Řešení pro digitální transformaci služeb a servisní organizace

Digitální transformace – služby a servisní organizace nabízí zlepšení produktivity, kvality služeb a zákaznické zkušenosti, zvýšení konkurenceschopnosti a vytváří nové příležitosti k inovaci a rozšíření nabídky služeb.

Zavolejte mi

Digitální transformace v přináší zákazníkům komfort a Vám vyšší efektivitu!

Zlepšení zákaznické zkušenosti

Zvyšování efektivity

Personalizace

Zvyšování produktivity

Rozšiřování nabídky

Zážitek z nakupování

Sada pro správu projektů, řízení terénních služeb, procesu prodeje a zákaznického servisu

Hledáte ucelenou řadu produktů, které vám pomohou dodávat kvalitní služby? Project Operations umožňuje správu projektů a finančního účetnictví v jednom celku, Field Service optimalizuje plánování a řízení terénních služeb a Customer Service zlepšuje zákaznický servis a podporu. 

Zlepšená efektivita a produktivita

Digitální nástroje a technologie umožňují podnikům v Professional Services se zaměřit na kreativnější a hodnotnější činnosti tím, že zjednodušují a automatizují mnoho rutinních úkolů. To umožňuje zaměstnancům vynaložit více úsilí na řešení složitějších problémů a poskytování lepších služeb.

Lepší zákaznická zkušenost

Digitální transformace umožňuje profesionálním službám lépe porozumět potřebám a preferencím zákazníků, což umožňuje nabízet personalizované služby a zlepšovat celkovou zákaznickou zkušenost. To vede ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zvýšení jejich loajality.

Zvyšování kvality dat a rozhodování

Digitální technologie umožňují rychlejší a snadnější sběr a analýzu dat, což umožňuje podnikům v Professional Services zlepšovat kvalitu svých dat a lépe porozumět výzvám a příležitostem v oboru. Mohou tak činit lépe informovaná rozhodnutí, čímž se zvyšuje šance na úspěch.

Zjednodušení procesů

Digitální nástroje a technologie umožňují zjednodušit mnoho procesů v Professional Services, a tím snížit náklady na provoz a zlepšit efektivitu. Například digitální nástroje pro správu projektů umožňují lepší koordinaci práce, přehled o stavu projektů a snadnější sdílení informací.

Urychlení inovací

Digitální transformace nabízí podnikům v Professional Services nové příležitosti k inovacím a rozšíření nabídky služeb. Digitální nástroje umožňují podnikům rozvíjet nové modely podnikání a otevírají cestu k novým trhům a zákazníkům. To vede ke zvýšení konkurenceschopnosti a zajištění dlouhodobého úspěchu v oboru.

Snížení nákladů a zvýšení efektivity

Digitální transformace firmy jak uvnitř, tak navenek zvyšuje efektivitu služeb a zároveň významným způsobem snižuje náklady. Digitální nástroje pro správu celé řady procesů Vám přinesou větší spokojenost zákazníků s Vašimi službami. Digitální transformace otevírá cestu k novým trhům a zákazníkům a zajištění dlouhodobý úspěchu v oboru.

Dynamics 365 Project Operations

Dynamics 365 Project Operations umožňuje firmám spravovat projekty a finanční data na jednom místě. S využitím tohoto produktu lze naplánovat projekty, sledovat a spravovat úkoly, řídit rozpočet, fakturovat a monitorovat výkonnost projektů. Díky integraci s dalšími aplikacemi v rámci Dynamics 365 lze snadno propojit projektové řízení s prodejem, marketingem, terénními službami a dalšími oblastmi podnikání. Celkově to vede k lepšímu řízení projektů, snížení rizik a efektivnímu využivání zdrojů.

Dynamics 365 Field Service

Dynamics 365 Field Service umožňuje firmám v oblasti profesionálních služeb optimalizovat plánování a řízení terénních služeb. Lze s ním řídit například servisní techniky, zákaznické reklamace a řešit technické problémy. Díky funkcím pro plánování a alokaci zdrojů, sledování stavu práce a řízení nákladů lze snížit náklady a zlepšit kvalitu poskytovaných služeb. Integrace s dalšími aplikacemi v rámci Dynamics 365 umožňuje snadné propojení s prodejem, marketingem a dalšími oblastmi podnikání.

Dynamics 365 Customer Service 

Dynamics 365 Customer Service umožňuje firmám zlepšit zákaznický servis a podporu. Lze s ním efektivněji řešit dotazy a požadavky zákazníků, poskytovat jim informace a zajišťovat kvalitní servis. Díky funkcím pro správu požadavků, komunikaci se zákazníky a podpoře různých kanálů komunikace, jako jsou e-maily, telefonní hovory nebo chat, lze zvýšit spokojenost zákazníků a zlepšit jejich zkušenost s firmou.

Dynamics 365 Sales

Dynamics 365 Sales pomáhá firmám v oblasti profesionálních služeb řídit a automatizovat procesy prodeje a vztahu se zákazníky. Lze s ním naplánovat a spravovat interakce se zákazníky, sledovat prodejní příležitosti a zlepšit výsledky prodeje. Díky integraci s dalšími aplikacemi v rámci Dynamics 365 lze snadno propojit prodej s projektovým řízením, terénními službami a zákaznickým servisem, a získat tak celkový přehled o zákazníkově životním cyklu a využití služeb. 

Pavel Balog
CFO

V našem odvětví jsou kvalitní služby klíčové pro spokojenost zákazníka. Nestačí mít jen produkt. Zákazníka zajímá, jak se o něj postaráme. Tím, že působíme na celém území České republiky a na Slovensku, jsme potřebovali zmodernizovat naše IT systémy tak, aby firemní procesy zjednodušily a zpřehlednily. Rozhodli jsme se začít právě u hledání řešení pro digitalizaci servisu. Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického partnera pro digitální transformaci. Rozhodující pro nás byl byznys fokus, transparentní přístup a kompetence v oboru. Jsou to lidé, kteří se v první řadě snaží pochopit klíčové byznys potřeby a pro ně pak vybírají vhodné IT řešení, a to nám vyhovuje.

Ladislav Zimovjan
Obchodní ředitel / Malina Group

Chtěli bychom v prvé řadě velice poděkovat společnosti Blue Dynamic, za profesionální přístup, a to ve všech směrech spolupráce. Plně si uvědomujeme, že naše celkové požadavky na CRM systém nebyly standardní a individuální přístup jsme přímo vyžadovali. V tuto chvíli nelituji jediného kroku s výběrem společnosti, která nám poskytla plnohodnotný komfort v řešení, individuální přístup a servis. Nejen že jsem se společností spokojen, ale rovnou mohu říct, že se těším na další budoucí spolupráci.

co je digitální transformace
Co je Digitální transformace?, část 1.
Digitální transformace je komplexní investice do budoucnosti firmy. Je to proces, kterým...
Číst dále
přínosy digitální transformace
Přínosy Digitální transformace podniku, část 2.
Digitální transformace přináší podnikům zásadní příležitosti, jako je zvýšení produktivity, zlepšení konkurenceschopnosti...
Číst dále
Strategie digitalizace podniku
Strategie digitalizace podniku: Jak vybrat tu správnou?, část 3.
Jedním z hlavních témat v dnešním podnikání je snaha společností přizpůsobit se...
Číst dále
digitalizace podniku
Digitalizace podniku aneb Využití Microsoft „ekosystému“ při Digitální transformaci podniku, část 4.
V dnešní době je digitální transformace klíčem k úspěchu firem v různých...
Číst dále
digitalizace podnikání
Digitalizace podnikání: 5 kroků k úspěchu v éře Digitální transformace, část 5.
Digitalizace podnikání se stala nedílnou součástí moderního byznysu. Je to proces, který...
Číst dále

Na Blue Dynamic se můžete spolehnout

Desítky zemí

Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.

Stovky zákazníků

Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.

Tisíce uživatelů

Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.

Miliony hodin

Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.

