Průlom v plánování a řízení servisních služeb v Dynamics CRM

Publikováno: 20. 5. 2020
Cílem tohoto článku je vám představit toto řešení jako zajímavou variantu a rozšíření vašeho CRM. V článku nebudu zacházet do přílišných detailů, cílem není popsat vše, co řešení umí, ale hlavní myšlenky a prvky, které řešení obsahuje.

FieldOne nástroj pro vytváření komplexních řešení

V nedávné době provedl Microsoft akvizici společnosti FieldOne, která se specializuje na tvorbu komplexních řešení pro servisní a logistické operace. Microsoftu se touto akvizicí podařilo splnit svůj cíl a vyplnit slabé místo standardního Microsoft Dynamics CRM řešení v oblasti plánování logisticky a servisních činností u koncových zákazníků.

Microsoft Dynamics CRM Field One 1024x552 1 Blue Dynamic

Cílem tohoto článku je vám představit toto řešení jako zajímavou variantu a rozšíření vašeho Microsoft CRM řešení. V článku nebudu zacházet do přílišných detailů, cílem není popsat vše, co řešení umí, ale hlavní myšlenky a prvky, které řešení obsahuje.

Co je to FieldOne a co Vám přinese?

FieldOne řešení je založeno na plánovacím modulu umožňujícímu zaměstnancům v terénu číst informace v jejich mobilních telefonech

FieldOne je řešení úzce spojené s Microsoft CRM , které Vám umožní efektivně plánovat a sledovat práci Vašich zaměstnanců v terénu. Základem řešení je plánovací modul, který můžete do značné míry nastavit dle vašich procesů, dále mobilní klient, umožňující pracovníkům v terénu číst a doplňovat informace o aktuálním stavu, případném zpoždění, a mnoho dalšího.

Řešení toho umí samozřejmě mnohem více. Na tomto obrázku je uveden výčet těch hlavních funkcí:

Microsoft Dynamics CRM Field One Solution

Příklad mobilního klienta se zobrazením mapy:

Microsoft Dynamics CRM Field One Solution

Příklad z praxe

Máte firmu, která provádí opravy a instalace sanity (vodovody, kanalizace, topení) v domácnostech a firmách. Ve vaší firmě pracuje několik zaměstnanců, kteří vyjíždějí ve vozidlech za zákazníky, kde provádí požadované úkony. Samozřejmě každý pracovník se může specializovat na určitou oblast i s tím si umí FieldOne poradit.

Do plánovacího modulu FieldOne tedy zadáte jednotlivé pracovníky (zdroje), pracovní úkony a další detaily, které ve Vašem případě ovlivňují plánování výjezdů (přibližné časy, potřebné vybavení pro daný úkon, …. ). Následně zadáváte všechny požadavky zákazníků prostřednictvím Microsoft CRM do FieldOne seznamu úkolů o zbytek se postará FieldOne plánovací modul, který vygeneruje optimální trasy a časový plán pro každého pracovníka a zobrazí ho přehledně na mapě. Jenom dodám, že samozřejmě je možné tento plán ručně měnit dle potřeby.

Tento příklad je velmi zjednodušený. Pro více informací a příkladů doporučuji jít pro informace přímo ke zdroji. Fieldone

Pro koho je FieldOne řešení vhodné?

FieldOne je vhodné pro všechny firmy, které mají zákazníky, za kterými často jezdí a potřebují efektivně plánovat logistiku a čas a tím snížit náklady na přesuny k zákazníkům. Řešení Vám dá do ruky silný nástroj, který Vám umožní efektivně řídit servisní výjezdy a zároveň dodávat vašim zákazníkům relevantní informace a plánovaných termínů.

FieldOne je vhodné pro všechny firmy. Řešení vytváří silný nástroj umožňující efektivní řízení servisních výjezdů

Co k tomu, abyste mohli FieldOne v CRM používat, potřebujete?

FieldOne je řešení, které jednoduše muže nainstalovat a nastavit Váš správce do Vašeho současného Microsoft CRM.

Nejlepší varianta pro to, abyste se snadno dostali k FieldOne řešení je mít Microsoft Dynamics CRM Online verzi. Důvodem je fakt, že velká část FieldOne řešení běží v Cloudu stejně jako Microsoft CRM Online a tím je přístupná prostřednictvím internetu odkudkoliv. V tomto připlatíte, budete platit za každého uživatele, který bude pracovat s FieldOne na měsíční bázi, stejným způsobem jak jste zvyklí platit za Microsoft CRM Online uživatele.

Pro uživatele On Premise nemám příliš dobrou zprávu. Řešení je sice k dispozici, ale případné demo je pouze pro Enterpsise agreement zákazníky. Tedy pro zatím. Nicméně mám informace, že i v této věci se plánují změny a řešení bude přístupné větší skupině zákazníků.

Odkazy na další informace
Fieldone

Antonín Vinš Blue Dynamic

Antonín Vinš, působí jako konzultant ve společnosti Blue Dynamic a má zkušenosti z implementování Dynamics CRM.

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpáín Kněžek Blue Dynamic

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram