Rozvoj CRM jako klíčového nástroje komunikace se zákazníkem.

Kontinuální rozvoj CRM podporující marketing, servis, interní procesy i chod logistiky maloobchodní firmy.

Taktické úkoly

Řešení incidentů, sběr rozvojových požadavků a jejich analýza a vývoj. Kontinuální rozvoj Dynamics CRM včetně podpory.
Fungující klíčový nástroj podporující každodenní chod kritických operací podniku.

Výsledky

Zákazník

Společnost BCC elektrospeciaalzaken B.V. působí na holandském trhu se spotřební elektronikou a nabízí své služby zákazníkům ve svých 80 obchodech a v e-shopu. Spolu s belgickou sesterskou společností dosáhla BCC v roce 2013 obrat 688,6 milionu Euro.

Další případové studie

Naši specialisté vám s Microsoft Dynamics 365 rádi pomohou

Zanechte nám na sebe kontakt a tým Blue Dynamic se vám během 48 hodin ozve.

Eva Možná

Sales Manager
Eva Možná Blue Dynamic

Štěpán Kněžek

Account manager
Štěpáín Kněžek Blue Dynamic