Aplikace eMotion Counter: Silný nástroj na tenkém ledě

aplikace eMotion Counter
Publikováno: 22. 10. 2021
eMotion Counter je aplikace na bázi AI, která po napojení na kamerový systém provádí v reálném čase rozpoznávání pohlaví, odhad věku, identifikaci nálady a sledování emocí návštěvníků provozovny. K čemu ale taková data slouží? A jak je ošetřeno možné zneužití nasbíraných dat?

Aplikace eMotion Counter funguje na bázi umělé inteligence, která po napojení na kamerový systém provádí v reálném čase rozpoznání pohlaví, odhad věku, identifikaci nálady a sledování emocí návštěvníků provozovny. K čemu ale taková data slouží? A jakým způsobem je ošetřeno možné zneužití nasbíraných dat? Pokračujte ve čtení a dozvíte se. 


POZNÁNÍ ZÁKAZNÍKA 

Nakupování online je v dnešní době čím dál běžnější. Majitelé kamenných obchodů jsou proto nuceni hledat způsoby, jak navýšit prodeje – tedy jak zákazníky motivovat ke koupi přímo na provozovně, a jak vylepšit zákaznickou zkušenost tak, aby se na prodejnu zákazníci vraceli. 

Implementací umělé inteligence získáte podrobnou analýzu zákazníků prodejny i jejich chování. Dozvíte se například, kdo, kam a v jaký čas chodí, které produkty vaše zákazníky zajímají nejvíc, nebo kolik času vaši zákazníci strávili v konkrétních úsecích prodejny. Aplikace eMotion Counter pro vás pak sesbíraná data připraví do reportu obsahujícího přehledné heat a flow mapy.  

image Blue Dynamic

Na základě těchto demografických dat můžete přizpůsobit vystavení zboží na míru vaší cílové skupině. Můžete zákazníkům pouštět reklamy na produkty, které je skutečně zajímají, a díky znalosti jejich nákupního chování mohou zaměstnanci prodejny se zákazníky vést cílenější prodejní rozhovor. Ve výsledku tak dokážete lépe řídit zážitek zákazníka a tím zvyšovat šanci, že se k vám bude vracet. 

image 1 Blue Dynamic

KVALITA SLUŽEB A BEZPEČNOST NA PRODEJNĚ 

Aplikace eMotion Counter však neslouží ‘pouze’ k analýze zákazníků kvůli zacílení reklamy. Jak už jsme zmínili výše, aplikace poskytuje přehled o pohybu zákazníků na prodejně. A protože dokáže rozeznat také jednotlivé zaměstnance, můžete snadno posoudit, jak je který zaměstnanec efektivní, jak jsou s jeho službami zákazníci spokojení, či zda odpovídá počet zaměstnanců vytíženosti prodejny.  

Díky těmto datům může manažer prodejny lépe řídit tým – posílit jej, když je potřeba (např. o vánoční sezóně), pomoci jednotlivým členům zapracovat na jejich rozvoji, či je lépe motivovat a odměnit při podání skvělého výkonu. 

V neposlední řadě dokáže aplikace eMotion Counter také detekovat nestandardní situace, jako jsou například zdravotní potíže a kolaps zákazníka na prodejně či krádeže, a včas na ně zaměstnance upozornit. 

V období protipandemických opatření pak lze eMotion Counter využívat jako semafor počtu lidí na ploše provozovny a také jako „kontrolora“ nasazených roušek.  

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A SOUKROMÍ 

Jelikož aplikace rozeznává jednotlivé osoby a sbírá o nich další citlivá data, logicky vyvstává otázka, jak jsou tato data chráněna proti možnému zneužití, a zda je vůbec taková aplikace v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).  

Systém sice dokáže odlišit jednotlivé osoby, neumožňuje však přímou ani nepřímou jedinečnou identifikaci konkrétní fyzické osoby pomocí technického zpracování týkajícího se fyzických či fyziologických znaků nebo znaků chování dané osoby. Vytváří pouze anonymní, šifrované statistické údaje, které není možné spojit s žádnou konkrétní fyzickou osobou.

SILNÉ ŘEŠENÍ ZA DOSTUPNOU CENU 

Přestože se jedná o technologicky velmi vyspělé řešení, troufáme si říct, že je cenově dostupné pro každého. Jeho implementace se pohybuje v řádech desítek tisíc korun a následné provozní náklady ve stokorunách až jednotkách tisíc. I při takto nízkých nákladech je eMotion Counter schopen ve velmi krátkém čase zvýšit zákaznickou spokojenost a prodeje.  

Pokud vás tedy toto řešení zaujalo a zajímá vás, jaký finanční přínos může mít eMotion Counter pro vaši společnost, neváhejte nám na sebe zanechat kontakt a naši specialisté se vám nejpozději do dvou dnů ozvou. 

 

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpáín Kněžek Blue Dynamic

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram