IT podpora Blue support zahrnuje proaktivní dohled na infrastrukturu zákazníka pomocí monitorovacích nástrojů a tří úrovní podpory: Od poskytnutí pomoci service desku koncovým uživatelům, přes technickou podporu pro aplikace až po architektem navržené komplexní řešení optimalizace infrastruktury.
O průběhu služby jsou klienti informováni v reálném čase prostřednictvím webového rozhraní. Měsíčně pak pravidelnou zprávou sumarizující úroveň infrastruktury, počty řešených incidentů a doporučení pro budoucnost vzhledem k zjištěným informacím.
Nastavíme jeden kontaktní bod pro všechny typy požadavků zákazníka dostupný nonstop na telefonu, e-mailu a chatu. Přehledné zobrazení aktuálního stavu infrastruktury a aplikací. Máme mnohaletou odbornou praxi s reálnými výsledky a dohled provádíme proaktivně.
Blue support je primárně poskytován jako celek a skládá se z následujících komponent:
Na základě specifických požadavků zákazníka je možné poskytovat i jednotlivé komponenty služby separátně ve spolupráci s třetími stranami určenými zákazníkem (např.: dodání monitoringu a poskytování služby service desku s následným předáváním požadavků technické podpory zákazníka).
Nejenom díky dlouholetým zkušenostem z provozu kritických informačních systémů a aplikací, které pro svůj nepřetržitý a bezproblémový chod vyžadují nejnovější technologickou infrastrukturu, ale zejména i díky zkušenostem získávaných správou vysoce heterogenního prostředí, má náš tým hluboké znalosti naprosté většiny technologií, systémů a aplikací implementovaných v IT v malých až středně velkých podnicích.
Při poskytování našich služeb se řídíme klíčovými procesy rámce ITIL, které jsme dle tohoto standardu implementovali s přihlédnutím na naše nejlepší zkušenosti.
Efektivně nastavené a neustále zlepšované procesy nás podporují především v:
Ukázka pracovního procesu
Reakční doba: 30 min.
Doba řešení: 4 hod.
Charakteristika problému:
Úroveň dopadu: není možné pracovat a vykonávat obchodní aktivity
Reakční doba: 1 hod.
Doba řešení: 12 hod.
Charakteristika problému:
Úroveň dopadu: koncoví uživatelé nemohou pokračovat ve výkonu práce
Reakční doba: 8 hod.
Doba řešení: 1 den.
Charakteristika problému:
Úroveň dopadu: koncoví uživatelé mohou pokračovat ve výkonu práce za omezujícich podmínek
Reakční doba: 1 den.
Doba řešení: 3 dny.
Charakteristika problému:
Úroveň dopadu: dostupné alternativní řešení.
Reakční doba: 2 dny.
Doba řešení: 5 dní.
Charakteristika problému:
Úroveň dopadu: dostupné plně funkční alternativní řešení.
Důsledek pro zákazníka:
Důsledek pro zákazníka:
Důsledek pro zákazníka:
Důsledek pro zákazníka:
Důsledek pro zákazníka:
Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.
Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.
Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.
Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.
Digitální transformace změní vaše podnikání k nepoznání – k lepšímu. Kompletní převedení tradičního businessu do digitální podoby vyžaduje kuráž, know-how i změnu mindsetu.
Už jste se o digitální transformaci pokoušeli, ale marně? Vyhněte se tentokrát chybám, které vás stojí čas a peníze. Stáhněte si náš e-book „3 důvody, proč se vám digitální transformace (zatím) nedaří a co s tím“.