Reference

Více referencí

Blue Dynamic je partner, na kterého se můžete spolehnout

V našem odvětví jsou kvalitní služby klíčové pro spokojenost zákazníka. Nestačí mít jen produkt. Zákazníka zajímá, jak se o něj postaráme. Tím, že působíme na celém území České republiky a na Slovensku, jsme potřebovali zmodernizovat naše IT systémy tak, aby firemní procesy zjednodušily a zpřehlednily. Rozhodli jsme se začít právě u hledání řešení pro digitalizaci servisu. Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického partnera pro digitální transformaci. Rozhodující pro nás byl byznys fokus, transparentní přístup a kompetence v oboru. Jsou to lidé, kteří se v první řadě snaží pochopit klíčové byznys potřeby a pro ně pak vybírají vhodné IT řešení, a to nám vyhovuje.

Pavel Balog
CFO

Případová studie

Chtěli bychom v prvé řadě velice poděkovat společnosti Blue Dynamic, za profesionální přístup, a to ve všech směrech spolupráce. Plně si uvědomujeme, že naše celkové požadavky na CRM systém nebyly standardní a individuální přístup jsme přímo vyžadovali. V tuto chvíli nelituji jediného kroku s výběrem společnosti, která nám poskytla plnohodnotný komfort v řešení, individuální přístup a servis. Nejen že jsem se společností spokojen, ale rovnou mohu říct, že se těším na další budoucí spolupráci.

Ladislav Zimovjan
Obchodní ředitel

Případová studie

Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického outsourcingového partnera pro komplexní podporu infrastruktury a aplikací v režimu 24x7. Osobní i týmová angažovanost jejich týmu znamená skutečnou podporu inovací BCC.

Jan Bloemendaal
Chief Information Officer

Blue Dynamic jsme si vybrali pro pomoc s implementací Dynamics AX v naší nově vytvořené obchodní jednotce v České republice. Od prvního dne celý tým zvládl naše požadavky s vysokou profesionalitou a vždy poskytoval rychlé řešení našich požadavků a problémů. Po téměř pěti měsících spolupráce jsme si jisti, že jsme udělali nejlepší volbu!

Ivan Fernandez
IT Manager

Hledali jsme partnera, který má prokazatelné zkušenosti s roll-out ve střední a východní Evropě a pomůže nám garantovat splnění legislativních povinností. Získali jsme partnera, který přesně věděl, co je potřeba udělat a měl efektivní řešení všech našich požadavků a potřeb. Současně se byl schopen lépe než my domluvit s naším současným dodavatelem. Výsledky spolupráce potvrzují, že Blue Dynamic byla skvělá volba.

Robin Hickson
Manager of Global ERP Systems and Integration

Pro implementací Dynamics 365 jsme zvolili konzultanty Blue Dynamic - pod jejich dohledem pracoval už náš předchozí systém a dokonale znají naše prostředí i potřeby. Věříme, že nám práce s novým systémem přinese další zefektivnění vnitřních procesů.

Aleš Snížek
IT Project Manager

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

Málokterý dodavatel nabízí kombinaci oborových znalostí, zkušeností a kvalitní podpory v režimu 24/7. S pomocí Blue Dynamic nám reálně klesly nákladů na ICT při současném zlepšení ICT procesů.

Nicola Campio
CFO

Příjemně nás překvapila rychlost, stabilita a rozsah celého ERP systému. Co jsme ale maximálně ocenili, byla raketová rychlost jeho implementace. Pozitivní přístup týmu Blue Dynamic vnesl do spolupráce jako bonus i příjemnou atmosféru.

Ing. Pavel Čmelík
jednatel společnosti Inexad

Snažíme se vždy o ten nejlepší individuální přístup k naším klientům, proto jsme hledali dodavatele systémů, který bude mít nastavené priority podobně. Společnost Blue Dynamic splnila naše očekávání, přizpůsobila celý systém přímo k naší potřebě. Tým se skládal z opravdových odborníků, kteří rozumí svému řemeslu. CRM pro nás bylo dalším krokem ke spokojenějším klientům a lepší organizaci uvnitř firmy. Jsme rádi, že jsme se mohli svěřit do rukou právě této společnosti, jelikož odvedla vše tak, jak slibovala.

Jan Chodora
Obchodní ředitel CZ/SK

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)

Související technologie

magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram