Blue & Dynamics CRM

Pojďme společně zvýšit vaši konkurenceschopnost a schopnost řídit a budovat dlouhodobý vztah se zákazníky.

Vaši zákazníci jsou stále informovanější. Často jsou o svém nákupu rozhodnutí ještě dříve, než je vůbec můžete oslovit. Pomůžeme vašemu prodejnímu týmu najít nové cesty k zákazníkům, budovat s nimi hlubší vztahy a poskytovat jim přizpůsobené služby pokaždé, když jsou s vaší firmou v kontaktu. Prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM vám pomůžeme přepracovat koncepci prodeje na základě nového přístupu k zákazníkům. Vaši prodejci se budou moci soustředit na správné příležitosti, rychleji získávat zakázky a zvýšit objem prodeje.

Dokáže Vaše firma nabídnout vše, co dnešní náročný zákazník očekává? Máte při realizaci tohoto úkolu plnou podporu Vašeho CRM?

Co je Microsoft Dynamics CRM?

Dynamics CRM představuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které podporuje vaši snahu o udržení kvalitního kontaktu se zákazníky, mapování jejich potřeb a sběr dat za účelem využití v efektivním a cíleném marketingu a plánování vaší obchodní činnosti. Toto řešení je vhodné pro všechny firmy, pro které je důležité udržovat aktivní vztah se zákazníky.

Microsoft Dynamic CRM je moderní a otevřený systém s velkou možností úprav na základě Vašich potřeb. Samozřejmě umožnuje integraci na okolní systémy pomocí moderních technologií a to i integraci a sběr dat ze sociálních sítí.

Co vám nabízí moduly Dynamics CRM?

Prodej

Dynamics CRM představuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které podporuje vaši snahu o udržení kvalitního kontaktu se zákazníky, mapování jejich potřeb a sběr dat za účelem využití v efektivním a cíleném marketingu a plánování vaší obchodní činnosti. Toto řešení je vhodné pro všechny firmy, pro které je důležité udržovat aktivní vztah se zákazníky.

Microsoft Dynamic CRM je moderní a otevřený systém s velkou možností úprav na základě Vašich potřeb. Samozřejmě umožnuje integraci na okolní systémy pomocí moderních technologií a to i integraci a sběr dat ze sociálních sítí.

Funkce CRM podporující prodej:

  • Mobilní prodej.
  • Správa obchodních vztahů.
  • Informace ze sociálních sítí.
  • Prodej na základě spolupráce.
  • Analýza prodeje.

Marketing

Microsoft Dynamics CRM obsahuje velké množství dat o vašich zákaznících a pomůže vám identifikovat příležitosti a sledovat klíčové ukazatele pomocí intuitivních nástrojů pro segmentaci, funkcí pro řízení kampaní a marketingových analýz. Díky segmentaci zákazníků dle různých kritérií můžete cílit marketingové kampaně na specifické skupiny zákazníků.

Zeptejte se Vašich zákazníků, jak jsou spokojení s dodávkou zboží nebo služeb a nabídněte jim více pomocí automaticky generované komunikace. Přizpůsobujte ji dle zaběhnutých firemních pravidel a zaměření Vaší firmy díky přístupu ke správným informacím v každé fázi probíhající kampaně.

Funkce marketingu:

  • Kampaně
  • Segmentace a analýzy
  • Personalizovaná sdělení
  • Sociální sítě

Servis

Oddělení zákaznické podpory získá ucelený nástroj pro svou práci, který podpoří snahu o poskytování konzistentních služeb a zvýšení loajality vašich zákazníků. Samozřejmostí je efektivní správa incidentů, které trápí Vaše zákazníky a sledování včasného plnění SLA. Ke snížení časové náročnosti při řešení opakovaných incidentů je k dispozici integrovaná znalostní báze.

Proces podpory, lze přizpůsobit dle vašich zaběhnutých firemních pravidel a zaměření vaší firmy.

Funkce péče o zákazníky:

  • Jednotná technická podpora.
  • Znalostní báze.
  • Správa podnikových případů.
  • Služby sociálních sítí.

Zajímavá čísla

transakcí a 500+ reportů denně zpracovávají zákazníci Blue Dynamic.

primárních poboček regionálních a globálních zákazníků v 16 zemích světa jsme implementovali.

ERP implementací

zaměstnanců pracuje s Dynamics 365 v 70+ zemích světa.

globálního trhu s ERP používá Dynamics 365.

společností používá Dynamics 365.

Napište nám