IT podpora 24x7

Cílem IT podpory Blue Supportu je zajistit vysokou dostupnost a rychlou odezvu aplikací a zabezpečit tak nepřetržitý a bezvýpadkový chod byznysu zákazníka a produktivitu jeho uživatelů.

Chci konzultaci zdarma

IT podpora Blue support zahrnuje proaktivní dohled na infrastrukturu zákazníka pomocí monitorovacích nástrojů a tří úrovní podpory: Od poskytnutí pomoci service desku koncovým uživatelům, přes technickou podporu pro aplikace až po architektem navržené komplexní řešení optimalizace infrastruktury.

  • Minimalizování výpadků ovlivňující chod byznysu a produktivitu uživatelů
  • Zredukování reakční doby na řešení výpadku (a jeho odstranění) na minimum
  • Minimalizování škod způsobených výpadky informačních technologií, proaktivní předcházení výpadkům
  • Optimalizace a snížení nákladů zákazníka na IT

O průběhu služby jsou klienti informováni v reálném čase prostřednictvím webového rozhraní. Měsíčně pak pravidelnou zprávou sumarizující úroveň infrastruktury, počty řešených incidentů a doporučení pro budoucnost vzhledem k zjištěným informacím.

NAŠE FILOZOFIE POSKYTOVÁNÍ BLUE SUPPORTU SE OPÍRÁ O 5 ZÁKLADNÍCH PILÍŘŮ:

1. OSOBNÍ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI

Nastavíme jeden kontaktní bod pro všechny typy požadavků zákazníka dostupný nonstop na telefonu, e-mailu a chatu. Přehledné zobrazení aktuálního stavu infrastruktury a aplikací. Máme mnohaletou odbornou praxi s reálnými výsledky a dohled provádíme proaktivně.

  • proaktivní dohled kompletní IT infrastruktury
  • proaktivní dohled virtuálního prostředí
  • rozpoznání chybových stavů
  • nahlašovaní výpadků
  • propracovaný notifikační systém s nastavitelnými pravidly
  • integrovaný reporting (dostupnost systémů, přehled stavu systémů zpět v čase, top změny stavů, historie notifikací)
  • propojení s okolními systémy (např. dokumentace, ticketovací nástroj, ohláškový systém)

2. MONITORING A TŘI ÚROVNĚ PODPORY

Blue support je primárně poskytován jako celek a skládá se z následujících komponent:

  • Monitoring
  • Service desk
  • Technická podpora
    • infrastruktura
    • aplikace

Na základě specifických požadavků zákazníka je možné poskytovat i jednotlivé komponenty služby separátně ve spolupráci s třetími stranami určenými zákazníkem (např.: dodání monitoringu a poskytování služby service desku s následným předáváním požadavků technické podpory zákazníka).

3. ŠIROKÉ SPEKTRUM PODPOROVANÝCH TECHNOLOGIÍ A JEJICH HLUBOKÁ ZNALOST

Nejenom díky dlouholetým zkušenostem z provozu kritických informačních systémů a aplikací, které pro svůj nepřetržitý a bezproblémový chod vyžadují nejnovější technologickou infrastrukturu, ale zejména i díky zkušenostem získávaných správou vysoce heterogenního prostředí, má náš tým hluboké znalosti naprosté většiny technologií, systémů a aplikací implementovaných v IT v malých až středně velkých podnicích.

4. GARANCE KVALITY POSKYTOVANÝCH SLUŽEB

Při poskytování našich služeb se řídíme klíčovými procesy rámce ITIL, které jsme dle tohoto standardu implementovali s přihlédnutím na naše nejlepší zkušenosti.

Efektivně nastavené a neustále zlepšované procesy nás podporují především v:

  • Efektivním řízení vzniklých incidentů a problémů
  • Minimalizaci doby výpadku, zrychlení doby řešení
  • Maximální flexibilitě při plnění zákaznických požadavků
  • Řízení změn na infrastruktuře/v aplikacích
  • Proaktivitě a předcházení možným problémům
  • Evidenci a spravování IT majetku
  • Zabezpečení kontinuity provozu
  • Měritelnosti kvality poskytované služby
  • Zvýšení transparentnosti procesů

5. EXISTENCE TRANSPARENTNÍCH A OPTIMÁLNÍCH PROCESŮ

Ukázka pracovního procesu

ROZSAH SLUŽEB TECHNICKÉ PODPORY:

APLIKACE

Okamžité řešení vzniklých Incidentů (aplikace), Implementace Změn vedoucích k okamžitému vyřešení nahlášeného/vzniklého incidentu

INFRASTRUKTURA

Okamžité řešení vzniklých Incidentů (infrastruktura)

ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ

Řešení Požadavků na službu (service request), Implementace Změn vedoucích k okamžitému vyřešení nahlášeného/vzniklého incidentu, Iniciace Návrhů změn (např. rozšíření infrastruktury nebo její části, upgrade firmware / OS / software / patch…)

SLUŽBY POSKYTOVANÉ NAD RÁMEC TECHNICKÉ PODPORY PRO INFRASTRUKTURU:

Implementační práce plynoucí z podaného návrhu změn, optimalizace výkonu, ladění, výkonnostní testy

GARANCE SLUŽEB

V rámci Dohody o úrovni poskytovaných služeb standardně garantujeme tyto doby potřebné k zahájení řešení incidentů:

PRIORITA 1

Reakční doba: 30 min.

Doba řešení: 4 hod.

Charakteristika problému: 

  • Výpadek kritických systémů nebo aplikace
  • Přerušení kritických obchodních aktivit a procesů
  • Postiženo rozsáhlé množství uživatelů

Úroveň dopadu: není možné pracovat a vykonávat obchodní aktivity

PRIORITA 2

Reakční doba: 1 hod.

Doba řešení: 12 hod.

Charakteristika problému: 

  • Výpadek centrálních důležitých systémů a aplikací
  • Přerušení důležitých obchodních aktivit a procesů
  • Postiženo velké množství koncových uživatelů více oddělení

Úroveň dopadu: koncoví uživatelé nemohou pokračovat ve výkonu práce

PRIORITA 3

Reakční doba: 8 hod.

Doba řešení: 1 den.

Charakteristika problému: 

  • Výpadek běžných systémů nebo aplikací
  • Přerušení běžných obchodních aktivit a procesů
  • Postižena většina koncových uživatelů jedno oddělení

Úroveň dopadu: koncoví uživatelé mohou pokračovat ve výkonu práce za omezujícich podmínek

PRIORITA 4

Reakční doba: 1 den.

Doba řešení: 3 dny.

Charakteristika problému: 

  • Výpadek nekritických systémů nebo aplikací
  • Přerušení nekritických obchodních aktivit a procesů
  • Postižena menšina koncových uživatelů jednoho oddělení

Úroveň dopadu: dostupné alternativní řešení.

PRIORITA 5

Reakční doba: 2 dny.

Doba řešení: 5 dní.

Charakteristika problému: 

  • Výpadek nekritických částí systémů nebo aplikací
  • Přerušení nekritických obchodních aktivit a procesů
  • Postižen jeden koncových uživatel jednoho oddělení

Úroveň dopadu: dostupné plně funkční alternativní řešení.

Jak chápeme priority u incidentů z hlediska dopadu na chod byznysu a produktivitu uživatelů zákazníka:

PRIORITA 1

Důsledek pro zákazníka:

  • Služby a procesy na jejichž dostupnosti je Zákazník plně závislý za účelem vykonávání obchodních aktivit
  • Nízká dostupnost, vysoká chybovost, velký počet výpadků zapříčiňující velkou ztrátu nebo poškození

PRIORITA 2

Důsledek pro zákazníka:

  • Služby důležité pro zákazníka ale nejsou kritické pro obchod
  • Nízká dostupnost, vysoká chybovost, velký počet výpadků zapříčiňujících ztrátu nebo poškození. Delší nebo opakující se výpadky zapříčiňují velkou ztrátu a poškození

PRIORITA 3

Důsledek pro zákazníka:

  • Služby nekritické pro zákazníka ve vykonávání dennodenních obchodních aktivit
  • Nízká dostupnost, vysoká chybovost, velký počet výpadků mohou zapříčinit ztrátu nebo poškození.

PRIORITA 4

Důsledek pro zákazníka: 

  • Služby nadbytečné pro zákazníka ve vykonávání dennodenní obchodních aktivit
  • Nízká dostupnost, vysoká chybovost, velký počet výpadků mohou zapříčinit nepříjemnosti při výkonu práce

PRIORITA 5

Důsledek pro zákazníka:

  • Služby nadbytečné pro zákazníka ve vykonávání obchodních aktivit
  • Nízká dostupnost, vysoká chybovost, velký počet výpadků nezapříčiňují nepříjemnosti při výkonu práce

PODPOROVANÉ SYSTÉMY A APLIKACE

REPORTING

  • MS Reporting services
  • Cognos Reporting

ERP & CRM

  • MS Dynamics AX
  • MS Dynamics NAV
  • MS Dynamics CRM
  • MS Dynamics 365
  • WMS GOLD

MAIL

BEZPEČNOST A ZÁLOHOVÁNÍ

  • Firewall (Linux IP tables)
  • ISA server
  • IBM TSM
  • Veeam

BEZPEČNOST A ZÁLOHOVÁNÍ

  • Firewall (Linux IP tables)
  • ISA server
  • IBM TSM
  • Veeam

KOMUNIKACE A KOLABORACE

  • SharePoint
  • MS Project Server
  • MS BizTalk Server
  • Lync, Skype for Business
  • Microsoft 365
  • Windows Azure
  • Anywhere 365
  • Wikipedia

VIRTUALIZACE

  • Vmware vcenter
  • Esx, Esxi
  • Hyper-V

MIDDLEWARE

  • JBoss

DATABÁZE

  • Microsoft SQL Server
  • ORACLE DB
  • Sybase DB
  • Teradata DB

OPERAČNÍ SYSTÉMY

  • Windows
  • Linux
  • Unix
  • Solaris

SERVERY

  • IBM
  • ORACLE
  • DELL
  • HP
  • SUN

OPTICKÉ PŘEPÍNAČE

  • Brocade

DISKOVÁ POLE

  • IBM
  • ORACLE

SÍŤOVÉ PRVKY

  • CISCO (přepínače, L3 přepínače, směrovače, firewall)
  • HP
  • 3Com
  • Ubiquity wifi
  • Mikrotik routerboard
  • Motorola

Blue Dynamic je partner, na kterého se můžete spolehnout

V našem odvětví jsou kvalitní služby klíčové pro spokojenost zákazníka. Nestačí mít jen produkt. Zákazníka zajímá, jak se o něj postaráme. Tím, že působíme na celém území České republiky a na Slovensku, jsme potřebovali zmodernizovat naše IT systémy tak, aby firemní procesy zjednodušily a zpřehlednily. Rozhodli jsme se začít právě u hledání řešení pro digitalizaci servisu. Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického partnera pro digitální transformaci. Rozhodující pro nás byl byznys fokus, transparentní přístup a kompetence v oboru. Jsou to lidé, kteří se v první řadě snaží pochopit klíčové byznys potřeby a pro ně pak vybírají vhodné IT řešení, a to nám vyhovuje.

Pavel Balog
CFO

Případová studie

Chtěli bychom v prvé řadě velice poděkovat společnosti Blue Dynamic, za profesionální přístup, a to ve všech směrech spolupráce. Plně si uvědomujeme, že naše celkové požadavky na CRM systém nebyly standardní a individuální přístup jsme přímo vyžadovali. V tuto chvíli nelituji jediného kroku s výběrem společnosti, která nám poskytla plnohodnotný komfort v řešení, individuální přístup a servis. Nejen že jsem se společností spokojen, ale rovnou mohu říct, že se těším na další budoucí spolupráci.

Ladislav Zimovjan
Obchodní ředitel

Případová studie

Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického outsourcingového partnera pro komplexní podporu infrastruktury a aplikací v režimu 24x7. Osobní i týmová angažovanost jejich týmu znamená skutečnou podporu inovací BCC.

Jan Bloemendaal
Chief Information Officer

Blue Dynamic jsme si vybrali pro pomoc s implementací Dynamics AX v naší nově vytvořené obchodní jednotce v České republice. Od prvního dne celý tým zvládl naše požadavky s vysokou profesionalitou a vždy poskytoval rychlé řešení našich požadavků a problémů. Po téměř pěti měsících spolupráce jsme si jisti, že jsme udělali nejlepší volbu!

Ivan Fernandez
IT Manager

Hledali jsme partnera, který má prokazatelné zkušenosti s roll-out ve střední a východní Evropě a pomůže nám garantovat splnění legislativních povinností. Získali jsme partnera, který přesně věděl, co je potřeba udělat a měl efektivní řešení všech našich požadavků a potřeb. Současně se byl schopen lépe než my domluvit s naším současným dodavatelem. Výsledky spolupráce potvrzují, že Blue Dynamic byla skvělá volba.

Robin Hickson
Manager of Global ERP Systems and Integration

Pro implementací Dynamics 365 jsme zvolili konzultanty Blue Dynamic - pod jejich dohledem pracoval už náš předchozí systém a dokonale znají naše prostředí i potřeby. Věříme, že nám práce s novým systémem přinese další zefektivnění vnitřních procesů.

Aleš Snížek
IT Project Manager

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

Málokterý dodavatel nabízí kombinaci oborových znalostí, zkušeností a kvalitní podpory v režimu 24/7. S pomocí Blue Dynamic nám reálně klesly nákladů na ICT při současném zlepšení ICT procesů.

Nicola Campio
CFO

Příjemně nás překvapila rychlost, stabilita a rozsah celého ERP systému. Co jsme ale maximálně ocenili, byla raketová rychlost jeho implementace. Pozitivní přístup týmu Blue Dynamic vnesl do spolupráce jako bonus i příjemnou atmosféru.

Ing. Pavel Čmelík
jednatel společnosti Inexad

Snažíme se vždy o ten nejlepší individuální přístup k naším klientům, proto jsme hledali dodavatele systémů, který bude mít nastavené priority podobně. Společnost Blue Dynamic splnila naše očekávání, přizpůsobila celý systém přímo k naší potřebě. Tým se skládal z opravdových odborníků, kteří rozumí svému řemeslu. CRM pro nás bylo dalším krokem ke spokojenějším klientům a lepší organizaci uvnitř firmy. Jsme rádi, že jsme se mohli svěřit do rukou právě této společnosti, jelikož odvedla vše tak, jak slibovala.

Jan Chodora
Obchodní ředitel CZ/SK

Na Blue Dynamic se můžete spolehnout

Desítky zemí

Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.

Stovky zákazníků

Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.

Tisíce uživatelů

Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.

Miliony hodin

Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram