Propojte své aplikace do jednoho funkčního celku s Azure Integration Services

Propojujeme různé systémy a aplikace s odborným partnerem, který má s integracemi mnoho zkušeností. Integrace Aplikací přináší výzvy včetně formátů dat, protokolů, kompatibility s jinými systémy a zajištění bezpečnosti dat. S využitím Azure Integration Services zvládneme řešit tyto výzvy a dosáhnout bezproblémového propojení našich aplikací a systémů.

Chci konzultaci zdarma

Poznáváte tyto situace?

Duplicitní práce

Při ručním přenosu dat nastávají chyby

Asynchronní data

Ztráta konkurenceschopnosti

Omezená flexibilita

Omezený vývoj

Pomůžeme vám zlepšit

efektivitu a produktivitu

vaší firmy s Azure

Integration Services

  • Zlepšíme efektivitu a produktivitu vašich procesů
  • Zlepšíme přístup k datům
  • Pomůžeme k lepší zákaznické zkušenosti

Zlepšíme efektivitu a produktivitu vašich procesů

Za pomocí automatizace manuálních úkonů, to vede k menšímu počtu chyb a rychlejšímu průběhu procesů. Integrací aplikací také umožníme snížit náklady na pracovní sílu a zlepšit přesnost dat, takže porostou i vaše výsledky a podnikání bude růst. Dále vám umožníme reagovat rychleji na změny v obchodních požadavcích a zlepšit spolupráci mezi různými odděleními.

Zlepšíme přístup k datům

Automatizujeme a centralizujeme správu vaší infrastruktury, zvýšíme rychlost implementace nových aplikací a funkcionalit, poskytneme možnost využití cloudových služeb pro řešení specifických IT potřeb a zlepšíme agilitu a flexibilitu firmy

Pomůžeme k lepší zákaznické zkušenosti

Umožníme vám přístup k  moderním bezpečnostním nástrojům a technologiím. Nabídneme možnost monitorovat řízení přístupů k datům, zálohovat a obnovit data v případě výpadku nebo havárie. Splníte přísné bezpečnostní normy a regulace.

Efektivnější výkon a produktivita procesů

Automatizujeme procesy

  • Díky integraci aplikací vám umožníme automatizovat mnoho manuálních úkolů, což vede ke zvýšení efektivity a produktivity pracovníků. Pro lepši představu – pokud používáte oddělené systémy pro správu objednávek a fakturaci, integrace těchto systémů umožní, aby se faktury generovaly automaticky, bez nutnosti ručního vytváření faktur z objednávek.

Snížíme chyby

  • Pomůžeme vám minimalizovat množství lidských chyb v procesu, protože data se automaticky sdílí mezi aplikacemi a systémy. Například když dochází k duplikaci dat, jako jsou jména zákazníků a adresy, integrace aplikací umožní firmě mít jedno centrální úložiště pro tyto informace, což snižuje riziko výskytu chyb v datech.

Zrychlené firemní procesy

  • S integrací aplikací vám umožníme rychlejší tok dat mezi aplikacemi, což vede ke zrychlení procesů a zlepšení rychlosti reakce na zákaznické požadavky. Pokud používáte oddělený systém pro správu objednávek a výrobu, integrace těchto systémů umožní automatický přenos objednávek do systému výroby, což zrychlí proces a sníží čas potřebný na vyrobení výrobku.

Pomůžeme snížit náklady

  • Minimalizujeme množství manuální práce a snižujeme náklady na pracovní sílu. Konkrétně, pokud musíte ručně přenášet data mezi dvěma oddělenými systémy, integrace těchto systémů umožní snížit počet pracovníků potřebných pro tyto úkoly a snížit náklady na pracovní sílu a sníží se také čas potřebný pro vykonání těchto úkolů.

Lepší přístup k datům

Zlepšíme přístup k datům

  • Lepší rozhodovací procesy díky integrovaným aplikacím vám umožníme přistupovat k relevantním datům ze všech aplikací a systémů, což umožňuje lepší a rychlejší rozhodování.
  • Zajistíme přesnost dat. Propojením aplikací a různých zdrojů zajistíme konzistentní data v celé organizaci, což zvyšuje přesnost dat a snižuje riziko chyb v datových zdrojích.
  • Zvýšíme produktivitu. Díky lepšímu přístupu k datům z různých zdrojů mohou vaši zaměstnanci pracovat rychleji a efektivněji, což vede k vyšší produktivitě a efektivitě celé organizace.

Lepší zákaznická zkušenost

Pomůžeme k lepší zákaznické zkušenosti

  • Personalizujeme služby a umožníme vám získat komplexní pohled na zákazníka a jeho interakce s firmou, což vám poskytne možnost personalizovat služby a zlepšit zákaznickou zkušenost.
  • Snížíme doby zpracování. Díky aplikační integraci zajistíme, že můžete rychleji a efektivněji zpracovávat zákaznické požadavky a přání, což sníží dobu zpracování a zlepší zákaznickou spokojenost.
  • Optimalizujeme a zajistíme vám snadnější a rychlejší zálohování dat a obnovu dat v případě výpadku nebo havárie. Díky kombinaci on-premise a cloudových řešení mohou být vaše data zálohována v obou prostředích a zabezpečena proti riziku ztráty nebo poškození dat.
  • Zlepšíme zpětnou vazbu a poskytneme vám možnost získávat ucelenou zpětnou vazbu od zákazníků a analyzovat ji, což vám umožní identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit, a optimalizovat zákaznickou zkušenost.
digitalizace a elektronizace účetnictví
SLOVNÍČEK: Jaké jsou kroky digitalizace a elektronizace účetnictví s MS D365 Finance?
Každá organizace může mít své specifické požadavky a cíle při digitalizaci účetnictví…
Číst dále
digitalizace v odvětví
SLOVNÍČEK: V jakých odvětvích oceníte digitalizaci?
Digitalizace hraje klíčovou roli v mnoha oborech a přináší zásadní změny, které…
Číst dále
digitalizace výrobních procesů
SLOVNÍČEK: Digitalizace výrobních procesů: Jaký přínos má Power BI?
Chcete zefektivnit své podnikání? Digitalizace výrobních procesů s Microsoft Power BI je…
Číst dále

Na Blue Dynamic se můžete spolehnout

Desítky zemí

Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.

Stovky zákazníků

Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.

Tisíce uživatelů

Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.

Miliony hodin

Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.

Reference

Více referencí
  • Strategické myšlení
  • Hledání business přínosů
  • Nejlepší technické řešení
  • Profesionální dodávka
  • Otevřená komunikace
  • Návrh promyšlených a dlouhodobě funkčních řešení
  • Orientace na business potřeby a jejich úplné pochopení
  • Výběr toho nejlepšího řešení díky technologickému know-how
  • Včasná dodávka při dodržení budgetu a dohodnutého rozsahu
  • Proaktivní a otevřená komunikace

Blue Dynamic je partner, na kterého se můžete spolehnout

Chtěli bychom v prvé řadě velice poděkovat společnosti Blue Dynamic, za profesionální přístup, a to ve všech směrech spolupráce. Plně si uvědomujeme, že naše celkové požadavky na CRM systém nebyly standardní a individuální přístup jsme přímo vyžadovali. V tuto chvíli nelituji jediného kroku s výběrem společnosti, která nám poskytla plnohodnotný komfort v řešení, individuální přístup a servis. Nejen že jsem se společností spokojen, ale rovnou mohu říct, že se těším na další budoucí spolupráci.

Ladislav Zimovjan
Obchodní ředitel

Případová studie

Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického outsourcingového partnera pro komplexní podporu infrastruktury a aplikací v režimu 24x7. Osobní i týmová angažovanost jejich týmu znamená skutečnou podporu inovací BCC.

Jan Bloemendaal
Chief Information Officer

Blue Dynamic jsme si vybrali pro pomoc s implementací Dynamics AX v naší nově vytvořené obchodní jednotce v České republice. Od prvního dne celý tým zvládl naše požadavky s vysokou profesionalitou a vždy poskytoval rychlé řešení našich požadavků a problémů. Po téměř pěti měsících spolupráce jsme si jisti, že jsme udělali nejlepší volbu!

Ivan Fernandez
IT Manager

Hledali jsme partnera, který má prokazatelné zkušenosti s roll-out ve střední a východní Evropě a pomůže nám garantovat splnění legislativních povinností. Získali jsme partnera, který přesně věděl, co je potřeba udělat a měl efektivní řešení všech našich požadavků a potřeb. Současně se byl schopen lépe než my domluvit s naším současným dodavatelem. Výsledky spolupráce potvrzují, že Blue Dynamic byla skvělá volba.

Robin Hickson
Manager of Global ERP Systems and Integration

Pro implementací Dynamics 365 jsme zvolili konzultanty Blue Dynamic - pod jejich dohledem pracoval už náš předchozí systém a dokonale znají naše prostředí i potřeby. Věříme, že nám práce s novým systémem přinese další zefektivnění vnitřních procesů.

Aleš Snížek
IT Project Manager

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

Málokterý dodavatel nabízí kombinaci oborových znalostí, zkušeností a kvalitní podpory v režimu 24/7. S pomocí Blue Dynamic nám reálně klesly nákladů na ICT při současném zlepšení ICT procesů.

Nicola Campio
CFO

Příjemně nás překvapila rychlost, stabilita a rozsah celého ERP systému. Co jsme ale maximálně ocenili, byla raketová rychlost jeho implementace. Pozitivní přístup týmu Blue Dynamic vnesl do spolupráce jako bonus i příjemnou atmosféru.

Ing. Pavel Čmelík
jednatel společnosti Inexad

Snažíme se vždy o ten nejlepší individuální přístup k naším klientům, proto jsme hledali dodavatele systémů, který bude mít nastavené priority podobně. Společnost Blue Dynamic splnila naše očekávání, přizpůsobila celý systém přímo k naší potřebě. Tým se skládal z opravdových odborníků, kteří rozumí svému řemeslu. CRM pro nás bylo dalším krokem ke spokojenějším klientům a lepší organizaci uvnitř firmy. Jsme rádi, že jsme se mohli svěřit do rukou právě této společnosti, jelikož odvedla vše tak, jak slibovala.

Jan Chodora
Obchodní ředitel CZ/SK

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpáín Kněžek Blue Dynamic

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)

Související technologie

magnifiercrosschevron-upchevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram