Digitalizace servisu – první krok digitální transformace Družstevních závodů Dražice

digitalizace servisu
Publikováno: 10. 11. 2023
DZ Dražice si vybraly Blue Dynamic jako strategického partnera pro digitální transformaci. Startujeme spolupráci a začínáme projektem digitalizace servisu. Jaké řešení jsme vybrali a proč?

Digitalizace servisu – DZ Dražice si vybraly Blue Dynamic jako strategického partnera pro digitální transformaci. Startujeme spolupráci a začínáme projektem digitalizace servisu. Klienta zaujal především náš byznys fokus a kompetence. Jaké řešení jsme vybrali a proč? A co jsme digitalizovali v DZ Dražice dále?

Asi všichni znáte bojlery z Dražic. Družstevní závody Dražice jsou český podnik, který je už několik desítek let synonymem kvality. S cílem vyrábět úsporné ohřívače vody bez poruch přinesl na trh už více než 380 typů a modifikací. Kromě toho nabízí servis po celé ČR a na Slovensku. 

A protože se jedná o úspěšnou firmu, která chce svým zákazníkům dodat nejen skvělý produkt, ale i nadstandardní služby, hledá neustále příležitosti ke zlepšení. Chce optimalizovat, zefektivňovat, automatizovat – a k tomu je potřeba vyladěné IT řešení. Třeba od Blue Dynamic.

Prioritu dostalo řešení digitalizace servisu

DZ Dražice hledaly v první fázi dodavatele pro řešení digitalizace servisu. S výrazně rostoucím množstvím prodaných výrobků roste logicky i poptávka po servisu a kvalitní péči o zákazníky. Proto DZ Dražice potřebovaly nástroj, který řízení servisních zakázek zefektivní a podpoří servisní partnery.

„V našem odvětví jsou kvalitní služby klíčové pro spokojenost zákazníka. Nestačí mít jen produkt. Zákazníka zajímá, jak se o něj postaráme. Tím, že působíme na celém území České republiky a na Slovensku, jsme potřebovali zmodernizovat naše IT systémy tak, aby firemní procesy zjednodušily a zpřehlednily. Rozhodli jsme se začít právě u hledání řešení pro digitalizaci servisu,“ říká CFO společnosti Pavel Balog.

„Rozhodující pro nás byl byznys fokus dodavatele a jeho kompetence v oboru.“

Partnerem pro realizaci projektu digitalizace servisu, jako i dalších navazujících projektů, se stal Blue Dynamic. Pavel Balog říká: „DZ Dražice aktuálně prochází strategickými změnami, jejichž součástí je i obměna IT systémů. Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického partnera pro digitální transformaci. Rozhodující pro nás byl byznys fokus, transparentní přístup a kompetence v oboru. Jsou to lidé, kteří se v první řadě snaží pochopit klíčové byznys potřeby a pro ně pak vybírají vhodné IT řešení, a to nám vyhovuje.“

Vzhledem k potřebám našeho zákazníka jsme v Blue Dynamic měli jasno v tom, co nabídneme. Microsoft Dynamics 365 Field a Customer Service jsou pravým řešením pro takovou misi. Jde o pokročilou platformu navrženou právě pro zlepšení a optimalizaci správy a provozu terénního servisu a techniků (nejen) na cestách. Pro potřeby DZ Dražice představují oba systémy perfektní řešení.

Proč jsme pro DZ Dražice vybrali Dynamics 365 Field a Customer Service pro digitalizaci zákaznického servisu?

  • Dynamics 365 Field Service a Customer Service umožňují plánovat a koordinovat úkoly a dispečerské služby tak, aby byla maximalizována efektivita servisního týmu. Tím se snižuje čas potřebný k dokončení úkolů a ke zvýšení produktivity.
  • Umožňuje plánovat a sledovat servisní zásahy na základě různých faktorů, jako jsou alokace techniků či dostupnost náhradních dílů, a mimo jiné také na základě priority úkolů.
  • Využívá analýzu dat k identifikaci potenciálních problémů a provádí preventivní údržbu.
  • MS Dynamics 365 Field Service umožňuje sledovat historii služeb a komunikaci s klienty, což pomáhá vytvářet lepší vztahy a poskytovat věrohodnou a transparentní podporu.
  • Servisní technici mohou využívat mobilní aplikaci, která jim poskytuje přístup k relevantním informacím, plánům a historii služeb přímo na cestách.
  • Dynamics 365 Field Service je součástí ekosystému Microsoft Dynamics 365 a může být snadno integrován s dalšími aplikacemi, například CRM, ERP a Microsoft 365.

Spolupracujeme celkem na třech projektech

Právě výběr řešení společnosti Microsoft se ukázal jako nesmírně užitečný. Proč? Jednoduše můžeme s dalšími projekty navázat na již vybudované jádro a agendy dále rozšiřovat dle potřeb zákazníka. Na projekt digitalizace servisu tak můžeme navázat s manažerským reportingem společně s B2B portálem – dalšími dvěma projekty, které právě probíhají.

Kromě řešení pro oddělení servis aktuálně v DZ Dražice pracujeme i na novém nabídkovém portálu pro interní obchod i externí partnery. Stávající firemní řešení již zastaralo a neposkytuje potřebnou funkcionalitu a data pro vyhodnocování obchodních a marketingových aktivit.

Souběžně s výše zmíněnými projekty implementujeme i nový datový sklad a manažerský reporting. Stávající nástroj je technologicky zaostalý. Proto se chceme věnovat i této oblasti a připravit pro DZ Dražice to správné řešení na míru přizpůsobené jejich potřebám.

Věříme, že naplníme očekávání zákazníka a staneme se pro DZ Dražice strategickým partnerem na jejich cestě vedoucí ke kompletní digitální transformaci. I přes tři běžící projekty věříme, že jsme teprve na začátku a těšíme na společnou cestu digitálním světem.

Chcete také ve své firmě vyladit řízení servisních zakázek? Nebo máte jiné důležité byznys téma?? Rádi vám pomůžeme najít to správné IT řešení.

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram