Microsoft Dynamics 365

Komplexní řešení Vašeho podnikání. Dělejte jen správná obchodní rozhodnutí s pomocí Dynamics 365!

Zavolejte mi

DYNAMICS 365 – ERP

Microsoft Dynamics 365 – robustní modulární řešení ERP a CRM ve Vaší firmě, široká škála aplikací a funkcionalit tvoří homogenní ekosystém.

Automatizace a integrace klíčových činností Vaší společnosti zvýší efektivitu a zajistí úspěch.

Od přijímání objednávek, přes plánování operací, až po vedení evidence zásob,  finančních dat lidských zdrojů.

MICROSOFT DYNAMICS 365 JE SYSTÉM, KTERÝ ROSTE SPOLU S VAŠÍM PODNIKÁNÍM

  • Sjednoťte svá data, získejte přesné informace a dosáhněte lepších výsledků.
  • Rozhodujte se chytře,  reagujte rychleji a úspěšně řiďte své podnikání.
  • Vyberte si připravené oborové řešení a využijte jej maximálně pro svůj rychlejší rozvoj.

RODINA PODNIKOVÝCH APLIKACÍ MICROSOFT DYNAMICS 365 POKRÝVÁ VŠECHNY POTŘEBY VAŠÍ FIRMY

  • Přináší hlubší znalost zákazníka a lepší péči o něj.
  • Umožňuje zvýšení efektivity chodu společnosti díky unifikaci a automatizaci procesů.
  • Přináší rozvoj podnikání a jeho vyšší profitabilitu.

V JAKÝCH OBLASTECH VÁM ERP MICROSOFT DYNAMICS 365 POMŮŽE?

DYNAMICS 365 FINANCE

  • Centralizované a jednotné finanční řízení
  • Podpora legislativy jednotlivých zemí
  • Automatizace finančních procesů
  • Flexibilita nastavení a realizace změn
  • Detailní výkaznictví a analytiky
  • Uživatelská přívětivost a jednoduchost

DYNAMICS 365 SUPPLY CHAIN

  • Podpora omnichannel procesů
  • Inteligentní řízení a optimalizace zásob
  • Automatizace nákupních a logistických  procesů
  • Podklady pro rozhodování v reálném čase
  • Využití umělé inteligence a strojového učení
  • Intuitivnost a snadnost ovládání

DYNAMICS 365 COMMERCE

  • Centralizované informace v jedné aplikaci
  • Optimalizovaný dodavatelský řetězec
  • Propojení obchodních operací
  • Propojení všech pracovních týmů
  • Propojení offline a online kanálů
  • Škálovatelné řešení

DYNAMICS 365 HUMAN RESOURCES

  • Centralizovaná data o zaměstnancích
  • Optimalizace HR procesů
  • Automatizace finančních procesů
  • Zjednodušení hlášení
  • Propojení zaměstnanců a týmů
  • Flexibilní definice podnikových benefitů

PŘÍNOSY ERP DYNAMICS 365

S Microsoft Dynamics 365 vždy o krok před konkurencí

  • Konkurenční výhoda
  • Zvýšení efektivity procesů
  • Intenzivnější spolupráce oddělení
  • Flexibilní škálovatelné řešení
  • Úspory nákladů
  • Přesné a integrované informace
  • Zjednodušení procesů
  • Zvýšení produktivity uživatelů
  • Přizpůsobivý a flexibilní systém
  • Podpora péče o zákazníky
  • Správnost a spolehlivost dat
  • Schopnost přesněji plánovat

DEJTE SVÉMU PODNIKÁNÍ TO, CO JE POTŘEBA

ROZHODUJTE SE LÉPE

Díky znalostem a doporučením založených na datech zlepšete výsledky vaší firmy

BUDUJTE VZTAHY SE ZÁKAZNÍKY

Ucelený pohled na zákazníky vám pomůže rozvíjet smysluplnější spolupráci

FUNGUJTE EFEKTIVNĚJI

Zautomatizujte a optimalizujte každodenní úkoly díky workflow postaveném na umělé inteligenci

IMPLEMENTACE MICROSOFT DYNAMICS 365

Pozitivní výsledky díky kvalitnímu projektovému řízení.

MICROSOFT DYNAMICS 365 FINANCE

Čistota finančních dat, automatizace procesů a vyšší ziskovost vaší společnosti. S pomocí Dynamics 365 Finance automatizujte a modernizujte své mezinárodní finanční operace. Sledujte v reálném čase výkon, plánujte a rozhodujte se na základě důvěryhodných dat tak, abyste podpořili rozvoj společnosti.

S MICROSOFT DYNAMICS 365 FINANCE:

DĚLEJTE STRATEGICKÁ FINANČNÍ ROZHODNUTÍ S POMOCÍ AI

  • Zajistěte zdravý chod vašeho podniku, zlepšete finanční kontrolu, optimalizujte cashflow a dělejte rychleji strategická rozhodnutí. Dosáhněte růstu podniku pomocí jednotného finančního řízení, aktuálních dat a integrovaných analýz.
  • Zrychlete uzávěrky a jednoduše spravujte mezinárodní finance díky propracovanému výkaznictví, finančnímu reportingu a integrované analytice dostupné v reálném čase. Využijte řešení, které podporuje více právnických osob i měn v jednom systému, a které zkracuje procesy měsíčních uzávěrek.
  • Zvyšujte zisky a zlepšujte cashflow díky doporučením založeným na umělé inteligenci.

SJEDNOŤTE A AUTOMATIZUJTE SVÉ FINANČNÍ PROCESY

  • Umožněte uživatelům dělat správná a rychlá rozhodnutí díky vizualizaci klíčových obchodních metrik i realizovaných transakcí. Automatizujte a prioritizujte úkoly a snižujte jejich chybovost i délku trvání. Využijte ke své práci integrované aplikace Office 365.
  • Zvládněte více díky funkci osobního pracovního prostoru, integraci s Office 365 a automatizaci úkolů. Upravujte snadno firemní dokumenty podle měnících se požadavků pomocí šablon Office 365.
  • Vytěžte výhody systému předplatného licencí a jeho finanční flexibility.

SNIŽTE PROVOZNÍ NÁKLADY

  • Automatizujte finanční procesy, rozpočtovou kontrolu, finanční plánování a analýzy.
  • Provozujte své podnikání efektivněji napříč zeměmi.

ZJEDNODUŠTE ŘÍZENÍ FINANCÍ A RIZIK

  • Díky flexibilnímu řešení se  snadno a rychle přizpůsobíte měnícím se finančním požadavkům i nárokům, které na vás klade stát a jeho  regulatorní nařízení.
  • Splňte místní i globální obchodní požadavky, zlepšete správu, snižte rizika a zajistěte si bezchybné finanční řízení napříč 37 zeměmi a 42 jazyky. Rozšiřujte finance o předpřipravená partnerská řešení, aby vyhovovala vašim místním potřebám.

PROČ POUŽÍVAT DYNAMICS 365 FINANCE

  • Centralizované a jednotné finanční řízení.
  • Podpora lokálních legislativ, mezinárodní finance.
  • Automatizace finančních procesů.
  • Flexibilita nastavení a realizace změn.
  • Detailní výkaznictví a analytika.
  • Uživatelská přívětivost a jednoduchost.

MICROSOFT DYNAMICS 365 SUPPLY CHAIN

Zefektivněte výrobní a logistické firemní procesy. Transformujte svůj výrobní a dodavatelský řetězec pomocí Dynamics 365 Supply Chain. Používejte prvky umělé inteligence napříč plánováním, výrobou, skladováním i dopravou, abyste maximalizovali efektivitu provozu a svou ziskovost.

S MICROSOFT DYNAMICS 365 SUPPLY CHAIN:

INOVUJTE S INTELIGENTNÍMI VÝROBNÍMI OPERACEMI

  • S pomocí umělé inteligence vytvořte efektivnější výrobu a zjednodušte si její řízení. Optimalizujte své procesy, využití zařízení i nasazení zaměstnanců. Zjednodušte správu svých zdrojů – od pracovní síly po stroje a nástroje.
  • Vytvářejte nejvhodnější výrobní procesy a vyřešte všechny své potřeby jedním systémem. Plánujte výrobu v reálném čase – zkracujte dodací lhůty. Zrychlete dodávky produktů automatizací toku informací a materiálů.

OPTIMALIZUJTE PROVOZNÍ VÝKON

  • Dělejte proaktivní rozhodnutí v reálném čase s ohledem na vaši aktuální výrobu a zásoby. Plánovaně spravujte provozy dílny a vybavení, abyste zlepšili provozuschopnost, propustnost a kvalitu výroby.
  • Pomocí AI, strojového učení a smíšené reality můžete předvídat a aktivně řešit problémy a dosáhnout efektivnosti svých aktiv, procesů a pracovních sil. Prediktivní údržbou předcházíte nákladným prostojům důležitých zařízení.

MODERNIZUJTE SPRÁVU SKLADŮ

  • Získejte kompletní přehled o skladových operacích a skladových položkách. Řiďte a organizujte váš sklad a pohyb zboží v něm efektivně a v reálném čase.
  • Automatizujte správu skladu a optimalizujte jeho využití– od jednoduchých skladů až po distribuční centra. Využitím funkce strojového učení pro dosažení vyšší efektivity skladu. Online sledujete informace o výkonu vašeho skladu pomocí pokročilé analytiky poskytující přehled o skladových položkách od příjmu až po expedici.
  • Zjednodušte realizaci svých každodenních úkolů.

AUTOMATIZUJTE A ZEFEKTIVNĚTE DODAVATELSKÝ ŘETĚZEC

  • Získejte ucelený přehled o procesu dodávek napříč lokalitami i  časovými pásmy. Využijte propojení informací o prodejích a nákupech s logistikou, výrobou, skladem i dopravou.
  • Zjednodušte své objednávkové procesy, správu smluv. Řiďte lépe proces dodávky zboží i vztahy s dodavateli. Optimalizujte kapacity a snižujte náklady propojením logistiky napříč lokalitami, weby, a sklady.

Jeden systém plánuje výrobu, zkracuje dodací lhůty, zrychluje dodávky produktů a automatizuje tok informací. V reálném čase pracujete s aktuálními informacemi o výrobě a stavu zásob.

PROČ POUŽÍVAT DYNAMICS 365 SUPPLY CHAIN

  • Podpora omnichannel procesů.
  • Inteligentní řízení a optimalizace zásob.
  • Automatizace nákupních a logistických procesů.
  • Podklady pro rozhodování v reálném čase.
  • Využití umělé inteligence a strojového učení.
  • Intuitivnost a snadnost ovládání.

MICROSOFT DYNAMICS 365 COMMERCE

Vytvářejte výjimečné nákupní zážitky. Dynamics 365 Commerce přináší komplexní omnichannel řešení, které sjednocuje procesy back-office, prodejen, call centra i e-shopu. Umožní vám budovat zákaznickou loajalitu, zvyšovat příjmy, snižovat náklady a zefektivnit dodavatelské řetězce.

S MICROSOFT DYNAMICS 365 COMMERCE:

BUDUJTE LOAJALITU KE ZNAČCE

  • Poskytněte zákazníkům jedinečný nákupní zážitek propojením e-shopu, prodejen a back office v rámci jediného řešení.  Překonejte očekávání zákazníka a nabídněte mu výjimečné služby personalizovaným výběrem produktů a služeb.
  • Nabídněte zákazníkům při nákupu veškeré pohodlí – umožněte jim vyzvednout zboží na jakékoliv pobočce či na něj počkat doma. Vystupujte jako jedna společnost ať už vás zákazník kontaktuje přes internet, call centrum či navštíví vaši prodejnu.
  • Budujte loajalitu a spravujte věrnostní programy, seznamy přání, dárkové karty a propagační kupóny napříč všemi kanály.

ZJEDNODUŠTE CHOD PRODEJEN

  • Snadno spravujte zaměstnance, zboží, finance a reporty v jedné aplikaci. Zjednodušte uživatelům práci se systémem díky náhledům přizpůsobeným jejich roli.
  • Zrychlete činnosti pomocí automatizovaných a optimalizovaných pracovních postupů. Umožněte zaměstnancům se rychle rozhodovat díky on-line dostupným datům.
  • Zlepšete spolupráci jednotlivých oddělení propojením všech zaměstnanců a jejich činností.

STRATEGICKY PLÁNUJTE A PRODÁVEJTE

  • Maximalizujte ziskovost nabídkami správných produktů ve správný čas a za správnou cenu. Centrálně sledujte informace o produktech, sortimentu i cenách.
  • Zjednodušte zásobování, výběr správného dodavatele a nejlepší ceny. Sledujte poptávku po produktech v reálném čase, abyste efektivně zásobovali své prodejny a sklady.
  • Vytvářejte efektivní propagaci prodeje s využitím všech prodejních kanálů. Využijte informace o prodejích a nákladech k realizaci marketingových kampaní.

OPTIMALIZUJTE SVŮJ DODAVATELSKÝ ŘETĚZEC

  • Díky pokročilým analýzám a strojovému učení můžete dělat lepší rozhodnutí o zásobování vašich obchodů a centrálních skladů a snižovat tak logistické náklady.
  • Vylepšete správu zásob pomocí dat získávaných v reálném čase. Díky aktuálním informacím můžete přesně předpovídat poptávku a maximalizovat tak prodej a ziskovost.
  • Předvídejte poptávku zákazníků a zvyšte dostupnost pomocí informací vycházejících z historických dat o nákupech a prodejích.

VYTVOŘTE INTELIGENTNÍ OMNI-CHANNEL

  • Propojením online a offline kanálů umožněte zákazníkům nakupovat kdykoli, kdekoliv a z jakéhokoliv zařízení. Nabídněte výběr moderních platebních metod, sbírejte informace k doručení produktů a zjednodušte operace pomocí cloudu.
  • Získejte komplexní pohled na svého zákazníka a umožněte svým zaměstnancům rozvíjet trvalé vztahy pomocí inteligentních doporučení, poznatků a věrnostních programů.
  • Využijte škálovatelné, spolehlivé, bezpečné řešení pro vaše obchodní aktivity. Zjednodušte implementační proces nasazením platformy, která je konfigurovatelná a rozšiřitelná formou dodávek po etapách.

PROVOZUJTE INTERNETOVÝ OBCHOD

  • Zefektivněte své podnikání pomocí komplexního obchodního řešení, které přizpůsobí vaše potřeby tradičním i nově vznikajícím kanálům.
  • Nástroje pro vývoj webu vám umožňují vytvářet poutavé a inteligentní digitální prodejny. Propojená marketingová a obchodní platforma umožní bezproblémovou správu obsahu, aktiv, propagačních akcí, zboží a tvorby cen napříč kanály.

V jedné aplikaci jednoduše spravujete zaměstnance, zboží, finance a reporty. Automatizace a optimalizace pracovních postupů zvýší příjmy a sníží náklady.

PROČ POUŽÍVAT DYNAMICS 365 COMMERCE

  • Propojené omnichannel řešení.
  • Konfigurovatelná platforma.
  • Optimalizace skladových zásob.
  • Efektivní podpora online i offline prodeje.
  • Budování značky a zákaznické loajality.
  • Vyladěný dodavatelský řetězec.

MICROSOFT DYNAMICS 365 HUMAN RESOURCES

Když jsou úspěšní vaši zaměstnanci, je úspěšné vaše podnikání. Dynamics 365 Human Resources zefektivňuje mnoho rutinních úkolů a automatizuje řadu procesů souvisejících s personální prací. Tyto procesy zahrnují udržení zaměstnanců, správu benefitů, školení, řízení výkonu a správu změn pracovních týmů.

S MICROSOFT DYNAMICS 365 HUMAN RESOURCES:

TRANSFORMUJTE ZKUŠENOSTI ZAMĚSTNANCŮ

  • Pečujte o zaměstnanecké profily, které zahrnují kariérní úspěchy, dovednosti, certifikace a zájmy.
  • Umožněte zaměstnancům samoobslužnou správu svých profilů, informací o  školení, plnění jejich KPI. Umožněte manažerům přístup k údajům o výkonu týmu.
  • Nechte zaměstnance se rozvíjet díky plánům školení a certifikací. Sledujte, jak se váš tým mění a rozvíjí se.

OPTIMALIZUJTE SVÉ HR PROCESY

  • Zjednodušte hlášení o dovolené a nepřítomnosti. Spravujte snadno benefity pomocí flexibilních, konfigurovatelných samoobslužných nástrojů.
  • Zasílejte automatizovaně výplatní listiny, daňové doklady a všechny ostatní úřady vyžadované dokumenty.
  • Najděte a oslovte ty nejvhodnější kandidáty s pomocí LinkedIn Talent Solutions.

ZVYŠTE EFEKTIVITU ORGANIZACE

  • Zjednodušte procesy uvnitř organizace pomocí přesné organizační struktury, hierarchie a popisu pracovních pozic.
  • Zvyšte produktivitu a efektivitu díky automatizaci procesů, pracovních postupů a správy úloh. Zajistěte ochranu osobních údajů a dodržování předpisů.
  • Přizpůsobte si řešení pomocí intuitivního a přizpůsobitelného rozhraní, které vám umožní přidávat nebo skrývat pole, měnit rozložení a sdílet je s ostatními.

SPRAVUJTE INFORMACE O ZAMĚSTNANCÍCH

  • Zlepšete rozvoj pracovních sil pomocí Microsoft Power BI, které vám pomohou shromáždit, analyzovat a vizualizovat všechna vaše data o lidských zdrojích.
  • Rozhodujte se s jistotou pomocí integrovaných analytik, které sledují a analyzují HR informace.
  • Zajistěte spolupráci zaměstnanců pomocí statistik a průzkumů.

Rozvíjejte svou firmu pomocí umělé inteligence, analyzujte a vizualizujte všechna svá data o lidských zdrojích Vaší firmy. Usnadněte práci sobě i svým zaměstnancům, propojte zaměstnance i pracovní týmy.

PROČ POUŽÍVAT DYNAMICS 365 HUMAN RESOURCES

  • Centralizace a zpřístupnění dat o zaměstnancích.
  • Propojení zaměstnanců a týmů.
  • Flexibilní definice zaměstnaneckých benefitů.
  • Zjednodušení HR procesů.
  • Sdílení informací o personálních zdrojích.
  • Zajištění legislativních požadavků.

Na Blue Dynamic se můžete spolehnout

Desítky zemí

Zákazníci operující ve 26 zemích využívají naše řešení a naše služby.

Stovky zákazníků

Stovkám zákazníků jsme pomohli zlepšit jejich procesy a provoz IT.

Tisíce uživatelů

Tisíce uživatelů se na nás spoléhá při své každodenní práci.

Miliony hodin

Při tvorbě řešení pro naše zákazníky jsme odpracovali miliony hodin.

Reference

Více referencí

Blue Dynamic je partner, na kterého se můžete spolehnout

V našem odvětví jsou kvalitní služby klíčové pro spokojenost zákazníka. Nestačí mít jen produkt. Zákazníka zajímá, jak se o něj postaráme. Tím, že působíme na celém území České republiky a na Slovensku, jsme potřebovali zmodernizovat naše IT systémy tak, aby firemní procesy zjednodušily a zpřehlednily. Rozhodli jsme se začít právě u hledání řešení pro digitalizaci servisu. Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického partnera pro digitální transformaci. Rozhodující pro nás byl byznys fokus, transparentní přístup a kompetence v oboru. Jsou to lidé, kteří se v první řadě snaží pochopit klíčové byznys potřeby a pro ně pak vybírají vhodné IT řešení, a to nám vyhovuje.

Pavel Balog
CFO

Případová studie

Chtěli bychom v prvé řadě velice poděkovat společnosti Blue Dynamic, za profesionální přístup, a to ve všech směrech spolupráce. Plně si uvědomujeme, že naše celkové požadavky na CRM systém nebyly standardní a individuální přístup jsme přímo vyžadovali. V tuto chvíli nelituji jediného kroku s výběrem společnosti, která nám poskytla plnohodnotný komfort v řešení, individuální přístup a servis. Nejen že jsem se společností spokojen, ale rovnou mohu říct, že se těším na další budoucí spolupráci.

Ladislav Zimovjan
Obchodní ředitel

Případová studie

Blue Dynamic jsme si vybrali jako strategického outsourcingového partnera pro komplexní podporu infrastruktury a aplikací v režimu 24x7. Osobní i týmová angažovanost jejich týmu znamená skutečnou podporu inovací BCC.

Jan Bloemendaal
Chief Information Officer

Blue Dynamic jsme si vybrali pro pomoc s implementací Dynamics AX v naší nově vytvořené obchodní jednotce v České republice. Od prvního dne celý tým zvládl naše požadavky s vysokou profesionalitou a vždy poskytoval rychlé řešení našich požadavků a problémů. Po téměř pěti měsících spolupráce jsme si jisti, že jsme udělali nejlepší volbu!

Ivan Fernandez
IT Manager

Hledali jsme partnera, který má prokazatelné zkušenosti s roll-out ve střední a východní Evropě a pomůže nám garantovat splnění legislativních povinností. Získali jsme partnera, který přesně věděl, co je potřeba udělat a měl efektivní řešení všech našich požadavků a potřeb. Současně se byl schopen lépe než my domluvit s naším současným dodavatelem. Výsledky spolupráce potvrzují, že Blue Dynamic byla skvělá volba.

Robin Hickson
Manager of Global ERP Systems and Integration

Pro implementací Dynamics 365 jsme zvolili konzultanty Blue Dynamic - pod jejich dohledem pracoval už náš předchozí systém a dokonale znají naše prostředí i potřeby. Věříme, že nám práce s novým systémem přinese další zefektivnění vnitřních procesů.

Aleš Snížek
IT Project Manager

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019

Málokterý dodavatel nabízí kombinaci oborových znalostí, zkušeností a kvalitní podpory v režimu 24/7. S pomocí Blue Dynamic nám reálně klesly nákladů na ICT při současném zlepšení ICT procesů.

Nicola Campio
CFO

Příjemně nás překvapila rychlost, stabilita a rozsah celého ERP systému. Co jsme ale maximálně ocenili, byla raketová rychlost jeho implementace. Pozitivní přístup týmu Blue Dynamic vnesl do spolupráce jako bonus i příjemnou atmosféru.

Ing. Pavel Čmelík
jednatel společnosti Inexad

Snažíme se vždy o ten nejlepší individuální přístup k naším klientům, proto jsme hledali dodavatele systémů, který bude mít nastavené priority podobně. Společnost Blue Dynamic splnila naše očekávání, přizpůsobila celý systém přímo k naší potřebě. Tým se skládal z opravdových odborníků, kteří rozumí svému řemeslu. CRM pro nás bylo dalším krokem ke spokojenějším klientům a lepší organizaci uvnitř firmy. Jsme rádi, že jsme se mohli svěřit do rukou právě této společnosti, jelikož odvedla vše tak, jak slibovala.

Jan Chodora
Obchodní ředitel CZ/SK

Potřebujete vědět více? Kontaktujte nás!

Štěpán Kněžek

Sales Manager
stepan.knezek@bluedynamic.cz
+420 607 032 908

LinkedIn

eGor KoValev

Account Manager
egor.kovalev@bluedynamic.cz
+420 720 953 784

LinkedIn
2022_sales_CZ (#8)
magnifiercrosschevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram