D365 jako nástroj podporující maloobchodní expanzi v CEE.

Analýza nasazení mezinárodního řešení Dynamics 365 pro malo a velkoobchodní společnost působící ve střední Evropě.

Taktické úkoly

Analýza potřeb zákazníka a návrh projektu implementace D365 podporující rozvoj a mezinárodní expanzi společnosti.
Detailní návrh architektury řešení, plánu realizace a výpočet TCO nákladů jako podklad pro rozhodnutí vlastníků.

Výsledky

Zákazník

Společnost Vetro Plus má přední postavení na trhu s domácími potřebami v České republice a na Slovensku. Působí také v Polsku a Maďarsku. Převážně spolupracuje s mezinárodními obchodními řetězci jako Ahold, Tesco, Kaufland, Makro a další. Své výrobky prodává také na svém e-shopu a ve vlastních prodejnách v České republice a Polsku.

Další případové studie

Naši specialisté vám s Microsoft Dynamics 365 rádi pomohou

Zanechte nám na sebe kontakt a tým Blue Dynamic se vám během 48 hodin ozve.