Dynamics 365 for Sales představuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které podporuje vaši snahu o udržení kvalitního kontaktu se zákazníky, mapování jejich potřeb a sběr dat za účelem využití v efektivním a cíleném marketingu a plánování vaší obchodní činnosti. Toto řešení je vhodné pro všechny firmy, pro které je důležité udržovat aktivní vztah se zákazníky.
Microsoft Dynamic 365 je moderní a otevřený systém s velkou možností úprav na základě Vašich potřeb. Samozřejmě umožnuje integraci na okolní systémy pomocí moderních technologií a to i integraci a sběr dat ze sociálních sítí.
Dynamics 365 for Sales představuje řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které podporuje vaši snahu o udržení kvalitního kontaktu se zákazníky, mapování jejich potřeb a sběr dat za účelem využití v efektivním a cíleném marketingu a plánování vaší obchodní činnosti. Toto řešení je vhodné pro všechny firmy, pro které je důležité udržovat aktivní vztah se zákazníky.
Microsoft Dynamics 365 je moderní a otevřený systém s velkou možností úprav na základě Vašich potřeb. Samozřejmě umožnuje integraci na okolní systémy pomocí moderních technologií a to i integraci a sběr dat ze sociálních sítí.
Microsoft Dynamics 365 for Sales obsahuje velké množství dat o vašich zákaznících a pomůže vám identifikovat příležitosti a sledovat klíčové ukazatele pomocí intuitivních nástrojů pro segmentaci, funkcí pro řízení kampaní a marketingových analýz. Díky segmentaci zákazníků dle různých kritérií můžete cílit marketingové kampaně na specifické skupiny zákazníků.
Zeptejte se Vašich zákazníků, jak jsou spokojení s dodávkou zboží nebo služeb a nabídněte jim více pomocí automaticky generované komunikace. Přizpůsobujte ji dle zaběhnutých firemních pravidel a zaměření Vaší firmy díky přístupu ke správným informacím v každé fázi probíhající kampaně.
Oddělení zákaznické podpory získá ucelený nástroj pro svou práci, který podpoří snahu o poskytování konzistentních služeb a zvýšení loajality vašich zákazníků. Samozřejmostí je efektivní správa incidentů, které trápí Vaše zákazníky a sledování včasného plnění SLA. Ke snížení časové náročnosti při řešení opakovaných incidentů je k dispozici integrovaná znalostní báze.
Proces podpory, lze přizpůsobit dle vašich zaběhnutých firemních pravidel a zaměření vaší firmy.
Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.
Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.
Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.
Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.