DZ Dražice si vybraly Blue Dynamic jako strategického partnera pro digitální transformaci. Startujeme spolupráci a začínáme projektem digitalizace servisu. Klienta zaujal především náš byznys fokus a kompetence. Jaké řešení jsme vybrali a proč? A co jsme digitalizovali v DZ Dražice dále?
Asi všichni znáte bojlery z Dražic. Družstevní závody Dražice jsou český podnik, který je už několik desítek let synonymem kvality. S cílem vyrábět úsporné ohřívače vody bez poruch přinesl na trh už více než 380 typů a modifikací. Kromě toho nabízí servis po celé ČR a na Slovensku.
A protože se jedná o úspěšnou firmu, která chce svým zákazníkům dodat nejen skvělý produkt, ale i nadstandardní služby, hledá neustále příležitosti ke zlepšení. Chce optimalizovat, zefektivňovat, automatizovat – a k tomu je potřeba vyladěné IT řešení. Třeba od Blue Dynamic.
Prioritu dostalo řešení digitalizace servisu
DZ Dražice hledaly v první fázi dodavatele pro řešení digitalizace servisu. S výrazně rostoucím množstvím prodaných výrobků roste logicky i poptávka po servisu a kvalitní péči o zákazníky. Proto DZ Dražice potřebovaly nástroj, který řízení servisních zakázek zefektivní a podpoří servisní partnery.
„V našem odvětví jsou kvalitní služby klíčové pro spokojenost zákazníka. Nestačí mít jen produkt. Zákazníka zajímá, jak se o něj postaráme. Tím, že působíme na celém území České republiky a na Slovensku, jsme potřebovali zmodernizovat naše IT systémy tak, aby firemní procesy zjednodušily a zpřehlednily. Rozhodli jsme se začít právě u hledání řešení pro digitalizaci servisu,“ říká CFO společnosti Pavel Balog.
„Rozhodující pro nás byl byznys fokus dodavatele a jeho kompetence v oboru.“
Partnerem pro realizaci projektu digitalizace servisu, jako i dalších navazujících projektů, se stal Blue Dynamic. Pavel Balog říká: „DZ Dražice aktuálně prochází strategickými změnami, jejichž součástí je i obměna IT systémů. Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického partnera pro digitální transformaci. Rozhodující pro nás byl byznys fokus, transparentní přístup a kompetence v oboru. Jsou to lidé, kteří se v první řadě snaží pochopit klíčové byznys potřeby a pro ně pak vybírají vhodné IT řešení, a to nám vyhovuje.“
Vzhledem k potřebám našeho zákazníka jsme v Blue Dynamic měli jasno v tom, co nabídneme. Microsoft Dynamics 365 Field a Customer Service jsou pravým řešením pro takovou misi. Jde o pokročilou platformu navrženou právě pro zlepšení a optimalizaci správy a provozu terénního servisu a techniků (nejen) na cestách. Pro potřeby DZ Dražice představují oba systémy perfektní řešení.
Proč jsme pro DZ Dražice vybrali Dynamics 365 Field a Customer Service pro digitalizaci zákaznického servisu?
- Dynamics 365 Field Service a Customer Service umožňují plánovat a koordinovat úkoly a dispečerské služby tak, aby byla maximalizována efektivita servisního týmu. Tím se snižuje čas potřebný k dokončení úkolů a ke zvýšení produktivity.
- Umožňuje plánovat a sledovat servisní zásahy na základě různých faktorů, jako jsou alokace techniků či dostupnost náhradních dílů, a mimo jiné také na základě priority úkolů.
- Využívá analýzu dat k identifikaci potenciálních problémů a provádí preventivní údržbu.
- MS Dynamics 365 Field Service umožňuje sledovat historii služeb a komunikaci s klienty, což pomáhá vytvářet lepší vztahy a poskytovat věrohodnou a transparentní podporu.
- Servisní technici mohou využívat mobilní aplikaci, která jim poskytuje přístup k relevantním informacím, plánům a historii služeb přímo na cestách.
- Dynamics 365 Field Service je součástí ekosystému Microsoft Dynamics 365 a může být snadno integrován s dalšími aplikacemi, například CRM, ERP a Microsoft 365.
Spolupracujeme celkem na třech projektech
Právě výběr řešení společnosti Microsoft se ukázal jako nesmírně užitečný. Proč? Jednoduše můžeme s dalšími projekty navázat na již vybudované jádro a agendy dále rozšiřovat dle potřeb zákazníka. Na projekt digitalizace servisu tak můžeme navázat s manažerským reportingem společně s B2B portálem – dalšími dvěma projekty, které právě probíhají.
Kromě řešení pro oddělení servis aktuálně v DZ Dražice pracujeme i na novém nabídkovém portálu pro interní obchod i externí partnery. Stávající firemní řešení již zastaralo a neposkytuje potřebnou funkcionalitu a data pro vyhodnocování obchodních a marketingových aktivit.
Souběžně s výše zmíněnými projekty implementujeme i nový datový sklad a manažerský reporting. Stávající nástroj je technologicky zaostalý. Proto se chceme věnovat i této oblasti a připravit pro DZ Dražice to správné řešení na míru přizpůsobené jejich potřebám.
Věříme, že naplníme očekávání zákazníka a staneme se pro DZ Dražice strategickým partnerem na jejich cestě vedoucí ke kompletní digitální transformaci. I přes tři běžící projekty věříme, že jsme teprve na začátku a těšíme na společnou cestu digitálním světem.
Chcete také ve své firmě vyladit řízení servisních zakázek? Nebo máte jiné důležité byznys téma?? Rádi vám pomůžeme najít to správné IT řešení.