Tam, kde tradiční řešení končí.
Dynamics 365 ERP – řešení společnosti Microsoft nabízí širokou škálu funkcionalit navržených pro potřeby konkrétních typů podnikání, které spolu s okolními aplikacemi vytváří homogenní ekosystém a platformu pro efektivní provoz a rychlý rozvoj podnikání.
Vytvářejte výjimečné nákupní zážitky.
Dynamics 365 Commerce přináší komplexní omnichannel řešení, které sjednocuje procesy back-office, prodejen, call centra i e-shopu. Umožní vám budovat zákaznickou loajalitu, zvyšovat příjmy, snižovat náklady a zefektivnit dodavatelské řetězce.
Rychlé a efektivní nasazení.
Zjednodušení realizace Dynamics 365 roll-outů do dalších zemí díky spolupráci s lokálním zkušeným partnerem, který zná místní specifika a má k dispozici hotová řešení. Lokální znalost a hotové řešení pokrývající legislativní požadavky.
Proměňte vztahy v zisky.
Dynamics 365 Sales vám umožní budovat silné vztahy se zákazníky a zlepšit vaše prodeje. Pomocí Sales máte pod kontrolou svůj obchodní proces od objednávky, přes vlastní prodej až k vytváření marketingových kampaní.
IT Support zajišťuje maximální dostupnost i rychlou odezvu informačních systémů u zákazníka. Cílem je nepřetržitý a bezvýpadkový chod obchodních procesů spolu se zvyšováním produktivity uživatelů.
Maximální a bezproblémový výkon IT infrastruktury je třeba udržet nejen v běžném provozu, ale i v době špiček (Vánoce). Díky zkušenostem z desítek provozů se na nás v tomto ohledu můžete plně spolehnout.
Systémy, které máme na starost, trvale monitorujeme. Dokážeme predikovat změny a včas reagovat. Firemní infrastrukturu díky tomu udržujeme maximálně výkonnou, bezporuchovou, bezpečnou, aktuální a moderní.
Zaměřeno na rozvoj a růst: pro naše zákazníky spravujeme nejen aplikační, ale i síťovou a hardwarovou infrastrukturu. Staráme se o aplikace, virtualizaci, služby, servery, sítě, zabezpečení, hardware. Onpremise i cloud.
Počítání zákazníků včetně přesného počítání unikátních vstupů, jejich jednoznačná identifikace a přesná klasifikace a kategorizace návštěvníků. Díky tomu lze získávat přesnější data o zákaznickém chování a jejich zvyklostech a preferencích.
Způsob, jak poznat svého zákazníka, jeho chování, návyky a to segmentovaně podle zákaznický skupin. Možnost vysílat reklamu podle toho, jaká cílová skupina ji sleduje. Chování zákazníků a obsazenost jednotlivých uživatelsky definovaných oblastí – zón.
Přesné měření KPI určující výkon a kvalitu práce zaměstnanců a oddělení. Online notifikace umožňující reakci na situaci. Sledování, jak jsou obsluhováni vaši zákazníci a jak prožívají interakce s vašimi zaměstnanci. Nástroj pro řízení front.
Řízení bezpečnosti pomocí zón, definice pravidel vstupu do nich a management seznamů osob včetně black listů. Řešení přinášející pomoc s aplikací ochranných opatření platných v rámci COVID pandemie.
Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.
Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.
Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.
Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.
Digitální transformace změní vaše podnikání k nepoznání – k lepšímu. Kompletní převedení tradičního businessu do digitální podoby vyžaduje kuráž, know-how i změnu mindsetu.
Už jste se o digitální transformaci pokoušeli, ale marně? Vyhněte se tentokrát chybám, které vás stojí čas a peníze. Stáhněte si náš e-book „3 důvody, proč se vám digitální transformace (zatím) nedaří a co s tím“.