Ucelená sada funkcí pro marketing, prodej a servis
CRM
Microsoft Dynamics CRM představuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky – CRM (Customer Relationship Management). Je vhodný zejména pro firmy, které nevyužívají CRM integrované přímo v Dynamics 365
Microsoft Dynamics CRM
Úplná orientace na zákazníka, rychlejší získávání zakázek, systematické budování důvěry, to vše přináší Dynamics CRM. Poskytuje veškeré nástroje potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících – od prvního kontaktu přes prodej až po následnou péči o klienta. Sjednocením a zautomatizováním obchodních procesů pomáhá snižovat náklady a zvyšovat ziskovost s cílem pečovat o spokojenost a loajalitu zákazníků v oblasti prodeje, marketingu a zákaznického servisu. Microsoft Dynamics CRM je k dispozici pro místní nasazení i jako cloudová služba.
Kompletní komunikace s klienty na jednom místě
Microsoft Dynamics CRM obsahuje tři základní moduly:
Marketing
- Zvyšuje efektivitu marketingových investic. Umožňuje identifikovat příležitosti a sledovat klíčové ukazatele výkonu (KPI) pomocí intuitivních nástrojů pro segmentaci, funkcí pro řízení kampaní a marketingových analýz.
- Dokážete efektivně plánovat, realizovat a sledovat kampaně prostřednictvím marketingových pracovních postupů, které snižují náročnost ručně prováděných úkolů.
- Poskytuje přístup ke správným informacím v každé fázi probíhající kampaně.
Prodej
- Optimalizuje prodejní procesy a poskytuje obchodnímu týmu možnost uceleného pohledu na data o zákaznících a zakázkách.
- Zvyšuje míru uzavřených obchodů prostřednictvím užitečných přehledů a nástrojů, které pomohou identifikovat produkty, o něž mají zákazníci zájem.
- Poskytuje přístup k věnování svého času prodejním aktivitám a ne administrativě. Inteligentní sledování komunikace, automatizace pracovních postupů a výkonné nástroje omezí objem ručně zadávaných dat.
- Zlepšuje přehled o chodu podniku a podporuje informovanější rozhodování pomocí integrovaných řídicích panelů, předdefinovaných sestav a automatizovaného sledování prodejních předpovědí.
Pozitivní zkušenosti zákazníků jsou stále důležitější složkou, která rozhoduje o úspěchu každé společnosti. Zákaznická zkušenost je také rozhodující pro získání, ale hlavně udržení všech zákazníků.
Služby
- Zpřístupňuje specialistům zákaznické podpory úplnou historii jednotlivých případů a zákaznických dat, aby mohli poskytovat konzistentní služby, které zvýší loajalitu zákazníků a z dlouhodobého hlediska zvýší ziskovost.
- Umožní využít výhod flexibilního plánování služeb a možností znalostní báze k rychlému zpřístupnění potřebných materiálů a následnému rychlému řešení problémů.
- CRM představuje ucelené řešení pro zákaznické služby a podporu se známým uživatelským rozhraním aplikace Microsoft Outlook, které je možné snadno přizpůsobit specifickým potřebám konkrétního poskytovatele zákaznických služeb.