Propojení prodejen a e-shopu jako nástroj pro expanzi společnosti.

Podpora rozvoje společnosti a náhrada doma vytvořené a zastaralého řešení.

Taktické úkoly

Implementace ERP, schopného obsluhovat všechny prodejní kanály. Prodej v prodejnách, nabídka zboží pomocí e-shopu i zajištění služeb zákazníkům a jejich cílené oslovování.
Sjednocení procesů ve dvou zemích. Propojení kamenných obchodů a e-shopů a přeměnu obchodů na výdejové místo e-shopu. Schopnost prodávat na internetu zboží dostupné kdekoliv v síti.

Výsledky

Zákazník

Prodejce spotřební elektroniky působící v České republice a na Slovensku. Společnost provozuje 43 obchodů a dva e-shopy. Ročním obratem společnosti je 207 milionů €.

Další případové studie

Naši specialisté vám s Microsoft Dynamics 365 rádi pomohou

Zanechte nám na sebe kontakt a tým Blue Dynamic se vám během 48 hodin ozve.